@lappie, stekte vandaag @tinkerbell, jeetje wat jammer. Ik begrijp dat jullie iuis doen? Balen hoor. Onze oude arts was met iui het max 3 eitjes. @hier vandaag de 2e fm gehad, en gestart met de puregon, er liggen al meer follikels dan zaterdag.mzondag weten we weer wat meer. Groetjes
nee wij doen geen IUI alleen clomid en pregnyl alleen krijg ik deze keer geen pregnyl omdat ik 3 follikels heb
ik moet er wel bij zeggen dat ik links 2 eitjes heb 1 van 16 en 1 van 19 en rechts heb ik 1 van 19 zitten zou het echt zo lopen dat ik een grote kans op een tweeling of een drieling heb of is die echt heel klein?
@Tinkerbell, goh wat vervelend zeg!! Maar je moet wel op je gevoel af gaan denk ik!! Is heel belangrijk.. @hier, FF zegt nog steeds dat ik afgleopen vrijdag mijn ei heb gehad.. Heb enorme hoofdpijn nu, maar wij gaan deze maand tot het einde door met klussen, om hem zeker niet te missen.. Mocht hij toch nog niet zijn geweest! Verder heb ik de afgelopen maanden, als ik mijn ei gehad had, een grote stijging in temp, 36.9 of 37 , en deze maand eerst een dip naar de 36.3, en toen naar de 36.7 dus dat is netjes, en hij schommelt nu per dag 36.7 & 36.6, dus dat valt me wel op deze maand, het is niet een enorme stijging zeg maar in 1x.. Dus wie weet.. Verder slikken wij alle 2 tarwekiemolie... Weet niet of het helpt, en stel dat het deze maand raak is, dan weet ik ook niet of het echt geholpen heeft zeg maar.. maar we zullen zien.. Iedereen weer succes vandaag!!
Hier aan 't werk, ben gastouder. We zijn net in de speeltuin geweest en wou inderdaad vandaag en anders donderdag naar het pietenhuis met de 2 kleintjes, super leuk! Ik ben zelf 5 december zwarte piet op m'n werk vorig jaar ook al, maar toen was de jongste te klein.....
Hallo dames, Vandaag de volgende klachten ; - hoofdpijn - moe - enorm pijnlijke borsten - pijn in m'n rechterlies met uitstralingen naar rechterbeen (erger dan gisteren - joghurtachtige afscheiding Gisteravond dan een testje gedaan, duurde heel lang voordat die überhaupt verkleurde, toen die verkleurde was die eerst licht, maar 10 minuten later wel donker, maar vanochtend was die weer licht....
@ lappie: succes strax en hopelyk goed nieuws! Dikke knuf @ tinkerbell: als je het aankan, waarom ga je er niet voor? Maar anderszyds, als je het eng vind, dan beter wachten tot volgende ronde. Balen, echt waar meid. Stertke! @sweethart: hier ook zelfde situatie hoor. 8 dagen en langer ongi en bloed bloed bloed. Ben jaloers op dames die maar 2 dagen ongi zijn maja tis niet anders. Hier dus ook al 5 dagen ongi. Voor de rest heb ik ook flinke ruzie met vriend, dus ik heb geen idee of er geklutst zal worden, maar ik vertikk het om het goed te maken alleen maar omdat mn ei eraan komt, overigens komt ie pas ergens over een week.... Dus hier een ontzettende geirriteerde Diamond... :S
@ Tinkerbell: wat een vervelend nieuws! Ik heb er geen verstand van dus heb geen idee of het inderdaad zo'n kleine kans is. @ Lappie: ik duim voor je hoor! @ Diamond: bah, ruzie is nooit leuk. Maar als je ei pas over een week komt hebben jullie nog even de tijd om het bij te leggen Hopelijk komt het snel goed! @ Hier: afspraak gisteren bij de reumatoloog heeft eigenlijk weinig opgeleverd. Heb een prednison spuit gekregen, dus ik zou er weer even tegen aan moeten kunnen. Ik had ergens gelezen dat reumatologen vaak na een half jaar al doorverwijzen naar de gyn, nou, die van mij in elk geval niet! Moet deze week ook nog naar huisarts om te overleggen over de medicatie die ik voor mijn psoriasis gebruik, word er langzamerhand hartstikke gek van!!!
Vervelend Gigi dat je tegen dit soort dingen aanloopt...Heb je het al direct op de man af gevraagd wanneer je reumatoloog je wel door gaat sturen? Nu al testen Krista? Of klopt je banner niet? Pietenhuis klinkt leuk! Balen Tinkerbell....krijg je niet nog een echo om te kijken of ze wel alle 3 doorgroeien? Heb er geen verstand van hoor...maar misschien dat er maar daadwerkelijk 1 "springt"?! Afgelopen weekend goed geklust, alleen gisteren waren we allebei op. Druk sinterklaas weekend gehad en onze oudste was flink op zijn hoofd gevallen waardoor we met een wekadvies de nacht ingingen. Niet leuk! Gelukkig lijkt het nu weer helemaal over. We hebben deze week nog.voel mijn ei nog niet komen....zien het wel...
Nee, dat had ik me wel voorgenomen, maar de afspraak was zo hectisch (leek alsof ze niet zoveel tijd had), dat ik de helft van mijn vragen vergeten ben. Ik erger me nu ook wel aan mezelf moet ik zeggen. Hopelijk verloopt de afspraak met de huisarts wat beter, want op deze manier is het voor mezelf ook allemaal niet duidelijk. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie oudste, jullie zullen flink geschrokken zijn! Beterschap in elk geval.
@Gigi, bedankt. Het gaat gelukkig al beter met hem! Vervelend is dat he...je wil het allemaal bespreken maar vergeet de helft. Tegenwoordig schrijf ik het gewoon op en neem het mee. Ook als ik het idee krijg dat ze verder willen, nemen ze maar even de tijd! Hopelijk heeft je huisarts inderdaad wel evem tijd voor je.
Zonder pregnyl springen ze ook. Met pregnyl alleen tegelijk. Het zo best zo kunnen zijn dat die 2 teglijk springen en de derde gewoon verdwijnt. Dan ook nog, niet in iedere folikel zit een ei. Tuurlijk is er een kans op meerling, alleen met natuurlijke samenspel wordt deze ook weer kleiner. Ik zou het voor nu gewoon even bekijken als een extra kans deze maand. Gewoon lekker klussen. Als ie gisteren 19 was heb je kans dat ze vandaag cq morgentoch wel springen. Suc6
tinkerbell26: Wat jammer zeg! Ik denk dat je gewoon moet doen wat je hart je ingeeft. *dikke knuffel*
♥ NOD lijst 1 t/m 15 december 2012 ♥ 1. (6) vrouwtje80: 3e ronde, 3e kindje chantal: 2e ronde, 1e kindje Anoniem28: 8e ronde, 1e kindje Aster14: 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje xiomara113: 13e ronde, 1e kindje Amoura: 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje 2. (10) floor32: 3e ronde, 1e kindje Mama-in-love: 3e ronde, 2e kindje Cayth: 4e ronde, 2e kindje Krulletje87: 2e ronde na mk, 4e kindje Gigi85: 6e ronde, 1e kindje IS88: 6e ronde, 1e kindje Laura81: 1e ronde, 2e kindje Isa2007: 7e ronde, 2e kindje biancawv: 6e ronde, 1e kindje mams123: 3e ronde, 2e kindje (1 keer mk) 3. (7) Rapunzzel: 17e ronde, 1e kindje selina89: 5e ronde, 1e kindje Happy79: 1e ronde, 3e kindje Krista1990: 5e ronde, 1e kindje LF84: 6e ronde, 1e kindje Regina83: 6e ronde, 1e kindje moontje77: 35 jaar, 15de ronde, 5de kindje 4. (6) Krullie88: 5e ronde, 1e kindje TanjaJes: 38 jaar, 2e ronde, 1e kindje smurffin: 3e ronde, 1e kindje Koetje: 30 jaar, 4e ronde, 3e kindje Marisca88: 1e ronde (na 1e mk), 1e kindje Mart: 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje 5. (5) Troelaa: 9e ronde, 1e kindje Ing49824: 5e ronde, 1e kindje maregmo: 2e ronde, 2e kindje Lappie: 37 jaar, 1e ronde na MA, 2e kindje Chantal3: 3e kindje, 5e ronde 6. (5) Brix: 1e ronde na MK, 3e kindje Amy: 4e ronde, 1e kindje Schaapje1977: 35 jaar, 4e ronde, 2e kindje snoezelke: 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Floortje1: 2e ronde, 1e kindje 7. (1) Eliz30: 25e ronde, 1e kindje 8. (1) vlindertje126: 1e ronde na MK, 1e kindje 9. (6) Lotte30: 1e ronde, 2e kindje Mediq22: 5e ronde, 1e kindje ninaz: 5e ronde, 2e kindje F1986: 4e ronde, 1e kindje Sweetheart86: 7e ronde, 1e kindje Jette1976: 36 jaar, 8e ronde, 1e kindje 10. (4) tinkerbell26: 11e ronde, 2e kindje Madeliefste: 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Nila: 6e ronde 4e kindje jv23: 5e ronde na vmk, ... kindje 11. (1) Anitaaaxxx: 14e ronde, 2e kindje 12. (2) imp: 1e ronde, 1e kindje zonnenschijn: 31 jaar, 6e ronde, 4e kindje 13. (7) Derdedroppie: 3e ronde, 3e kindje glamoury: 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Littleone1: 4e ronde, 1e kindje loesjee89: 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje Llkh: 28 jaar, 93e ronde, 1e kindje Caribbean Baby: 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje 4dogs82: 30 jaar, 8e ronde, 1e kindje 14. (3) lady1987: 16e ronde, 1e kindje fiona1983: 14e ronde, 1e kindje Sunrise83: 1e ronde, 1e kindje 15. (2) Diamonds82: 30 jaar, 4e ronde, 3e kindje Upkedupke: 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje T o t a a l: 66 0 ♥ zwanger ♥, 1 ongesteld , 0 twijfeltest, 0 negatieve test, 5 MMM, 0 cyclus van slag WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!
Joepie!! Mijn controle-echo was goed! Alles was schoon, leeg. Helemaal blij gewoon! Eindelijk weer een keer blij! Joepie!