ik heb net van het ventje te horen gekregen dat hij er wel voor wil gaan hij zei de vorige keer had je er twee en was je niet zwanger dus de kans is klein zei hem ben zo blij dat we toch deze ronde gaan benutten. dus ik mag weer naar zwart op de lijst en je mag me verplaatsen naar 6 december llkh1984 mijn eitje was vandaag 19 dus morgen of overmorgen zal hij wel springen zeker
@diamonds, je hebt nog ff voor je ei. Niet te lang met ruzie blijven lopen, meid. Kost je alleen maar energie. @gigi, hoe druk een arts het ook heeft, je hebt een afspraak met hem, dus moet ie de tijd voor je nemen. En idd, schrijf alle dingen die je wilt bespreken op. Dan kan je niks vergeten. Succes meid. @lappie, whoehoe, dat is goed nieuws. Ik zeg: hup, aan de klus! @tinkerbell, wow, ook goed nieuws. En dus ook voor jou: hup, aan de klus!
Dat is goed nieuws Tinkerbell! Spannend hoor. Je kan het ook zien als een extra kansje toch...duim voor je! Iedereen aan de klus vanavond
Wij gaan waarschijnlijk vanavond ook sexy time hebben . Ik heb nu voor het eerst in 3 jaar tijd duidelijk vruchtbaar slijm, nooit eerder gehad, dus dat is mooi een positief effect van de teunisbloemolie. Helaas geen kortere cyclus, maar gelukkig ook geen laat ei
Ha meiden, Hier afgelopen zondag positieve ovitest gehad en daarna twee dagen goed aan de slag gegaan.. en nu maar hopen hopen hopen! Volgens mijn app op mn telefoon zou ook gister mn ei komen (terwijl ik heel onregelmatige cyclus heb) dus nod 3 dec kan nog steeds kloppen Ik hou jullie op de hoogte! Succes allemaal!
Succes met wachten Regina. Vruchtbaar slijm heb ik elke maand...nu nog niet dus denk dat het echt nog wel een paar dagen duurt hier...
nou hier net een soort van rose slijm kan dit met ei te maken hebben? ik had zaterdag een hele donkere ovu test maar of dit mijn ei was weet ik niet zeker.. wat denken jullie? weet dat het bij een innesteling kan horen maar lijkt mij nog wat vroeg.. heb dit nog nooit bij een ei gehad..
Innesteling is inderdaad al vroeg...kan van je ei zijn of misschien een klein wondje? Misschien vanavond maar het zekere voor het onzekere nemen en denken dat je ei vandaag is geweest?
Tinkerbell: leuk, spannend! En Lappie, wat een fijn nieuws @hier: wachtenwachtenwachten - over 2 of 3 dagen start ik weer met de ovulatietesten, tot dusver niets bijzonders...
Ik wacht met je mee hoor....... Ik ga alleen geen ovulatietesten meer doen. Vrijdag moet ik naar de gyn. Ik vraag hem wel wat hij ervan denkt......
Ah kijk, dat is helemaal fijn dan, wnt die 'kijkt' even hoe het ervoor staat lijkt mij? Zou ik ook wel willen, toch meest betrouwbaar Wat is (als ik het mag vragen) de reden dat je met 8 rondes 'al' naar de gyn gaat? Heel veel succes met het wachten iig - niet leuk!
Ik heb wel klachten: - nog steeds moeheid, sinds vanaf middag - lage rugpijn - strakke buik, normaal mijn spijkerbroek past wel We hebben wel klussen geweest, sinds 17 nov en 19 nov. Vanmorgen steek ik mijn rechterkant tussen lies en onderbuik. Misschien springt ei wel?
Vorig jaar na een slecht uitstrijkje (pap 3) stukje baarmoedermond verwijderd.... Nu ieder half jaar controle. 6 maanden geleden mocht ik eindelijk stoppen met de pil. Ben er dus toch Maak ik van de nood een deugd