Veel klachten al zeg....ben benieuwd. Bij mijn 2 zwangerschappen begonnen de klachten zo'n 4dgn voor NOD; inderdaad pijnlijke borsten en bloedneuzen...(handig kwaaltje ) Hier weet ik niet of het deze maand nog doorgaat. Er stond een verbouwing gepland aan ons huis (een flinke verbouwing) en dat loopt nu een beetje spaak door een lage taxatie. Nu moeten we dus even kijken of we het nog wel kunnen financieren of zo niet dan alsnog verhuizen....lastig met twee kleine kindjes en een dikke buik. Ons derde kleintje wordt dus even doorgeschoven naar volgend jaar (BAAL!). De kans is er wel dat ik deze maand zwanger ben (wel klein, laatste keer klussen was zaterdagnacht)...Baal dus heel erg, maar voor de rust is het wel even beter zo....
Ooh ik vind het zo spannend worden, was gisteren avond ook misselijk, en toen ml ik denk dat dat komt omdat je te graag wilt. En ik wil dat niet hebben, want dat kan het verstoren, toch? Ik doe dat echt onbewust, maar vind het zo spannend!
Welkom Linda. Mooie datum voor een positieve test (mijn verjaardag ) Zal voor je duimen! @Anoniem28; ben bang dat je je te druk aan het maken bent ja. Je innestelling is pas ong 5 dagen na je ei, dus van de hormonen kun je nog niet misselijk zijn helaas....
♥ NOD lijst 1 t/m 15 december 2012 ♥ 1. (6) vrouwtje80: 3e ronde, 3e kindje chantal: 2e ronde, 1e kindje Anoniem28: 8e ronde, 1e kindje Aster14: 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje xiomara113: 13e ronde, 1e kindje Amoura: 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje 2. (12) floor32: 3e ronde, 1e kindje Mama-in-love: 3e ronde, 2e kindje Cayth: 4e ronde, 2e kindje Krulletje87: 2e ronde na mk, 4e kindje Gigi85: 6e ronde, 1e kindje IS88: 6e ronde, 1e kindje Laura81: 1e ronde, 2e kindje Isa2007: 7e ronde, 2e kindje biancawv: 6e ronde, 1e kindje mams123: 3e ronde, 2e kindje (1 keer mk) Eva20: 7e ronde, 1e kindje Flora01: 24 jaar, 5e ronde (2e met eisprong), 1e kindje 3. (8) Rapunzzel: 17e ronde, 1e kindje selina89: 5e ronde, 1e kindje Happy79: 1e ronde, 3e kindje Krista1990: 5e ronde, 1e kindje LF84: 6e ronde, 1e kindje Regina83: 6e ronde, 1e kindje moontje77: 35 jaar, 15de ronde, 5de kindje 19Vivian86: 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje 4. (7) Krullie88: 5e ronde, 1e kindje TanjaJes: 38 jaar, 2e ronde, 1e kindje smurffin: 3e ronde, 1e kindje Koetje: 30 jaar, 4e ronde, 3e kindje Marisca88: 1e ronde (na 1e mk), 1e kindje Mart: 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje mamvanjessie: 25 jaar, 3e ronde, .. kindje 5. (5) Troelaa: 9e ronde, 1e kindje Ing49824: 5e ronde, 1e kindje maregmo: 2e ronde, 2e kindje Lappie: 37 jaar, 1e ronde na MA, 2e kindje Chantal3: 3e kindje, 5e ronde 6. (6) Brix: 1e ronde na MK, 3e kindje Amy: 4e ronde, 1e kindje Schaapje1977: 35 jaar, 4e ronde, 2e kindje snoezelke: 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Floortje1: 2e ronde, 1e kindje tinkerbell26: 11e ronde, 2e kindje 7. (1) Eliz30: 25e ronde, 1e kindje 8. (2) vlindertje126: 1e ronde na MK, 1e kindje cappuccino: 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje 9. (6) Lotte30: 1e ronde, 2e kindje Mediq22: 5e ronde, 1e kindje ninaz: 5e ronde, 2e kindje F1986: 4e ronde, 1e kindje Sweetheart86: 7e ronde, 1e kindje Jette1976: 36 jaar, 8e ronde, 1e kindje 10. (4) Madeliefste: 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Nila: 6e ronde 4e kindje jv23: 5e ronde na vmk, ... kindje anjamones: 2e ronde, 2e kindje 11. (1) Anitaaaxxx: 14e ronde, 2e kindje 12. (3) imp: 1e ronde, 1e kindje zonnenschijn: 31 jaar, 6e ronde, 4e kindje San987:, 3e ronde, 1e kindje 13. (8) Derdedroppie: 3e ronde, 3e kindje glamoury: 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Littleone1: 4e ronde, 1e kindje loesjee89: 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje Llkh: 28 jaar, 93e ronde, 1e kindje Caribbean Baby: 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje 4dogs82: 30 jaar, 8e ronde, 1e kindje lindaw: 28 jaar, 15e ronde, 1e kindje 14. (3) lady1987: 16e ronde, 1e kindje fiona1983: 14e ronde, 1e kindje Sunrise83: 1e ronde, 1e kindje 15. (2) Diamonds82: 30 jaar, 4e ronde, 3e kindje Upkedupke: 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje T o t a a l: 74 0 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 0 twijfeltest, 0 negatieve test, 5 MMM, 0 cyclus van slag WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!
Jeetje wat zijn we met velen. Welkom nieuwe meiden! Heb gewerkt vandaag dus had heel wat bij te houden. Ik geloof dat ik nu bij ben.
Nou veel dames die voor het einde van dit jaar nog willen horen dat ze zwanger zijn! Laten we ervoor gaan! @lappie na het weekend geef ik je een nieuwe nod dag door ivm late ei verschuift de nod
@Lindaw; Kan me voorstellen dat het nu wel een keer zo mag zijn van je...hebben jullie al advies/onderzoeken gehad bij ha/gyn als ik vragen mag?!
Ja ze zijn er achter gekomen dat me schildklier te traag werkte daar heb ik nu medicijnen voor en gister moest ik voor controle alles was goed. Alleen in de bij sluiter stond bij verstoorde menstruatie en overgeven contact op nemen met de arts. Dus ik was daar gister en vertelde dat ik s morgen heel misselijk ben en wel soort van ongesteld geweest ben 2 dagen te vroeg en beetje gek weinig 2 dagen maar ofzo. Dus dat had ik ook gemeld. Ik denk die medicijnen moeten nou toch wel goed zijn na 3 maanden. Wat denk je dat hij zegt. Ga maar naar huis doe maar een zwangerschapstest NA wat is dat voor antwoordt. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar zo ver ik weet ben ik het geweest denk ik. Maar ik tegen beter weten in zo'n test gedaan negatief natuurlijk ik boos op me zelf dat ik die vent nog geloof ook. Tis ook dat die vent nog zegt als je zwanger bent moet ik het snel weten i.v.m. medicatie ga ik weg geef ik hem een hand zeg ik tot ziens hij zegt tot snel en ik hoor je zo wel aan de telefoon als hij positief is Hoe gemeen is dat?:S of weet hij iets wat ik niet weet ofzo? ga morgen maar de huisarts bellen weet me geen raad op moment.
Vervelende reactie zeg....bah! Als je zwanger zou zijn geweest en hij zou het al weten dan zou hij het zeker gezegd hebben ivm de medicatie toch? Niet leuk zeg...Fijn dat je schildklier in ieder geval nu weer goed werkt..
Ja dat dacht ik dus ook al dus ik was echt helemaal in de war Bel morgen wel naar de HA kijken wat die er van zegt Maar ben inderdaad blij dat hij nu goed werkt wordt nu dus aan het eind van de cyclus voor ons nu ook erg spannend De gynaecoloog had ons 3 maanden terug al gezegd dat we gezien onze resultaten binnen 6 maanden ons eerste kindje zouden kunnen verwachten. Nou haar geloof ik wel want ze zal wel meer resultaten en ervaringen voorbij hebben zien komen Neem aan dat zei gezien onze situatie geen valse hoop mee naar huis heeft gegeven
Hoi meiden, ben ik weer! @Lindaw: wat een rare vent zeg, lullig hoe die reageert! Ben benieuwd wat ja HA morgen zegt. Als het goed is dan is vandaag mn ei. Heb wel wat steken en krampen, dus even afwachten. Gaan vanavond in ieder geval goed klussen haha. En het weekend ook maar! En dan weer op dat vervelende wachtbankje.... Gaan zo even de stad in, kijken voor een verjaardagscadeautje voor mij. Denk dat ik voor hobby materiaal ga. Ben een bevoorrecht mens, weet gewoon niet wat ik hebben wil. Qua dingen in huis hoef ik eigenlijk niks! Heb genoeg snuisterijen en dergelijke hahaha. Hebben jullie daar nou ook altijd moeite mee als je jarig bent, om iets te verzinnen? Fijne avond meiden en tot later.
Een goede avond! Hier spanning&frustratie: vriend heeft vandaag zaadonderzoek gedaan (of ja, ingeleverd ) en ze weten de uitslag vanmiddag al, maar dit moet per se via de HA en dus nog minimaal tot morgen wachten en anders zelfs tot na het weekend. Niet Leuk!! Ben echt strontzenuwachtig...gelukkig bood werken wat afleiding en morgen mag ik weer De lijst groeit gestaat trouwens hier, op naar veel roze!
Ze zijn idd zelfde kleur en dikte! Ik ben zo benieuwd, vanavond maar flink klussen en morgen en overmorgen ook! Hihihi
idd veel mensen hier!! Even een vraagje. Het is toch zo dat je NOD 14 dagen na je ei is? Of ben ik nu helemaal verkeerd aan het rekenen.