Ing: hopelijk kun je je vriend nog even verleiden Diamonds: als je ongeveer 18 dagen voor je vermoedelijke nod aanhoudt ben je nog op tijd met ovutesten. Als je een wisselende cyclus hebt zou ik langer aanhouden. ik hen die dipsticks van zwanger en kids. Goedkoop en effectief. Niki: welkom! Hoe oud is je 1e kindje?
Yes het ei is toch echt gekomen vandaag van 36,5 naar 36,9! En eergisteren & gisteren een positieve ovulatietest. We hebben genoeg geklust en vanavond voor de zekerheid nog even. Kwam mijn ei gelukkig toch nog op cd 21!
baarmoedermond ligt laag rond ei geloof ik..zodat zaadcellen er makkelijk kunnen komen. mijn eerste wordt in maart 2 jaar
Hoop dat het voor iedereen een rose maand word! Hier weinig last van iets.. Alleen vaak plassen, en mijn borsten zitten nogal klem in mijn bh.. ! SUCCES!!!
hoi dames, Ik dacht ik post ook maar eens even wat ik vind dat wachten maar niks...bah... had iemand gevraagd om te pendelen en daar komt april 2013 uit....pff hoop echt niet dat ik nog zolang moet wachten! ben wel benieuwd hoevaak zo'n pendel klopt...maar altijd leuk om even te doen en ook dat iemand de tijd neemt om dat even voor je te doen! hoe gaat het met jullie allemaal? ook druk aan het wachten? ik merk dat ik toch wel erg ermee bezig ben, terwijl ik me had voorgenomen dit niet te doen. ga straks lekker een hardlopen! suc6 met wachten allemaal
Ja inderdaad! spannend he? zojuist heb ik weer een Ovutest gedaan, ik zie nu 2 lichte streepjes, wel allebei zelfde kleur.. hopelijk is mijn ei dus nog niet gesprongen.. Vanavond maar weer een poging wagen dan, het zo op schema vrijen is niet prettig hoor, hoe ervaren jullie dat?
@acm, ik vond het ook niet echt prettig om het op commando te doen zeg maar je weet waarvoor je het doet en je wilt het ook heel graag, maar toch voelt het anders... @de rest, doordat ik nu langer blijf liggen na het vrijen en niet meteen uitplas heb ik de vorige maand een blaasontsteking opgelopen. deze keer lijkt het helaas weer die kant op te gaan. Zijn er meer dames die hier last van hebben en wat doen jullie hieraan?
@chantal; ik ga ook altijd meteen plassen, omdat ik anders blaasontsteking krijg. Misschien kun je terwijl je ligt, alwel vast wat wegvegen, zodat het niet in de blaasbuis kan komen.. Snap je??
Ja dat is waar, ik hoef nog geeneens ''te presteren'' maar mijn partner wel, door die druk is het gisteren gewoon niet gelukt.. Vanavond nog maar een keer proberen dan.. ik heb nu trouwens onwijs steken in mijn linkerzij en onderrug.. zal dit mijn ei zijn die loskomt? Tegen blaasontsteking werken cranberriepillen/cranberriesap heeeeel goed spreek uit ervaring..
Hallo dames, Ik heb vannacht vreselijk geslapen en ben daarom tegen de ochtend pas in slaap gevallen en nu net 10 minuten wakker, maar ik moet echt m'n verhaal even aan jullie kwijt, want ik weet niet meer wat ik nu moet doen. We zijn nu anderhalfjaar bij elkaar en wonen 1 jaar samen, en ik weet gewoon dat hij de papa van mijn kinderen zal worden. Dus toen wij gingen samenwonen, werd het gevoel van mama te willen worden alleen maar sterker. We hebben hier veel gesprekken over gevoerd, hij had op het moment dat ik stopte met de pil een baan, maar raakte deze helaas anderhalve maand later kwijt. Maar hij is nooit werkloos geweest, want hij had direct een nieuwe, veel leukere baan. Maar nu begon hij toch wel ineens te twijfelen of hij er al wel klaar voor was, om papa en mama te worden. Ik kon dit wel begrijpen van hem, omdat hij natuurlijk niet zonder een baan wou zitten op moment dat ik zwanger zou zijn of zelfs al ouders zouden zijn. Maar bij mij knaagde dit heel erg en heb hier toen weer gesprekken met hem over gehad. En we hadden dan afgesproken er rond januari dan echt voor te gaan. Want dan zou hij zijn vast contract krijgen (deze is hem nu al mondeling toegezegd trouwens) Maar vorige maand begon hij ineens over babynamen, welke ik leuk vond, over welke kinderwagen we dan wouden hebben, of we wel wouden weten wat het zou worden etc etc.... Ook weet m'n vriend precies van mij dat ik wel deze ronde de ovutestje heb gebruikt, wanneer m'n eisprong was etc. Dus gisteravond begon ik er over van ; het zou maar eens raken KUNNEN zijn... En toen kwam het er uit ; hij is er toch niet klaar voor! Hij wil toch wachten tot het moment dat hij een vastcontract heeft... Wat moet ik hier nu mee? Wat als het nu wel raak is deze ronde? Ik weet het niet meer...... Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Dikke kus.
@ Krista: wat een vervelende reactie van je vriend. Je geeft zelf aan dat hij er ook bewust mee bezig was en bijv. wist van de ovutestjes, dan moet hij ook weten dat het wel eens raak kan zijn als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt! Maar ik zou me niet te druk maken nu. Het kan natuurlijk raak zijn deze ronde, maar de kans dat dit niet zo is, is in principe groter. En ik denk dat als het raak zou zijn, je vriend snel bij draait! Ik herken ergens zijn angst wel, heb zelf ook maar een tijdelijk contract en die onzekerheid is zeker niet fijn. Maar een perfect moment om een kindje te krijgen bestaat niet. @ hier: ik had maandag mijn afspraak bij de reumatoloog waar ik niet zo tevreden over was en vanochtend was ik bij de huisarts (moest van de reumatoloog wat dingen over medicatie met hem overleggen) en weer had ik het gevoel dat er niet gekeken werd naar het totaalplaatje van alle medicatie die ik gebruik! Ik was dus heel gefrustreerd, maar de huisarts zou nog overleggen met de gyn (omdat mijn huisarts eigenlijk niet zo veel weet over medicatie en zwangerschap...) en zou met terugbellen. Nou, dat heeft hij net gedaan en hij zei dat toen de gyn hoorde over mijn medicatie gebruik hij meteen voorstelde me door te verwijzen naar hem. Ik ben zo opgelucht!! Het lijkt erop dat er EINDELIJK iemand serieus naar me gaat luisteren
Krista ik heb 5 jaar geleden ook z'n draai kont man gehad. Dan wilde hij wel dan weer niet. Had ik een kans om zwanger te zijn dan wilde hij toch niet werd er helemaal sjofel van! Achteraf blijkt dat hij er gewoon echt niet aan toe was maar mij niet kwijt wilde. Ik ben ervoor gegaan en toen de baby er was hij ook. Mja 5 jaar later hebben we soms nog steeds woorden over het feit dat hij eigenlijk niet wilde en nu gaan we bewust voor de 2de. Hopelijk heb je wat aan dit verhaal?
@Krista, ooooh wat vervelend ! Ik schrok wel een beetje van jou verhaal... Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.. Ik kan je vl/ml ook wel begrijpen.. Maar ja als hij in januari vast contract krijgt, dan ben je net 3 maanden, STEL dat het nu raak is... Kan hem dat niet gerust stellen? en jou? Verder zou ik het niet weten, ik hoop van harte dat jullie er samen uit komen!!!! Heel veel sterkte meid!! Ik zal aan je denken..
Ik begrijp hem ook zeker wel wat betreft zijn werk, maar hij weet hoe graag ik het wil, dus hierdoor dacht ik echt dat hij het nu ook al wou...
Tuurlijk, de kans is klein, dat weet ik ook wel. Maar kreeg gewoon veel hoop door hem dat hij er nu wel echt klaar voor is, en heb me daar weer beetje op ingesteld en nu moet ik mn gevoelens weer af gaan remmen....
ACM: klussen om commando is soms wel iritant. Je weet nooit of je het op het juiste moment doet. Zou veel fijner zijn als je op elk moment gewoon zwanger zou kunnen raken en niet alleen die bepaalde dagen per maand haha. Krista: wat vervelend zeg, je situatie. Helaas kan ik je hiermee geen raad of iets dergelijks geven. Zou het graag willen. Weet alleen dat ik wel behoorlijk pissig zou zijn maar ergens kan ik het ook wel begrijpen van hem, maar aan de andere kant, wat maakt zon vast contract nou uit? Heb ik ook niet. En hij leek er toch eerst echt achter te staan? @Hier: net eerste werk dag gehad bij mn nieuwe werkgever. Ging goed, ze was erg tevreden. Nu thuis aan de slag. Heb nog een hoop te doen en heb hongerrrrrr dus ga even een broodje eten.
Ben meer behoorlijk verdrietig, juist omdat hij weet hoe graag ik het wil, en hij me de afgelopen weken toch het gevoel gaf er wel klaar voor te zijn door alles wat hij zei en deed... Nee, daarom, begrijp het aan de ene kant wel, hij wil natuurlijk zekerheid hebben, maar volgens mij heb je dag nooit, toch? Hij leek er inderdaad achter te staan... Heb hem verteld dat ik ovulatietestjes had gekocht, wanneer m'n eisprong was etc etc.. Maarja, *zucht.
krista; hij moet er wel 100 procent achter staan anders is de kans groot dat dit jullie relatie erg aantast of nog erger. misschien is ie nog wat aan de jonge kant..weet niet hoe oud jullie zijn.
Dat begrijp ik ook wel, en ga hem heus nergens toe dwingen. Zo ben ik absoluut niet m'n vriend is 24 jaar en ik ben bijna 23