ik weet t niet... ik snap der helemaaaaal niks meer van...... nu vandaag heb ik bruinige zooi erbij gekregen.... ik word er zo onzeker van bah! niks voor mij..
selina; dat had ik gister ook. ik durf ook niet meer zo goed alcohol te drinken. ben bang dat het de innesteling in de weg zou zitten..
Zie mijn bericht: het is Echt Niet Goed voor een eventueel kindje, dat wil je toch niet? Gewoon aan de alcoholvrij dus
Hallo meiden, Waarschijnlijk zit ik me zelf weer voor Jan met de korte achternaam gek te maken maar ik zit nu 4/5 dagen na mijn eisprong en nu heb ik sinds vandaag last van de volgende symptomen ; - pijnlijke / gevoelige borsten (weet me soms echt geen raad) - met vlagen een beetje weeiig op mijn maag - trekkend gevoel in m'n onderbuik Ik hoop dat jullie me kunnen helpen door ervaringen te delen. Liefs.
ik heb ook met vlagen ontzettend trekkend gevoel in mn onderbuik. voel t ook van onderen tussen mn bekken in zeg maar..
Zo wij gaan eindelijk weer de "klus week" in wat gaat de tijd toch traag als je ergens op wacht... deze week wil ik ook een keer of 3 een ovulatie test gaan doen, gewoon even om te checken Krista, sterkte met je lijf Madeliefste, wat een nare uitslag van je ml zijn zaadjes, sterkte daarmee! @ de rest, ik heb nooit tijd om op alles te reageren, maar ik lees wel regelmatig mee Sterkte voor de dames die in de "innestellings symptomen stress", "lh piek stress" en andere soorten onzekerheden zitten
Ik kan geen ovutesten bestellen, want ik wil niet dat Vl. Ziet dak er zo mee bezig ben. Welke van de winkel zijn duidelijk en niet zo belachelijk duur? Volgens ovulatie berekening ga ik vanaf morgen de vruchtbare periode in, maar mijn gevoel zegt dat dit niet zo kan zijn, want ik heb nog steeds bij vlagen bruine afscheiding....van m'n ongi nog over. Krista, mijn ervaring was dat ik precies hetzelfde had vorige maand, maar werd gewoon ongi helaas. Wacht op wat meer symptomen? Duimen draaien maar Dames, klus ze.... Hoop vanavond ook weer aan de slag te gaan hoor, want ti's nu wel heeeeeel erg lang geleden
Diamonds, ik heb ovu-testen van testjezelf.net, komen de volgende dag met de post. Heb ze nog niet eerder gebruikt, maar over de zw-testen lees ik veel positieve berichten. Ze zijn helemaal niet duur!
krista; dit is ronde 1 aangezien ik 3nov ben gestopt.. ik heb al een kindje van 20 maanden en ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet meer exact weer welke klachten ik nou wel en niet had..heb laatst al die aantekeningen weggegooid..stom. ik werd na 6 maanden echt zwanger destijds. tussendoor 2x vroege miskraam met 5/6 weken.
Je vergeet het eh? Heb ik ook....weet alleen nog dat ik bij beide zw absoluut geen koffie kon drinken terwijl ik echt een junk ben. Denk dat ik daardoor stiekem wist afgelopen rondes dat te niet raak was...
Ik had 5 jaar geleden van mijn zwangerschap voor nod helemaal geen klachten 1 dag voor nod werd ik na cappuccino in ene misselijk maar het was meer een vlaag van misselijkheid zeg maar en direct wist ik het.....ik ben zwanger dacht ik nog! De dag erna getest en ja dikke strepen op de test! Daarna was ik vaker misselijk en lustte ik aardappels niet meer en at rijst&pastas. Ik weet het dus nog heel goed te herinneren! Gek hè?
Hallo allemaal, Hier volgt even een ego bericht! Zo net mijn temp ingevuld op ff, nu zegt hij dst mijn ei pas afgelopen donderdag is geweest! Wij deze week eigenlijk niet meer geklust, want had er niet echt zin in , dus bij ons zal het deze maand wel weer over gaan, helaas!! zo genoeg ego.. Hoe staat het bij jullie!?
ik meld me hier ook aan, in de eerdere rondes hebben jullie me niet gezien, heb me net aangemeld.. heb een heerlijk kereltje van bijna 9 maanden.. en we zijn nu ruim 5 maande bezig.. We hopen natuurlijk snel op een mooie positieve test.. cjjm2012, ronde 6, nod +- 11 dec, 2de kindje
@lappie mijn nod wordt 9-12 volgens ff. Sorry heb zelf niet goed gerekend! @hoe gaat het hier? Nu op 3 dpo en begin klachtjes te krijgen die misschien niet kunnen maar voel ze wel, zoals jeuk over het hele lijf, ongi pijn, veel plassen, en moeilijk door slapen ivm dromen word wel 3x wakker per nacht. @alle meiden een relax zondag toegewenst!
Goedemorgen, Ik heb wel paar klachten van gisteren. - lage rugpijn - gevoelige/pijnlijk borsten - even moe - kleine hoofdpijn Vandaag voel ik me wel goed, maar blijft wel lage rugpijn en beetje ongi en/of onderbuikpijn. Hoop van niet dat mijn ongi komt! Het moet wel geraakt, hihi.. Gisterennacht hebben we wel klussen geweest, hihi..
zo dan...dat wist ik ook niet, ik dacht dat het de eerste paar weken van de (eventuele) zwangerschap wel kon, mar niet dus... En hoe zit het met dieten? Kan dat nog wel in de eerste paar weken, of is het hetzelfde verhaal, met risico's?
Hoe is het met jullie meiden? Mijn ei is nu duidelijk geweest. 2 posi ovutesten achter elkaar; daarna afgelopen 2 dagen 2 haast witte ovu testen; en ook inmiddels 2 stijgende temperaturen, afwachten dus maar, hopelijk zijn we toch op tijd geweest met klussen want er zaten 3 dagen tussen de klusdagen ....ben bang dat we net te vroeg of laat waren... wie weet hoe lang sperma leeft, is dat gemiddeld 48 uur? of iets van 72 uur?
ik wist dat helemaal niet lees overal dat het pas echt gebeurt(bloedband) 4 weken na conceptie! maar ik heb idd dat wijntje laten staan!!