Gefeliciteerd zwangere dames! 2 maar liefst. Wat een prachtige begin! Hopelijk geen rood deze maand voor iedereen! @madelief: hoop is iets wat ons kracht geeft. Nooit hoop opgeven. Wie weet is het gewoon raak. Zoals ik het lees, is het niet geheel "slecht" de uitslag. Ik heb wel n goed gevoel erover! @lappie Krista, selena: spannend eh dat wachten tot je de Test kan doen! Pfff, we kunnen ook een beetje zeggen dat we testverslAafd zijn? Soort lotto, waarin je een miljoen kan winnen. Ookal weten we dat de kans niet groot is, zitten we hoopvol te staren op een winnend lot! Hier, klusweek in! Gister wel geklust (halleluja) maar vruchtbare dagen zouden gisteren beginnen, maar ik vermoed dat mn ei veel later is, dan die banners voorspellen. Ik denk dat ik maar wat ovutesten ga wagen. Geeft me tenminste meer inzicht. Overigens kan ik vaak wel mn ei voelen. Crepeer ook van de pijn inderdaad. Kan soms amper lopen dan. Maar ze zeggen, dat als je die pijn voelt. Ei al is gesprongen en dus eigelyk al te laat is te bevruchten meer. Succes dames!
Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden... k ben zo blij.. maar aan de andere kant ook weer erg bang.. pff blij zijn als de 1e echo krijg..
Hallo dames! Zwangeren van harte gefeliciteerd, wat een goed begin idd!! Lekker van gaan genieten! @ Diamonds82, wilde net aan jullie vragen of er meerdere dames zijn met redelijk wat pijn/kramp rond eisprong...? Is het idd zo dat je ei al is gesprongen wanneer je de pijn hebt? Ik dacht dat zelf ook hoor, omdat het meestal komt een dag ofzo na de pos ovu test, maar twijfel er soms toch aan.... @Krista, wat een kwaaltjes al zeg, ga voor je duimen! Ik had die 'krampjes' vorige maand ook en echt het gevoel dat het raak was, maar helaas....aan de andere kant je gevoel heeft het vaker goed dan fout, dus kan zeker zo zijn! Hier niet mega veel kunnen klussen dit weekend maar wel de dag voor ei 2x.... weet echt zeker dat dat een hele vruchtbare dag was (veel rekbaar slijm etc) maar of we zo een kans maken.... ik weet het niet?? wat denken jullie? fijne dag! lfs
De tijd zal het leren Bij jou is de kans ook zeker aanwezig hoor dat het gewoon raak is deze ronde! Ik ben erg benieuwd, wanneer is je NOD?
Hoeft ook niet veel te klussen, wordt zelfs wel eens gezegd dat dat juist minder goed voor het sperma is Zo te lezen hebben jullie deze kans goed benut, nu hopen op een plakbaby!
@ de zwangere dames gefeliciteerd! geniet ervan! ik hoop echt ook een positieve test in mijn handen te mogen houden komend weekend. tot nu toe nog geen enkel symptoom. ik heb wel af en toe felle steken aan een kant van mijn hoofd achter, maar dat heb ik in het verleden wel eens vaker gehad en meestal zit mijn nek dan vast:S iedereen suc6 met wachten en ben echt jaloers op jullie symptomen .ben wel benieuwd naar de dames met symptomen of jullie normaal gesproken ook altijd wel iets voelen of niks?
Normaal gesproken heb ik deze klachten niet. Wel wat licht gevoelige borsten, maar niet zo erg als nu. En dit heb ik dan eigenlijk alleen op m'n NOD.
Goedemiddag, ik voel mij niet lekker , last van mijn maag/ darmen beetje misselijk.. Maja het heerst ook dus zal wel geen symptoon zijn haha.. Ik wil volgende week dinsdag op mijn nod testen, zijn er meer dames die dan testen?
krista; ik heb altijd kruidvat 2 voor 5 euro. die zijn heel gevoelig en geven ook niet vals positief aan. heb er net een gebruikt heel stom haha natuurlijks spierwit. deze lag nog los in de la. nu wacht ik gewoon tot zowiezo t weekend. heb rekening gehouden met 30 dagen cyclus. wie weet is t wel 28 ofzo maar we zien wel.
Hoi dames, Ik zou me ook graag aan willen sluiten. Nod dag: 10 december, 21 jaar, 1e ronde, 2e kindje