We hebben nu voor het eerst 6 à 10 uur voor de eisprong geklust. Pendels zeggen op 1 na dat de bevruchting in november plaatsvind maar ach pendels zijn voor de lol..... Ik hoop natuurlijk wel dat het deze keer raak is. Normaal zaten we met klussen 24 tot 36 uur voor de eisprong Ik zal af moeten wachten. Mijn borsten zijn nu zoals altijd gelijk na mijn eisprong super gevoelig maar na 7 rondes weet ik dat dit allemaal niks zegt bij mij.... Wachten is het enige wat ik kan doen
zooooooooooooooooooooooooo ik had vanmorgen nog gelezen, maar mocht direct weer 10pagina's bijlezen goed bezig dames. Krijg ook steeds meer zin om te gaan testen hahaha heeft nog lang geen zin mijn nod is pas 4dec. Ik ga proberen om maandags te testen of anders op mijn nod. Maar hier totaal geen klachtjes, had eerst ook een prop slijm gehad en 5dagen later ook weer vreemd naja toch gezellig om de dag geklust en nu lekker door.
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 december 2012 ♥ 1. (6) vrouwtje80: 3e ronde, 3e kindje chantal: 2e ronde, 1e kindje Anoniem28: 8e ronde, 1e kindje Aster14: 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje Amoura: 22 jaar, 8e ronde, 1e kindje missds: 31 jaar, 2e ronde, 2e kindje 2. (13) floor32: 3e ronde, 1e kindje Mama-in-love: 3e ronde, 2e kindje Cayth: 4e ronde, 2e kindje Krulletje87: 2e ronde na mk, 4e kindje Gigi85: 6e ronde, 1e kindje IS88: 6e ronde, 1e kindje Laura81: 1e ronde, 2e kindje biancawv: 6e ronde, 1e kindje mams123: 3e ronde, 2e kindje (1 keer mk) Eva20: 7e ronde, 1e kindje Flora01: 24 jaar, 5e ronde (2e met eisprong), 1e kindje Roze22: 22 jaar, 11e ronde, 1e kindje Mientje Sop: 11e ronde, 1e kindje 3. (9) Rapunzzel: 17e ronde, 1e kindje selina89: 5e ronde, 1e kindje Happy79: 1e ronde, 3e kindje Krista1990: 5e ronde, 1e kindje LF84: 6e ronde, 1e kindje Regina83: 6e ronde, 1e kindje moontje77: 35 jaar, 15de ronde, 5de kindje 19Vivian86: 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje Niki86: 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 4. (7) Krullie88: 5e ronde, 1e kindje TanjaJes: 38 jaar, 2e ronde, 1e kindje smurffin: 3e ronde, 1e kindje Koetje: 30 jaar, 4e ronde, 3e kindje Marisca88: 1e ronde (na 1e mk), 1e kindje mamvanjessie: 25 jaar, 3e ronde, .. kindje Lappie: 37 jaar, 1e ronde na MA, 2e kindje 5. (6) Troelaa: 9e ronde, 1e kindje Ing49824: 5e ronde, 1e kindje maregmo: 2e ronde, 2e kindje Chantal3: 3e kindje, 5e ronde Mart: 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Zahra2: 3e ronde, 3e kindje 6. (7) Brix: 1e ronde na MK, 3e kindje Amy: 4e ronde, 1e kindje Schaapje1977: 35 jaar, 4e ronde, 2e kindje snoezelke: 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Floortje1: 2e ronde, 1e kindje tinkerbell26: 11e ronde, 2e kindje Linnepinna: 26 jaar, 10e ronde, 1e kindje 7. (2) Eliz30: 25e ronde, 1e kindje Dorien87: 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 8. (4) vlindertje126: 1e ronde na MK, 1e kindje cappuccino: 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje Weegbree: 30 jaar, ..e ronde, 1e kindje stresskip86: 1e ronde, 1e kindje 9. (8) Lotte30: 1e ronde, 2e kindje Mediq22: 5e ronde, 1e kindje ninaz: 5e ronde, 2e kindje F1986: 4e ronde, 1e kindje Sweetheart86: 7e ronde, 1e kindje Jette1976: 36 jaar, 8e ronde, 1e kindje xiomara113: 13e ronde, 1e kindje Isa2007: 7e ronde, 2e kindje 10. (5) Madeliefste: 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Nila: 6e ronde 4e kindje jv23: 5e ronde na vmk, ... kindje anjamones: 2e ronde, 2e kindje MamaAnnelies: 21 jaar, 1e ronde, 2e kindje 11. (2) Anitaaaxxx: 14e ronde, 2e kindje cjjm2012: 6e ronde, 2e kindje 12. (3) imp: 1e ronde, 1e kindje zonnenschijn: 31 jaar, 6e ronde, 4e kindje San987:, 3e ronde, 1e kindje 13. (8) Derdedroppie: 3e ronde, 3e kindje glamoury: 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Littleone1: 4e ronde, 1e kindje loesjee89: 23 jaar, 4e ronde, 1e kindje Llkh: 28 jaar, 93e ronde, 1e kindje Caribbean Baby: 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje 4dogs82: 30 jaar, 8e ronde, 1e kindje lindaw: 28 jaar, 15e ronde, 1e kindje 14. (3) lady1987: 16e ronde, 1e kindje fiona1983: 14e ronde, 1e kindje Sunrise83: 1e ronde, 1e kindje 15. (2) Diamonds82: 30 jaar, 4e ronde, 3e kindje Upkedupke: 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje T o t a a l: 84 2 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 0 twijfeltest, 0 negatieve test, 5 MMM, 1 cyclus van slag WIL JE OP DE LIJST ZET --> IN KLEUR <-- JE NAAM, JE LEEFTIJD, HOEVEELSTE RONDE EN HOEVEELSTE KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!
Ik heb mezelf even een dagje naar voren gehaald, ik had mijn eitje ook een dag eerder als het goed is. Scheelt ook meteen weer een dagje wachten.
Hier inmiddels 9dpo! En ik voel nog vrij weinig eigenlijk, geen PMS klachten. Iets wat ik de vorige ronde al vrij snel na m'n ei had. Dus het is spannend de komende dagen!
Nou mn cyclussen zijn zo raar.. en de laatste tijd doe ik met ovu. de weke voor mn miskraam was het vaak 6 weken cyclus ongeveer. na de miskraam ruim 8 wk, en nu was k de 21 okt ongi geweest. omdat ik wist dat mn ovutest posi was de 12 en 13e had ik maar getest en zodoende vroeg getest...hoop nu dat t zo goed mag blijven gaan. k gamorgen denk mar gelijk ff vk bellen, ze zei bij de mk al dat ik gelijk moest bellen als het weer zo ver was, dan mocht ik eerder komen. ben dus benieuwd.
@Mart: heb de laatste tijd weinig motivatie/zin om te forummen, denk wel aan iedereen hoor Maar nu mn NOD er weer aan zit te komen kom ik toch weer even wat vaker langs. Alleen lastig om alles nu goed bij te houden... @Krista: ach meid, wat vervelend Hoe gaat het nu met je? @Krulletje: hoop dat het goed gaat deze keer meid! Knuffel! @Hier: druk dagje, eerst werken (schoonmaken, van half 9 tot half 1) daarna thuis nog het een en ander gedaan, de slaapkamer opgeruimd (was echt nodig) de badkamer opgeruimd, gestofzuigd, keuken gedaan en de was gedraaid. Weekend weinig gedaan omdat ik gisteren jarig was. Vl is net op bed gegaan, het is niet heel erg gezellig hier sinds gisterochtend maar ja, moet maar even. Gaat straks vast wel weer beter (hoop ik). Slaap lekker alvast.
Ik voel me 'raar', ik weet het niet, kan niet omschrijven.. Pijn in m'n lies zakt wel wat af nu. Maar nu begin de krampjes weer..
Wow, ik zie al roze, super! Gefeliciteerd! Ik denk dat ik m'n ei net heb gehad, vanaf vandaag is mijn temp omhoog, hopelijk blijft het zo. We hebben ons best gedaan dus het moet gewoon raak zijn. Nog 'even' wachten en voor de zekerheid nog even door klussen. Ik duim voor een mooie roze lijst!!!
Even heel wat anders, onze poes is weg Kan er zo slecht tegen, raak min of meer een beetje lichtelijk in paniek. Om half 4 ongeveer is ze naar buiten gerend en sindsdien heb ik haar niet meer gezien. Normaal komt ze rond etenstijd wel binnen om te eten maar nu niet. Heb ook echt pijn in mn buik/bm. Niks aan. Heb nu echt wel het gevoel dat mijn ei een deze dagen pas komt ipv vorige week... zo iritant als je cyclus in de war blijkt...
Jeetje meiden, al 2 zwangeren en 1 december begint pas over een paar dagen, hopelijk volgen er nog velen. @hier: vandaag weer solicitatiegesprek gehad. Ging voor geen meter, verwacht dan ook geen positief nieuws deze week, althans niet op banen gebied. Heb wel een goed gevoel over een brusje voor mijn jongens. Wil eigenlijk wachten met testen tot zondagochtend, maar ja kan toch eigenlijk niet wachten.
Krista jij bent denk ik zwanger!!! Ik ben nerveus in jouwplaats...spannend man! selena denk ik ook en Anoniem28 ook.... Nog effekes wachten... @ ing: als je paar pagina's terug zou lezen, dan zou je ook lezen dat ik hetzelfde had. Flinke ruzie met vl en heeft langer dan n week geduurd. Het niet met elkaar gesproken. Uiteindelijk eergistertoch maar de stap genomen en gepraat. Gisteren was het nog niet helemaal top, maar uiteindelijk toch wel weer goed gekomen. Ruzies zijn altijd erg hatelijk en ook niet bevorderlijk voor je stress.... Hopelijk komt t snel goed. Je mag ook pm sturen mocht je willen prate. Sterkte! Hier, nog geen ovutesten gekocht denk dat ik het deze ronde nog op gevoel doe (krijg vast spijt als ongi word strax....) Geen slijm of iets te bekennen hier.....hat wachten....
Vrouwtje: balen dat je gesprek niet lekker ging. Hopen dat je toch nog goed nieuws krijgt, mbt eventuele zwangerschap en natuurlijk hoop ik ook dat het gesprek toch nog een positief einde krijgt! Diamand: klote he ruzie met je partner... Lief van je dat ik je mag PM-en! Misschien doe ik dat morgen wel