nod lijst 1 t/m 15 december 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Floor32, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    sluit me helemaal bij jou aan! ik haat de omo-testen.

ing, heftig hoor! succes met de situatie thuis. en geef je groot gelijk, eerst je relatie dan de rest.. anders is het kindje er straks nog de dupe van. sterkte!

2. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Goedemorgen dames :D

Hoe gaat het hier?

Hier 'last' van de volgende dingen ;

- gevoelige, maar geen pijnlijke borsten.
    - steken in m'n rechterlies.
    - rillingen.
    - een klein beetje last van waterige afscheiding.
    - moe.

Is het al vrijdag? :D

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jij woont ook gewoon op dit forum he? :D
    (herkenbaar hoor ;))

Mare... nu we er toch zijn.... iemand nog koffie (even wat gezelliger tijdens al dat wachten... hihi)

4. LF84

LF84 Niet meer actief

Ik eet ook 2x kiwi per dag.

5. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Lappie, ik heb net gepakt, zal ik nog een bakkie halen voor je?

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Lekker! :p
    Doe maar een latte machiato

7. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    @ing, wat kl*te dat je zo'n ruzie hebt met je vriend! Ook al is het niet voor je zwangerschap of wat daarmee te maken heeft je mag altijd komen posten hoor:D lucht misschien op? Zag trouwens dat ik dicht bij je woon haha...

@ de rest ik ga vrijdag testen. Heb nog steeds geen enkel symptoom bah, echt om jaloers van te worden;)

@ de nieuwe dames, welkom....

ik ga vrijdag testen en ben echt benieuwd....ojah vergeten jullie ook wel eens zo'n foliumzuur pil te slikken? het zit nog niet echt in mijn systeem

8. Krista1990

Hahahaha. Is het zo erg? :D
    Mag ik misschien ook een kopje thee?

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    bij mij staan de pilletjes bij de wastafel in de badkamer. dan vergeet ik t nooit. als ze in de keuken zouden staan denk ik wel.

10. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik regelmatig.... heb ze nu naast mijn tandenborstel gezet en dan vergeet ik ze minder, maar ook dan af en toe niet..

Hier alles goed vandaag nog niet echt last gehad, vanmorgen getest maar omo wit weer, dus geduld hebben. ergens in het weekend verwacht ik mijn nod.

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Iedereen denkt altijd maar dat je symptomen moet hebben.
    Héél veel meiden hebben dat juist niet. Ik heb ook positief getest maar geen symptomen. Ja een ongie gevoel maar meer ook niet. Bij de zwangerschap van mijn zoon ook niets dan ongiegevoel.

Hoop houden hoor! Alles symptomen kunnen van een naderende ongie zijn en een zwangerschap maar geen symptomen kunnen ook juist wel een zwangerschap betekenen!

12. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Goede morgen meiden.

Wat gezellig hier en wat wordt er toch veel gekletst. Sinds ik ben begonnen met mijn nieuwe baan heb ik gewoon geen tijd om hier een kijkje te komen nemen. Schandalig.. Ik weet het...

Hier nog 5 dagen wachten tot mijn nod maar ik verwacht dat het niet raak is deze maand. Kreeg vanochtend al wat rozig slijm bij het afvegen en dat is waarschijnlijk niet van de innesteling. Maar we zullen het maar moeten afwachten..

En nu kijk je koffietijd en dan gaat het over zwangerschap. Overal hoor je niks anders dan zwangerschap je wordt er best wel depri van. Zeker als je zelf zo graag zwanger wil worden. Maar goed.

Vanavond gezellig bijkletsen met een aantal vriendinnen van me. Beide zwanger. Dus ja je kan wel raden waar het over zal gaan. haha.

Fijne dag allemaal.

13. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Ik loop meteen nog een keertje op en neer! :D

en foliumzuur, slik ik inmiddels een jaar.. soms vergeet ik het wel eens een enkele dag, maar lijkt me dat je na een jaar slikken al wel een flinke voorraad heb opgebouwd.. o ja.. sinds een paar maanden ben ik overgestapt. slikte sowieso al voedingsupplementen, met daarnaast foliumzuur. nu zwangerschapsvitaminen compleet, scheelt weer een pilletje haha.

14. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Vooral omdat we met z'n allen zekerheid over iets willen wat we zelf helaas niet in de hand hebben en dus maar zoeken naar mogelijke dingen die ermee in verband kunnen staan en daar erkenning in zoeken??...

15. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Voor mij ook graag een kopje thee, als iemand nog een bakkie over heeft.

@ing; sterkte, hoop dat jullie er met zijn 2en uitgaan komen. Heel wat anders; maar is je poes al terug?
    @ Lappie: ijzersmaak in je mond klinkt goed! Hopen dat het (weer) raak is deze maand!
    @hier, weer lekker sollicitatiebrieven schrijven. Heb voor de rest totaal geen afleiding, is nu wachten tot ik mag testen

16. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    ik zal meteen even een kan koffie en kan thee op tafel zetten, zelfbediening. :p
    anders blijf ik zo lopen he..

17. Krista1990

Toppppp! Wat lief van je! :D

Ik vergeet m'n tabletten ook wel eens. Ik slik de puur mama van VSM.
    Maar meestal denk ik er aan als ik in bed lig en dan neem ik alsnog 1, maar niet altijd dus. :D is dat erg dan wanneer je het we eens vergeet?

18. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Nou een bakkie thee gaat er wel in.. Bedankt!

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja dat snap ik maar het is voor degene die geen symptomen hebben wel fijn te weten dat de hoop dan niet verloren is! ;)

20. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Rustig aan he... ik zie het zweet al op je voorhoofd staan :D
    Nou, zet ik nog een trommel met lekkere koekjes erbij... ;)

Deel Deze Pagina