Nou ik sluit me graag bij jullie aan! Op naar de volgende ronde. NOD is 5 dec 2e ronde 2e kindje We gaan vol goede moed de volgende ronde in. Ongi is bijna voorbij, wat kan je dan balen van het ongi zijn. Was er ff helemaal klaar mee.....sago..... Herkenbaar?
Maar als je de lijst ziet en je klikt op Quote. Kijk dan bijvoorbeeld een naar je eigen naam. Ik zie dan dit staan... (bij mij staat er alleen )
♥ NOD lijst 1 t/m 15 december 2012 ♥ 1. (3) vrouwtje80: 3e ronde, 3e kindje chantal: ronde 2, 1e kindje Anoniem28: 1e kindje, 8e ronde 2. (7) floor32: 3e ronde, 1e kindje Mama-in-love: 3e ronde, 2e kindje Cayth: 4e ronde, 2e kindje Krulletje87: ?e ronde, 4e kindje Gigi85: 6e ronde, 1e kindje IS88: 1e kindje, ronde 6 Laura81: 2e kindje, 1e ronde 3. (4) Rapunzzel: 17e ronde, 1e kindje selina89: 5e ronde, 1e kindje Happy79: ronde 1, , 3e kindje Krista1990: 1e kindje, 5e ronde 4. (3) Krullie88: 5e ronde, 1e kindje TanjaJes: 4e ronde, 1e kindje smurffin: 3e ronde, 1e kindje 5. (3) Troelaa: 9e ronde, 1e kindje Ing49824: ronde 5, 1e kindje maregmo: 2e ronde, 2e kindje 6. (1) Brix: 1e ronde na MK, 3e kindje 7. (1) Eliz30: 25e ronde, 1e kindje 8. 9. 10. 11. 12. 13. (1) Derdedroppie: 3e ronde, 3e kindje 14. 15. T o t a a l: 23 0 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 0 negatieve test, 2 MMM, 0 cyclus van slag WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!
zo ongi krampen weer voorbij heb ik gelukkig alleen de eerste dag nu mag ongi ook wel weer weg want heb zin om het gezellig te maken hihi. Na vandaag nog 3dagen en dan is het klaar als het goed is. pfff relax dagje hier beetje niksen, stofzuigen nog meer relaxen, boodschappen halen en nu weer relaxen.
Ahahaha hier ook Smurffin. Vanmorgen aan de poets en de was, tussendoor ff zp'en en wasje ophangen, boodschapjes doen.. weer ff chillen Ga nu ff eten maken.. Straks ff paar uurtjes werken
kijk wij zijn er goed mee bezig. Het eten is gemaakt en op straks even trainen. Ik heb ml sinds vanmorgen half7 nog niet weer gezien en die zie ik pas om half10 weer haha we ontlopen elkaar al 2 dagen en morgen ook gezellig getrouwd zijn
om nog even over die ovutesten te beginnen hoevaak testen jullie dan op een dag 2x? smiddags en savonds? of gewoon 1x? want begreep dat het niet handig is om met de ochtendurine te testen.. hier vanochtend even gewerkt en vanmiddag ook lekker gerommeld!! heerlijk zon dagje
Hier net zo.. manlief ook half 8 de deur uit en ik net de deur uit voordat ml thuis komt. En ik ben meestal half 9 thuis
ooh ja zo kan het natuurlijk ook haha ben echt een leek wat dat betreft haha.. ik ga morgen beginnen zo kan ik hem niet missen iig.. en klussen zoiezo om de dag ongeveer! voor de zekerheid..
@Vrouwtje: leuk, eigen advocaatkantoor! Heel veel succes voor jullie beide! @Hier: heb eigenlijk weinig nieuws. Zit in mn ongi, 2e dag en ben beetje aan het freubelen (maak zelf kralen) en boek uitgelezen vandaag. Verder weinig eigenlijk! Alvast slaap lekker meiden!
Hallo dames mag ik hier weer aanmelden mijn nod 2 dec ronde 7 kindje 2 en 31 jaar. Ik temp en ben net klaar met de ongi incl klachten ben nu aan het tempen om ei te spotten en ga as vrijdag gezellig om de dag klussen met me schatje van dag 8 tot dag 18. Mijn cyclus is redelijk normaal weet ik door tempen. Ei valt tussen cd 12&16. En mijn lf altijd 14-16 dpo. Zit nu in de 3de ronde tempen en dat werkt voor mij hopelijk blijft me beebje dit keer eens plakken?
Ik heb de eerste ronde met testen alleen na mijn werk de ovutest gedaan, maar ik kreeg toen niet echt een knaller. Wel een redelijk donkere test hoor en in combinatie met het tempen wist ik toch wanneer mijn eisprong was. De afgelopen ronde heb ik ook 's ochtends getest, en dan net voordat ik naar mijn werk ging. Dus met de tweede urine zeg maar. Toen kreeg ik wel een knaller, 's avonds was de test wel nog donker maar niet zoals in de ochtend. Maar je mag inderdaad niet met je eerste ochtendurine testen, omdat het hormoon daar sowieso sterk in aanwezig kan zijn wat dan kan leiden tot een vals positieve test.
♥ NOD lijst 1 t/m 15 december 2012 ♥ 1. (3) vrouwtje80: 3e ronde, 3e kindje chantal: ronde 2, 1e kindje Anoniem28: 1e kindje, 8e ronde 2. (8) floor32: 3e ronde, 1e kindje Mama-in-love: 3e ronde, 2e kindje Cayth: 4e ronde, 2e kindje Krulletje87: ?e ronde, 4e kindje Gigi85: 6e ronde, 1e kindje IS88: 1e kindje, ronde 6 Laura81: 2e kindje, 1e ronde Isa2007: ronde 7, kindje 2 3. (5) Rapunzzel: 17e ronde, 1e kindje selina89: 5e ronde, 1e kindje Happy79: ronde 1, , 3e kindje Krista1990: 1e kindje, 5e ronde LF84: 6e ronde, 1e kindje 4. (3) Krullie88: 5e ronde, 1e kindje TanjaJes: 4e ronde, 1e kindje smurffin: 3e ronde, 1e kindje 5. (3) Troelaa: 9e ronde, 1e kindje Ing49824: ronde 5, 1e kindje maregmo: 2e ronde, 2e kindje 6. (1) Brix: 1e ronde na MK, 3e kindje 7. (1) Eliz30: 25e ronde, 1e kindje 8. 9. 10. 11. 12. 13. (1) Derdedroppie: 3e ronde, 3e kindje 14. 15. T o t a a l: 25 0 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 0 negatieve test, 2 MMM, 0 cyclus van slag WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!
De ronde weet ik niet hoe ik dat moet aanpakken, ben nu 1 keer ongi geworden na die mk.. dus de 2e ronde..maar de vorige ronde wilde ik eigenlijk ook mn lijf weer op orde late komen.. dus nu gaan we er weer "goed" voor...had ik nog niet in lijst laten weten
lijkt me inderdaad een leuk idee. Kan ik een mooie suprice maken om het zo aan onze ouders te vertellen pfff ben nu alweer zat van de ongi , ik moet vanmiddag in het water lesgeven vindt dat altijd zo vervelend:x
Hoi meiden, werd net gebeld door het uitzendbureau, kan misschien tijdelijk (ivm ziekte wat mss langere tijd kan duren) aan het werk als licht adm. werker / data typist! Hoor vanmiddag meer. Super spannend. Nog een reden om het even rustig aan te doen met zwanger worden! Aan de nieuwe meiden: veel succes deze ronde! Ik ga trouwens de 4e testen, dan is mijn vriend jarig. Zou leuk verjaardagscadeautje zijn! En mocht het zo zijn dat ik wel zwanger ben dan vertel ik het eerste kerstdag aan mn ouders, die komen dan bij ons de kerst vieren!