He meiden! Wat veel klachten al, hopelijk kleurt het flink roze deze maand. Had zelfs bij mijn drie zwangerschappen weinig tot geen klachten dus dat kan ook! Had toch vanmiddag echt het idee dat het deze maand raak was, maar nu ineens de omslag dat ik dit weekend toch ongi ga worden. zucht al dat wachten.... Iemand al zin in een kopje koffie/thee?
nee alles wat ik nu heb heb ik me vorige zwangerschap niet gehad.. alleen zere borsten had ik toen, en wel een posi test dat had ik toen ook .. ja ik heb het ook in me bovenbeen heel gek, morgen werken hele dag lopen dus ik hoop niet dat ik er veel last van krijg. hahaha ik maak me al gek dus dit kan er ook nog wel bij
Wat fijn dat je al zo snel mag komen, zal een hele hoop zorgen weg nemen denk ik. En geniet lekker van je zwangerschap!
die had iemand een paar pagina's terug gepost; Uiterst gevoelige zwangerschapstest - Zwanger & Kids super gevoelige testen
ow deze ja die had ik al een keer voorbij zien komen. ik wil hem ook wel hebben maaaar me vriend word gek als tie weer een test ziet. ik heb er namelijk nog 4 liggen... haha een vroege, een normale kv, en een digitale... ik denk dat het hiermee wel moet lukken
nou daar lijkt het haast wel op... ik kan echt niet wachten om te testen word er helemaal zenuwachtig van pfff... maarja wel bang om tegen een witte test aan te kijken..
hahaha ik merk ook dat ik zo onderhand zwaar zp verslaafd ben erg is dat! mijn vriend zit tegenwoordig al met zijn hoofd te schudden als ik op de bank zit met de laptop op schoot. het is gewoon zo ontzettend leuk en spannend om te lezen hoe het iedereen vergaat hier vind ik...vooral als je van een paar dagen terug kijkt b.v. als iemand helemaal denkt dat ze zwanger is en hoe het dan afloopt. zo leuk om te horen dat het dan klopt of ben ik nu heel erg
ik denk ma zo dan gaan we er maar gewoon weer tegenaan volgende maand!! dan heb me lichaam me gewoon superrrrrrrrrrrrrrrrrr voor de gek gehouden!!
Nee, vriendinnetje ging het niet redden en ik vond dat niet eens zoooo erg, ben onwijs moe, lig al een uur in m'n bed.
Dames ik heb een vol gevoel in m'n buik en kan het niet meer inhouden mja zit pas op 4 dpo dus kunnen geen verschijnselen zijn hahaha misschien gewoon teveel eten? Ik ga lekker met een romannetje op bed liggen want ik ben al moe! Fijne avond en truste!