Ing49824: Wat een goed nieuws! Ik zal voor je duimen Maar waarom is dat een reden om het rustig aan te doen met zwanger worden? Zou inderdaad leuk zijn om het met kerst aan onze ouders te kunnen vertellen!
Dankje wel! Nou, zou het erg vervelend vinden ten opzichte van werk, als ik nu ineens snel zwanger was en dan niet langer daar zou kunnen werken, mocht het doorgaan! En wilde zowiezo al even rustig aan doen, financieel gezien. Niet dat ik vind dat als je het financieel iets minder hebt dat een kindje dan niet in je leven past, maar het is toch fijn als je wat te besteden hebt!
Ing49824: Fijn dat je nu 'even' werkt hebt. Hier nu ook via uitzendbureau aan het werk. En door mijn mk heb ik een week niet kunnen werken. Hier geen probleem, maar ligt denk ik ook aan wat voor werk je doet? Pfff ben gebroken vandaag. Heb vanaf vanmorgen tot 16:00u in een speelgoedzaak gewerkt (alleen even de drukke maandjes helpen) en thuis gekomen, eten en omkleden en weer door naar het volgende werk. Ben net een half uurtje thuis. En morgen weer haha.
Hallo meiden, Ik moest weer even bijlezen, haha, er word alweer flink gepraat ! Ik ben gisteren een dagje vrij geweest, samen met ml, heerlijk! Verder nog steeds een beetje ongi, ben er wel klaar mee! Verder ben ik nog steeds misselijk, en heb ik nog steeds krampjes, en hoofdpijn, en ik moet zeggen dat mijn borsten ook niet echt minder worden , ik snap er soms echt niks van! Maar goed we gaan vol goede moed verder, wij gaan ook om de dag seks hebben, en ik blijf tempen, ovu testen nog even kijken, heb ze wel nog liggen, dus denk dat ik dat rond die dagen erbij doe! Komt een keer goed, toch? Verder alles goed met iedereen? Groetjes
Hoi anoniem dus ik ben niet de enige die trouw tempt, ovu testen erbij en om de dag klust? Hahaha ga vandaag ook nog tarwekiemolie capsules kopen, schijnt het bm slijm te verstevigen ik heb het gevoel dat ik dat nodig heb want er blijft bij mij niks plakken volgens mij. Ml omega 3-6-9 capsules gegeven vandaag en dat ga ik deze maand maar is erbij proberen even samen aan de tarwekiemolie & omega visolie capsules. Vanavond start bij ons klusweek!
♥ NOD lijst 1 t/m 15 december 2012 ♥ 1. (3) vrouwtje80: 3e ronde, 3e kindje chantal: ronde 2, 1e kindje Anoniem28: 1e kindje, 8e ronde 2. (8) floor32: 3e ronde, 1e kindje Mama-in-love: 3e ronde, 2e kindje Cayth: 4e ronde, 2e kindje Krulletje87: ?e ronde, 4e kindje Gigi85: 6e ronde, 1e kindje IS88: 1e kindje, ronde 6 Laura81: 2e kindje, 1e ronde Isa2007: ronde 7, kindje 2 3. (5) Rapunzzel: 17e ronde, 1e kindje selina89: 5e ronde, 1e kindje Happy79: ronde 1, , 3e kindje Krista1990: 1e kindje, 5e ronde LF84: 6e ronde, 1e kindje 4. (3) Krullie88: 5e ronde, 1e kindje TanjaJes: 4e ronde, 1e kindje smurffin: 3e ronde, 1e kindje 5. (3) Troelaa: 9e ronde, 1e kindje Ing49824: ronde 5, 1e kindje maregmo: 2e ronde, 2e kindje 6. (1) Brix: 1e ronde na MK, 3e kindje 7. (1) Eliz30: 25e ronde, 1e kindje 8. 9. 10. 11. 12. 13. (1) Derdedroppie: 3e ronde, 3e kindje 14. 15. T o t a a l: 25 0 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 0 negatieve test, 2 MMM, 0 cyclus van slag WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!
Goedemorgen meiden, Hier weer een lange werkdag van 9/21u.. Lees vanavond even bij! Fijne dag allemaal
Ik ben ook een trouwe ovutester en temper Tarwekiemolie schijnt ook goed voor je cyclus te zijn, ik was het ook aan het overwegen om te gaan kopen. Ik draag nu sinds een paar dagen een kettinkje met maansteen, ik weet niet of ik echt geloof in de werking van edelstenen, maar ik dacht baat het niet, dan schaadt het ook niet. En het is een mooie ketting
Hoi! Helaas ben ik 4 dagen eerder dan normaal ongesteld geworden en moet ik het dus helaas opnieuw proberen... Amy, 27 jaar, NOD= 6 december, 4e poging, 1e kindje
Zo is dat, misschien dat ik ook tarwekiemolie ga halen... Ik zou hier in de buurt eigenlijk niet weten waar ik maansteen zou kunnen halen, maar misschien dat ik daar wel snel achter ga komen !
Ik gebruik ook Tarwekiemolie . Ik ben benieuwd of het werkt. Deze ronde ben ik ook begonnen met Teunisbloemolie, ik heb gelezen dat het je cyclus iets kan verkorten. Mijn eisprong valt vrij laat, variërend van dag 18 t/m dag 25, dus ik hoop dat het effect heeft. Een late eisprong vind ik zo irritant, want ik heb die eerste weken van de cyclus het gevoel dat ik dan extra lang moet wachten op niks. En omega 3 visolie gebruik ik ook, maar dat is om het immuunsysteem te reguleren (samen met extra vitamine D).
Ik denk dat ik teunisbloemolie en tarwekiemolie door elkaar gooi. Volgens mij bedoelde ik dus eigenlijk teunisbloem @ Brix: mijn eisprong valt ook altijd vrij laat. Vind ik ook erg vervelend :x @ Anoniem28: ik heb mijn kettinkje via internet besteld.
Hallo allemaal, @ Gigi, Oke, ja misschien ga ik het ook via internet bestellen! @ olie, welke olie is nu het beste??? haha.. Ik heb nog een vraagje voor jullie.. Heeft iemand ervaring met het volgende: Als ik nu naar de wc ga (alle 2 de dingen , haha ), dan krijg ik enorme steken in mijn baarmoeder? Iemand daar ervaring mee? Ik word daar dan ook enorm misselijk van.. Alvast bedankt voor jullie reacties.. Groetjes
♥ NOD lijst 1 t/m 15 december 2012 ♥ 1. (3) vrouwtje80: 3e ronde, 3e kindje chantal: ronde 2, 1e kindje Anoniem28: 1e kindje, 8e ronde 2. (8) floor32: 3e ronde, 1e kindje Mama-in-love: 3e ronde, 2e kindje Cayth: 4e ronde, 2e kindje Krulletje87: ?e ronde, 4e kindje Gigi85: 6e ronde, 1e kindje IS88: 1e kindje, ronde 6 Laura81: 2e kindje, 1e ronde Isa2007: ronde 7, kindje 2 3. (5) Rapunzzel: 17e ronde, 1e kindje selina89: 5e ronde, 1e kindje Happy79: ronde 1, , 3e kindje Krista1990: 1e kindje, 5e ronde LF84: 6e ronde, 1e kindje 4. (3) Krullie88: 5e ronde, 1e kindje TanjaJes: 4e ronde, 1e kindje smurffin: 3e ronde, 1e kindje 5. (3) Troelaa: 9e ronde, 1e kindje Ing49824: ronde 5, 1e kindje maregmo: 2e ronde, 2e kindje 6. (2) Brix: 1e ronde na MK, 3e kindje Amy: 4e ronde, 1e kindje 7. (1) Eliz30: 25e ronde, 1e kindje 8. 9. 10. 11. 12. 13. (1) Derdedroppie: 3e ronde, 3e kindje 14. 15. T o t a a l: 26 0 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 0 negatieve test, 2 MMM, 0 cyclus van slag WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!
Hoi Dames, Ik kreeg net de tip om na je ongesteldheid om de dag gemeenschap te hebben, doen jullie dat ook? Lijkt me zo vermoeiend hahaha
Nee, dat lijkt me zo'n verplichting, pfff. Wij doen het gewoon naar believen en bij een positieve ovulatietest. Uiterst succesvol bij ons, ik ben al 8x zwanger geweest .
Hahaha ja dit is ronde 7 van om de dag klussen na die klusweek zijn we allebei blij om even niks te doen! Ik heb vandaag de tarwekiemolie gehaald en de capsules waren op dus heb pure olie en ik kan je zeggen dat het echt smerig is! Bleh mja ik heb het ervoor over. Ik las dat iemand vroeg het verschil tussen teunisbloem en tarwekiemolie maar weet ff niet meer wie dat was? Mja teunis zorgt oa voor kortere lutteale fase en tarwekiemolie voor dikker baarmoederslijm. Ik heb een regelmatige cyclus maar er blijft geen beebje plakken vandaar dat ik voor tarwekiemolie kies in combinatie met omega3-6-9 tot ik een bevestigde zwangerschap heb dan stop ik daarmee en oh ja ook nog foliumzuur!
hey meiden net een ovu test gedaan nu kreeg ik net een zichtbare lijn maar nirt zo donker als die ander! zegt dit nu helemaal niks? of begint me ei er toch aan te komen of is dit allee als de lijn echt net zo donker is als die ander! @t rest wij klussen ook ongeveer om de dag altijd gedaan maar hebven nu voor het eerdt ovutesten dus soms ook niet als die niks aan geeft.. ik hrb namelijk altijd regrlmatige cyclussen gehad alleen vorige ronde niet dus is even afwachten wanneer me ei is... maar wel altijd om de dag gedaan zodat we hem niet miste..
ik kreeg vandaag steken aan rechte en links onder bij fietsen nog niet ervaren bij naar het toilet gaan