nod lijst 1 t/m 15 december 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Floor32, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Pffff dames, ik heb ineens enorm jeukende borsten en tepels.... Wat is dit nu weer???

2. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    nee hoor niet altijd...
    soms is ml al klaar;)
    en dan gaan we ook niet altijd door hoor zijn we allebei moe..

3. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Bedankt voor jullie welkom meiden!!

Ik heb 2 kinderen uit een vorige relatie. Dus voor mijn vriend en mij samen wordt het eigenlijk de eerste.
    Mijn zoon is 7,5 en mijn dochter is vandaag 5 jaar geworden. Aankomend weekend feest!!

Lang geleden dus de zwangerschappen dus het voelt allemaal weer als nieuw.. mega spannend allemaal!! Heb er zo'n zin in en had nooit van mezelf verwacht dat ik dat zou zeggen..hihi!!

4. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb echt geen idee. Ik ben nadat ik gestopt ben met de pil meteen begonnen met temperaturen. De eerste twee rondes heb ik geen eisprong gehad. Nu dus voor het eerst wel (denk ik). Dus ik kan nog niet vergelijken met vorige rondes hoe het toen voelde.
    Ik vind het heel spannend. En nu ik hier op het forum mee praat wordt het alleen maar spannender. :)

5. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    ik baal een beetje dacht van alles te voelen maarja word soms zo voor de gek gehouden door je eigen lichaam!
    hoop niet dat het ongi is maarja zo wel kan ik er niets aan doen..
    we zijn pas 5 maanden bezig dus mogen van geluk spreken mocht het raak zijn:)

jij voelt ook al van alles he meis?

6. Krista1990

Gefeliciteerd met je dochter! Een mooie leeftijd, 5 jaar. :D
    Spannend hoor allemaal, waren je vorige zwangerschappen goed? Niet teveel kwaaltjes??

7. Krista1990

Nee, wij ook niet hoor! :D

8. Krista1990

Dat begrijp ik, maar het zou zeker wel weer een teleurstelling zijn en je mag je daar echt wel even rot om voelen..

Maar hallo !!!!
    Wat doen we nu negatief??
    Het komt helemaal goed! :D

Ik voel inderdaad van alles ; breek me de b*k niet open, sorry voor m'n taalgebruik! :)

Ik zit nu op de bank met 2 washandjes op m'n borsten, hahahahaha. Zie je het al voor je? :)

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik heb sinds een paar dagen jeuk. gister over mn hele lijf werd er gek van. nu richting mn schaambot/onderbuik. las toevallig vandaag dat ik dat bij mn eerste zwangerschap ook had als een van de eerste symptonen.

10. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Gefelicteerd met je dochtertje. Wat spannend dan allemaal weer en helemaal voor je vriend. Is het ook echt zijn eerste kindje?

11. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @Ralin: gefeliciteerd :)

@klaarkomen: bij ons is het eigenlijk altijd wel zo dat ik eerder ben, heel enkele keer vl eerder, maar das niet vaak, hij kan het nogal lang volhouden haha. Gebeurd ook vrij weinig dat ik niet klaarkom...

@klachtjes: heb mn ei nog niet eens gehad, althans uitgaande van mn ovu testen, en denk ook van alles te voelen. Jeuk aan de buik, zere tepels en geregeld dikke plekken (weet niet hoe ik het moet noemen anders) bij de tepels op de tepelhof, wat donkerder dan normaal ook, beetje last van liezen...

Kijk nu naar Trinny en Sussanah, mooi hoe ze dat met vrouwen doen, zelfvertrouwen geven. Kijken er meer mensen naar? Of het allemaal echt is weet ik niet, heb namelijk laatst gehoord dat de Modepolitie nepperig is. De mensen moeten zeggen dat ze het heel mooi vinden allemaal enzo en krijgen dan ook nog 250 euro en ze mogen niks houden van wat ze aan hebben!

12. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi, had je zo'n zwangerschapsboekje bijgehouden?
    Ik heb ook jeuk vooral op mijn buik, zij en rug ter hoogte van mijn middel.
    Ik weet dat ik het ook bij mijn laatste zwangerschap had, ook voor mijn nod. Maar ja het is zo eng om te denken dat het dus ook echt een symptoom is.

13. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Je moet wel een ei gehad hebben toen anders word je niet ongi, ongi houd in dat een eitje niet bevrucht is en daarom gaat bloeden. Maar je bent dus steeds aan het tempe, geen ovulatie?
    Ja door hier met die meiden en dat je dingen leest maar het 100 keer spannender dan dat je het al vind. Helemaal nu dat er al 3 roze dames zijn

14. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben twee keer een klein beetje ongesteld geweest. Maar in die twee rondjes had ik geen temperatuurstijging.
    Ik heb nu een lichte temperatuurstijging, ik ben nog steeds aan het temperaturen.

Het maakt het inderdaad spannender door er over te 'praten' en de verhalen van anderen te lezen. Mijn vriend wordt er nu al gek van.. haha

15. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties betreft m'n ovutesten.

@ krista, ik vak in herhaling, maar jij bent egt wel zwanger! :D
    Kan niet wachten tot ik gelijk krijg!
    @ selena, jouw symptomen klinken ook veelbelovend hoor! ;)

@ dames die op nod wachten: moge Alle roodheid wegblijven! Amen! :D

@ klussen: ik zie niet dat vl er erg veel zin in heeft. Tja, ing waarom? Wist ik het maar. Vroeger was hij echt onverzadigbaar en nu....:) stress, werk etc is hij gewoon altijd moe. Heel jammer ja. Hij weet niet dat ik m'n ei aan het stalken ben....;)

Over klaarkomen. Bij ons eigenlijk 8 van de10 keer komen we tegelijk klaar. Gelukkig is hij wel een kei in het uitstellen en volhouden :p

Maar soms ook na hem. En idd door handwerk ja. Maar dat mag ie natuurlijk zelf afmaken....:D

Gefeliciteerd met e dochtertje Relina! :)

16. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @christa1990
    @niki86
    @lappie

Spannend hoor al de gekke, vreemde symptomen.

17. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Oke en je temperatuur nog steeds hoger dan voor je ei?:)

Vind het erg fijn en leuke om deze verhalen te lezen en te kunnen delen, helemaal omdat niemand het weet dat we bezig zijn voor de 2e. En dan kan je toch hier je verhaal kwijt, verhalen lezen, helemaal omdat we allemaal in het zelfde schuitje zitten en elkaar daar door begrijpen:)

18. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op één grote dip na wel ja.

4085d1 Ovulation charts on FertilityFriend.com
    Dit zijn ronde 2 en 3.

Het is inderdaad fijn er over te kunnen praten.
    Ik had nooit gehad dat het me zoveel bezig zou houden en dat het ook zoveel inhoud.

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik heb inderdaad zo een zwangerschapsboekje bijgehouden vorige keer van week tot week kon je er wat in schrijven zo leuk..

20. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Hallo allemaal,

Zou ik er nog bij mogen op de lijst? Mijn NOD is 06-12.
    Dit is de 2e ronde voor ons 2e kindje.
    Ik ben in mei al gestopt met de pil, maar de boel is nu sinds een maand eindelijk op gang gekomen! :( Dat duurde wel heel lang hoor...
    Bij mijn eerste zwangerschap ontdekten we op 05-12 dat ik zwanger was. Zou wel heel toevallig zijn als dat nu weer zo is!

Deel Deze Pagina