Goedemorgen dames ; Hoe gaat het met jullie? Allemaal in spanning te wachten tot jullie kunnen testen? Gisteravond begonnen mn tepels en borsten heel erg te jeuken en toen ik in bed lag m'n rug ook... Ook had ik een opgezette buik ( had de grote boodschap al gedaan die dag en m'n blaas was ook leeg ! ) Jeuk is nu iets minder gelukkig, maar m'n tepels doen nog wel zeer en zitten ook meer bobbeltjes op. Ga morgenochtend testen (denk ik)
Balen Floor...negatieve test en krampen is geen goed voorteken.... @testen; ik heb ook bij mijn tweede zwangerschap 4 dagen voor NOD positief getest met een ultra gevoelige test (van matcare)
ik vroeg denk ik...vannacht moest ik ook al om 5 uur plassen. redt het zowiezo niet langer dan 6-7 uur want dan is manlief al wakker en wordt ik ook wakker
@Krista, ja ik ga dan vroeg testen, rond kwart over 6 / half 7! Moet om half 8 beginnen met werken.. En jij dan?
Ik laat het zeker weten direct weten... Begin nu weer die krampen te krijgen van ongesteldheid en pijn in m'n lies........ Oh jee! Ben ook bang.
Dames: Op hoeveel dpo zitten jullie als jullie morgen gaan testen? Ben benieuwd naar de test uitslagen
nou spannend meiden... hier ga ik nergens meer van uit... xit meer te wachten tot ongi komt aangezie ik nu al 3 dagen licht bruinverlies heb.. wel veel jeuk ..soort beurs gevoel en af en toe steekjes.. en voel me borsten af en toe iok... maar we gaan het zien meiden... s6 morgen met testen!
@Mart, ik zou zondag mijn NOD hebben.. @Selina, ja ik wil je niet ontmoedeigen, maar bij mij is bruinverlies meestal geen goed teken .. Maar wie weet het kan wel.. Ik heb nog nergens last van... geen krampjes etc..