Heel erg bizar, bij mij is het nu wel weer wat over, maar stond vanmiddag soms krom door die steken.. M'n vriend zei net tegen me ; wat heb jij nu rode wangen dan! (dit heb ik nooit behalve na de seks ) ik lijkt wel een gloeilamp!
Pff meiden, ik weet nu echt niet meer wanneer mijn NOD nu is. Gisteren en eergisteren ovu test gedaan die leken bijna positief en vandaag weer 1 gedaan en echt een heel vaaaaag lijntje. Dus denk dat mijn NOD maar een week opgeschoven moet worden naar 12 december, wie wil dat voor me doen?
Lappie: zit nu op mijn telefoon. Later een keer proberen! Krista: fijn! Je kunt nu ook heel lang je plas ophouden en dan testen
jeetje stelletje kletskousen hihi.. hier nog steeds bruin verlies al 3 dagen:O.. hoop dat het snel doorbreekt of stopt dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben ben zooooo benieuwd morgen naar de testers... ook al is het mssn voor mij deze ronde klaar! ik gin het kullie allemaal natuurlijk ook heel erg... succes meiden!!
krista; ik hou t zeker wel vol tot morgen want met ochtendurine heb je veeeel meer kans op een posi test. welke testen heb je binnen...ik heb net de super gevoelige testen binnen die 6 dagen voor nod kunnen.
Balen meisje. Maar het is niet zo als normale menstruaties? Ik ben ook erggggg benieuwd! Hahahahaha. Duim voor jou, meissie. Ik gun het jou ook heel erg.
Toevallig bij zwanger en kids besteld? Ben ze namelijk ook en ben erg benieuwd of ze echt zo goed en gevoelig zijn
Als het goed is zijn die ook niet extra gevoelig maar wel wat gevoeliger dan predictor testen. Heb al best veel verhalen gelezen die positief testen voor hun NOD dus fingers crossed!!
Woow wat kletsen jullie veel Haha nou ik denk dat ik naar wachtbankje ga.. Nog een vraag.. Kan het zij dat je nog wel vruchtbaar slijm heb ook al is je ei al gesprongen?? Enne meiden op roze gefeliciteerd meiden op rood balen Enne spannend voor de testers van morgen
Djoon, dat kan ja! Restje dat eruit komt, is heel normaal Mijn ei is duidelijk geweest, mijn libido heeft in de vriezer gestaan vandaag merk ik, hahaha.