Hoi meiden, Bedankt voor jullie reacties. Het gaat wel goed met mij hoor. Alleen ben ik bang dat ik misschien een blaasontsteking heb nu. Klachten begonnen anderhalve dag na mijn miskraam. En ik wil zo graag weer overnieuw beginnen. Ik hoop inderdaad dat mijn cyclus meteen weer op orde is.
Ja, helaas is nu het weekend begonnen, dus dat wordt maandag pas. Tot die tijd drink ik maar heel veel water. ps. hoe waren jouw cyclussen na je miskramen? Ik zie dat je er 3 hebt gehad. Heftig hoor! Hoe ga je ermee om? Veel succes met zwanger worden en vooral blijven.
Ja, het is !@#$% maar je doet er niks aan. Word er wel steeds harder in. Heb zo me dagen dat ik echt boos en verdrietig ben. Ik vind het wel fijn om er gewoon met de mensen om me heen erover te praten. Mijn cyclus is gewoon normaal geweest, alleen de laatste keer nadat ik gecuretteerd ben duurde het 46dagen. Weet niet of het daar aan ligt? Hopelijk heb ik nu weer een normale cyclus deze ronde.
Moggûh meiden, @lappie, als je denkt dat je blaasontsteking hebt kan je ook naar de huisartsenpost bij het ziekenhuis. Niet mee blijven lopen. Beter vandaag even laten checken. Heel fijn weekend allemaal, gaat iemand nog iets leuks doen??
G'morgen! Hier weer een dagje werken.. Zal wel weer super druk worden. Maar vliegt de dag ook weer voorbij. Jij nog plannen, Schaapje? Fijn weekend allemaal!!
♥ NOD lijst 1 t/m 15 december 2012 ♥ 1. (3) vrouwtje80: 3e ronde, 3e kindje chantal: ronde 2, 1e kindje Anoniem28: 1e kindje, 8e ronde 2. (8) floor32: 3e ronde, 1e kindje Mama-in-love: 3e ronde, 2e kindje Cayth: 4e ronde, 2e kindje Krulletje87: ?e ronde, 4e kindje Gigi85: 6e ronde, 1e kindje IS88: 1e kindje, ronde 6 Laura81: 2e kindje, 1e ronde Isa2007: ronde 7, kindje 2 3. (6) Rapunzzel: 17e ronde, 1e kindje selina89: 5e ronde, 1e kindje Happy79: ronde 1, , 3e kindje Krista1990: 1e kindje, 5e ronde LF84: 6e ronde, 1e kindje Regina83: 6e ronde, 1e kindje 4. (3) Krullie88: 5e ronde, 1e kindje TanjaJes: 4e ronde, 1e kindje smurffin: 3e ronde, 1e kindje 5. (4) Troelaa: 9e ronde, 1e kindje Ing49824: ronde 5, 1e kindje maregmo: 2e ronde, 2e kindje Lappie: 1e ronde na MA, 2e kindje 6. (4) Brix: 1e ronde na MK, 3e kindje Amy: 4e ronde, 1e kindje Schaapje1977: 2e kindje , 4e ronde snoezelke: 23 jaar, ronde 3, 1ste kindje 7. (1) Eliz30: 25e ronde, 1e kindje 8. 9. 10. (1) tinkerbell26: 11de ronde, 2e kindje 11. 12. 13. (1) Derdedroppie: 3e ronde, 3e kindje 14. 15. T o t a a l: 31 0 ♥ zwanger ♥, 0 ongesteld , 0 negatieve test, 2 MMM, 0 cyclus van slag WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed!
Straks ff de stad in. Kleine meid moet nog sloffen hebben, en ik een winterjas. En een kadootje voor me vriendin. Die was gisteren uitgerekend, maar haar kleine heeft nog niet echtzin om geboren te worden. En nog wat kadootjes voor sinterklaas. Gaat dus weer een hoop geld kosten.
wat erg meis!heb dit ook gehad maar vrij vroeg in de zwangerschap ook dan is het erg moeilijk! maar heb wel de moed gevonden en gezegt hup kom op naar de volgende ronde we blijven proberen! alleen komt de halve vriendenkring met we zijn zwanger of ze zijn net bevallen en dat is toch wel erg lastig! maar we mogen niet klagen zijn nog net geen half jaar bezig.. sterkte meis en komt echt goed! hoop op een goede plakbeeb voor je ohja bij de kv hebben ze ook cranberry tabletten die slikte ik altijd als ik dacht dat er een blaasontsteking aan zat te komen.. fijn weekend!
haha nou ik ook niet echt hoor! maarja we veranderen er helaas niks aan hier net weer ovu test gedaan maar hij is veel lichter dan gister of kan dat? of moeten ze steeds wel donkerder worden?? blijf maar vragen hihi...
chantal02: Haha ik ben hier nog maar 2 dagen ongi en ik kijk al weer uit naar de dag dat ik mag testen haha
Hahaha voegt zich bij de ongeduldigen haha zit nu in de klus periode dus eindelijk er weer wat aan doen! Vind de periode van ongi naar ei altijd te lang duren haha