Poezemens wat goedddd. Hier geef ik het op. Ik zit op of dag 28 of dag 31. Als ik uitga van menstruatie begin bruin met donkerbloed 31 dagen. Als ik uitga van helder rood 28 dagen. Geen positieve ovutest en geen positieve zwangerschapstest. Baarmoeder ligt hoog maar pot dicht afscheiding is wit cremeig. Ik weet het niet meer.
@Poezemens Dikke proficiat!! De 1e zwangere al. Ik hoop op veel goede vibes Heb even moeten bijlezen, wat schrijven jullie stevig Nog niet heel veel te melden, wachten op ei. Geen ovulatietesten (wel tempen), en normaal voel ik de eisprong ook redelijk goed (al is dat de laatste paar maand iets afgenomen). Ik hoop stiekem dat eisprong nog enkele dagen wegblijft, dat valt het korter op mijn gyn-afspraak en kan ze mss beter nakijken of er effectief een eisprong was etc.
Ik was gisteravond zo moe dat ik in slaap ben gevallen, en we geen seks hebben gehad. Oeps. Hopelijk was de rest genoeg.
Oh ik heb precies hetzelfde als jij. Met dat fijn bruin en donker bloed weet ook nooit wanneer ik moet beginnen met tellen van mijn cyclus. Wat vervelend dat je nog geen positieve ovulatie test hebt gehad deze cyclus. Misschien toch nog een paar dagen wachten of heb je altijd langere onregelmatige cyclussen?
Ik ben nu 7 maanden van de prikpil af. En heb 2 keer nu een menstruatie gehad waarvan de eerste niet echt intensief was en voornamelijk oud bloed. De 2e menstruatie heeft 9 dagen geduurd waarvan de laatste 4/5 dagen echt helder rood en laatste dag bruinig. Tussen eerste en 2e zat 40 dagen. Nu hoopte ik dat ik tussen 30 en 35 dagen zou zitten. Maar helaas niets is minder waar. Maar dat baseer ik op geen posi ovu test. Misschien ben ik wel geen goede streepjes plassen op ovu testen of er is echt geen lh piek gemeten. Is nooit beter geweest als zie foto
Hier ook nog aan het wachten op eisprong. Vind zo moeilijk wanneer ik moet beginnen tellen met mijn NOD. Aangezien ik wat licht roze/bruine afscheiding heb voor ik echt even ongesteld word. Dit is dan vaak maar 2 dagen goed. Dus of ik dan vanaf woensdag moet tellen of vanaf vrijdag... iemand die dit ook heeft?? En vanaf wanneer tellen jullie? Zoals mijn app nu aangeeft ga ik uit dat ik mijn eisprong komend weekend een keer heb. We hebben het zaterdagavond, gisteravond en dan hopelijk deze week nog wat meer gezellig gemaakt. Mijn man vind er niks aan dat moeten allemaal.. maar wil er zeker ook voor gaan!
Oh wat vervelend zeg. Hoe laat test je meestal bij je ovulatie testen? En misschien dat je ook kan gaan tempen? Ben ik deze maand ook mee begonnen omdat ik nooit precies weet wanneer ik mijn eisprong had. Dan gewoon elke dag voor je op staat even temperaturen en op schrijven. Ik zou het deze maand nog even afwachten en anders misschien even met je huisarts gaan bespreken? Aangezien je cyclussen wel heel erg lang zijn. En misschien dat je ook teunisbloem kan gaan proberen? In ieder geval ontzettend vervelend voor jezelf.
Teunisbloem heb ik deze ronde geprobeerd maar tot dag 26. Temperaturen zo kunnen maar van de 7 dagen zijn er 4 of 5 zelfde tijden en daarna later ik weet niet of dat dan uitmaakt. Ik ga het volgende ronde proberen en daarna denk ik naar de huisarts als er echt geen eisprong is door middel van de temperatuur curve.
Nee dat weet ik inderdaad ook niet of het uitmaakt op andere tijden... Vind het erg vervelend voor je! Ik ga toch duimen voor je dat het deze maand gelukt is.
En maandag nog gesekst? Dan zal gisteren of vandaag je ei gaan springen toch? Denk eerder gisteren. Dan was denk ik maandagavond effectiever geweest als je seks had. Of misschien zondag al wel. Het blijft een gok
Ik heb een extra vroege test gedaan en helemaal niks te zien helaas. Half jaar bezig nu, ik heb het helemaal gehad
NOD-lijst 1 t/m 15 december ♡♡♡♡♡ 1 december (3) Poezemens, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mies03, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 na 2e mk Sweety28, 33 jaar, 2e kindje, ronde 6 2 december (3) Lelie44, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7 Niel - 28 jaar - 1e kindje - vanaf mei 2018, ronde 14 na miskraam Miekkie - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 december (2) Mop81 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 Rebo - 34 jaar - 4e kindje- ronde 5 4 december (1) Haileybaby - 31 jaar - 3e Kindje - ronde 2 5 december (2) STine08 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 18 Jollybaby - 43 jaar - 2e kindje - ronde 2 6 december (2) Lune89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Azrit - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 7 december (3) chantalvl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Talithaaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Jenny1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 na MK 8 december (1) Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 9 december (4) Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 9 Anne201 - 29 jaar - 4e kindje* - ronde 1 10 december (3) Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 Bixou - 32 jaar - 2e kindje - ronde 9 Zuster9203 - 26 jaar - 2e (1e levende) kindje - ronde 11, ronde 2 na bevalling 11 december (1) Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (1e ronde in MMM) 12 december (2) Orchidea-23 jaar- 2e kindje-ronde 13 Joonzdragon - 29 jaar- 1e kindje - ronde 4 13 december (2) Claudia88 - 31 jaar- 2e kindje - ronde 2 LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 14 december (1) Lindy1985 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 15 december (2) D1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 MIss X - 33 jaar - 4e kindje - ronde 5 ♡♡♡♡♡Totaal (32) Wachtend op eisprong (18) Wachtbankje (15) Zwanger (1) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).