Je piek was gisteren denk ik dan. Vandaag nog even gezellig maken eventueel morgen nog een keertje. Ik wil ook zo een mooie duidelijke piek
Ja ben aan het testen. Volgens de berekeningen zou ik hem verwachten tussen dinsdag en zondag. Maar hoopte zo dat me ei er eerder was. Ik test alleen maar die vage streepjes.
Deze is duidelijker te zien de foto. Maar dit zijn de streepjes die ik krijg. Dus helaas nog even doorgaan.
Ik had donderdag nog lichte test en dacht echt van huh? Zou nu toch wel al donkerder moeten worden. Zaterdagochtend ineens knal
Die van gisteren 9.00 is nog steeds de knaller volgens mij hoor. Ik krijg ook alleen maar van die vage streepjes hoor. Heel irritant. Ik wil ook een knaller.
Ja echt balen hoor. Niks aan te doen helaas. Heb hele pijnlijke tepels en wel steken en krampen maar daar is het grotendeels mee gezegt. Had vorige keer dta allemaal niet.
Gisteren begonnen met testen met de paarse clearblue. Vandaag m’n eerste knipperende smiley. Ben benieuwd naar wanneer m’n eisprong is. Als het zoals vorige maand is, dan denk ik zondag pas.
Hier nu 3 dagen aan het testen (vandaag moet nog), maar verwacht er nog weinig van hoor, vanaf nu wordt het langzaam weer spannend. En gelukkig is mijn vriend net weer beter van buikgriep dus dan kunnen we er ook goed gebruik van maken. Ik heb vandaag opeens al vruchtbaar slijm, meestal heb ik dat zo'n 4 dagen, dus dat zou wel redelijk kloppen als mijn eisprong gewoon weer rond cd14 is, ik hoop het, lekker niet een al te lange cyclus!
Allemaal testers hier gezellig. Lijkt wel Pasen Hier ook nog niet wauw me tepels doen echt pijn alsof ik toeschietreflex heb. En steken links in me lies morgen weer eens kijken wat het doet. Vandaag cd 20
Ik ben jaloers, jullie zijn al eieren aan het zoeken en ik zit nog met de miserie Geniet ervan dames! Leukste onderdeeltje van de maand toch
NOD-lijst 1 t/m 15 december ♡♡♡♡♡ 1 december (3) Poezemens, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mies03, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 na 2e mk Sweety28, 33 jaar, 2e kindje, ronde 6 2 december (2) Lelie44, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7 Niel - 28 jaar - 1e kindje - vanaf mei 2018, ronde 14 na miskraam 3 december (1) Mop81 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 4 december (1) Haileybaby - 31 jaar - 3e Kindje - ronde 2 5 december (2) STine08 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 18 6 december (0) 7 december (3) chantalvl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Talithaaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 8 december (0) 9 december (3) Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 9 10 december (2) Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 Bixou - 32 jaar - 2e kindje - ronde 9 11 december (2) Zuster9203 - 26 jaar - 2e (1e levende) kindje - ronde 2 (na bevalling) Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (1e ronde in MMM) 12 december (2) Orchidea-23 jaar- 2e kindje-ronde 13 Joonzdragon - 29 jaar- 1ste kindje - ronde 4 13 december (1) Claudia88 - 31 jaar- 2e kindje - ronde 2 14 december (1) Lindy1985 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 15 december (1) D1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 ♡♡♡♡♡Totaal (24) Wachtend op eisprong (22) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hallo dames, ik hoop ook dat ik mee mag schrijven, ben 34 jaar en na de geboorte van onze dochter vorig jaar juni willen we nu echt gaan voor een brusje! ♥ nu net ongi dagen achter de rug en op jacht naar mijn eitje.. voor de geboorte had ik altijd mijn ei rond dag 21, dus ik ben benieuwd. Allemaal heel veel succes!