Wauw capo wat een prachtige test!!! Gefeliciteerd! hé bah motormeisje balen zeg! hoe gaat het met jullie allemaal? Hier nog steeds spannend.. geen bloedverlies meer gehad, alleen echt bruin met afvegen soms. En vandaag weer een tuurstreep op de Kruidvat 2v5, meer dan ik gisteren zag.. Maar wel nog echt turen. Pff ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Dus maar rustig blijven, hopen en duimen en morgen weer afwachten... Ik krijg m bijna niet op de foto dus na uploaden blijft er mss helemaal niks meer over, maar ik probeer het toch maar..
@capo wauw wat een prachtige knaller gefeliciteerd!! ❤️ @Hippie89 ik zie hem wel op de foto, hopen dat hij de komende dagen wel mooi gaat oplopen! ❤️
Ik ben nog steeds niet ongesteld maar test net was weer negatief. Snap er echt niets van.. Nu op dag 40 maar heb nog nooit zo’n lange LF gehad.. Neem aan dat ik vandaag toch wel zal gaan bloeden gezien die test net..
@capo Jaaaaaaa, wat fantastisch! Gefeliciteerd lieverd! ❤❤ @noukie 1992 nog steeds niet ongesteld, ik wacht tot morgen. Lief dat je het vraagt! In quarantainetijd voor mij heeft mijn opa al het schilderwerk afgemaakt. Helaas hebben we de verhuizing voor vandaag opgeschoven naar volgende week... Omdat mijn vriend ook nog steeds besmettelijk is.
Nee, gelukkig niet. De vloer hebben we kunnen overnemen, die is echt prachtig nog en ligt net 2 jaar in het huis. Voor de rest moeten er alleen nog gordijnrailsen opgehangen worden, kapstokken etc.