Vanmorgen 2 testen gedaan, allebei helemaal wit.. mogelijk is het nog te vroeg, maar wel balen. Heeft iemand nog een tip voor gevoelige testen? Ik blijf last houden van rommelende darmen, gespannen borsten en afscheiding. Mogelijk was de innesteling vrijdag, ben ik dan misschien sowieso te vroeg?
Spannend! Als je vrijdag je innesteling had dan is zondag wel wat vroeg hoor denk ik maar verschilt per persoon hoe snel dat gaat qua hcg aanmaak. Ik had zelf de early test van de Etos gehaald en testte daar een mooi streepje op 13dpo.
Normaal gesproken ben ik redelijk zeker van mijn ei. Maar deze ronde niet helemaal.. Als het morgen niks is dan denk ik dat mijn ei er een maandje geen zin in heeft gehad om te springen..
Het blijft spannend! Zie wel wat op de test maar tov je tuurstreepje op vrijdag zou je dan nu wel iets duidelijker verwachten. Aan de andere kant ook geen menstruatie dus het kan nog steeds. Hopelijk binnenkort meer duidelijkheid!
NOD-lijst 1 t/m 15 december 2020 ♡♡♡♡♡ 1 december (1) mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 17 (eerste ronde IUI en hopelijk de laatste) 2 december (7) SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 5 Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 2 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Emmetjeboogschutter- 35 jaar- 1e kindje - ronde 9 Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje- ronde 2 DanielleG - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 3 december (3) Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 14 Kate87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 (1e na MK) Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 (1e na mk) 4 december (3) BlueEyedSoul88 - 32 jaar- 2e kindje - ronde 7 Louise92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 5 december (3) Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 10 Mamavantwee37- 38 jaar - 3e kindje - ronde 4 Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18, eerste keer IUI 6 december (3) Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3(ronde1 na vmk) 7 december (7) Fissie - 33jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 2 na mk) Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Rrbaby - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Jorohi - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Avdsx - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 8 december (3) Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Melis94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na vmk) Luchia - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 9 december (0) 10 december (4) Noa1987 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Kattenmama - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 Lins87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 met OI Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 11 december (3) capo - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Babsssss - 26 jaar - 2e kindje - ronde 61 12 december (3) Karin0423- 36 jaar- 2e kindje - Lizzy93- 27 Jaar - 2e kindje - ronde 1 Beertje29 - 34 jaar - 3de kindje - ronde 3 13 december (2) Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MA 14 december (0) 15 december (2) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 Fringe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (44) Wachten op ovulatie (1) Wachtbankje (11) Tuurtest (2) Zwanger (10) Negatief (2) Ongesteld (21) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Duidelijker kan niet ... Maar, nog steeds geen menstruatie. Het kan dus nog alle kanten op. Voor nu hou ik me hierbij en leg me er voorlopig bij neer dat mijn cyclus in de war is door Corona.
@Sanne2204 ik wil je nu geen valse hoop geven ofzo maar je streepje was nog behoorlijk licht en deze cb heeft nu eenmaal wat meer hcg nodig. Ook heb je hem niet met ochtend urine gedaan? Ik zou gewoon een dag of twee afwachten en dan nog eens een Etos test doen zoals vanochtend. Is er dan geen oploop of ongi breekt door dan weet je genoeg helaas.
Idd, een digitale test heeft flink veel HCG nodig, als die zwanger aangeeft heb je op een normale test ook echt al wel een duidelijke streep. Ik had zowat nog wat hoop gekregen aangezien ik 2 dagen overtijd was maar het is vanochtend toch losgebarsten.. Die cyclus wordt alleen maar langer momenteel. Deze keer 40 dagen.. Nouja op naar de volgende poging maar weer en dan kan ik alweer bijna naar een huisarts toe.
@noukie 1992 ik wacht nu tot een week na mijn verwachtte menstruatie. Als de test dan alsnog negatief aangeeft, bel ik mijn huisarts. @kattenmama balen dat het toch doorgebroken is... @Fringe Ja, het is best confronterend als je het leest ...
Die van CB, ultravroeg!! Is een hele fijne! Niet die met een plusje maar alleen een streepje! Was bij mij op 10dpo positief zonder te hoeven turen
Helaas, weer een spierwitte test. Zit vandaag op dag 40. Ik merk dat ik er wat verdrietig van begin te worden.. Voelt voor mij namelijk alsof het zwanger worden deze keer net zo moeizaam zal gaan worden als bij de oudste. Had toen ook hele wisselende cycli, variërend tussen de 54 en 81 dagen. Toen er ook achter gekomen bij de fertilliteitsarts dat ik Pcos heb/had. Op de dag dat ik eigenlijk zou gaan starten met clomid, had ik een positieve test in handen. (Bij toeval in m'n getest omdat ik al 2 dagen erg misselijk was. Het heeft toen wel 1,5 jaar geduurd met veel verdriet elke maand. Bij onze 2e en 3e ging het zwanger worden voorspoedig, beide in de 3e ronde raak, maar wel vanaf ronde 1 al ovu testen gebruikt. Het zegt nu natuurlijk nog helemaal niks, zit pas net in ronde 2 nu, maar merk dat toch een beetje de angst weer terug komt voor weer hele lange cyclussen..
@Johanna01 Geef die onrust en dat verdriet maar een beetje ruimte... Het kán zo gaan als bij je eerste, maar het kan ook zoals bij nummer twee en drie. Het enige wat je nu kunt doen is lief zijn voor jezelf, goed voor je lijf zorgen en gewoon tranen laten komen als je er even doorheen zit. Knuffel!
Oh @Johanna01 wat verdrietig dat je jezelf zo voelt. Hoop dat het nu vooral de progesteron hormonen zijn die je zo doen voelen en dat je straks weer wat meer vertrouwen in je lijf mag gaan krijgen. Zou het helpen om het alvast een keer met de huisarts te bespreken? Ik denk aan je!
wat jammer @Johanna01 Zat je voordien aan de pil of spiraal? hopelijk gaat je cyclus zich snel weer stabiliseren en mag er snel een wondertje komen ❤️