Wat leuk zeg, wist je dat zij bezig waren, weten ze het van jullie ook? Was het snel raak? (Sorry dit vind ik altijd wel boeiend, zelfs van vreemden haha) _________________________________ Vandaag bij de gyn zei ze dat we het nog 6 maanden zelf moeten proberen, het sperma is heel goed zegt ze, en bij mij moet ook alles goed zitten. Daarna kunnen we IUI krijgen. Ze zei dat veel stellen wel zwanger worden na de HSG en ze denkt dat wij echt wel zwanger gaan worden maar helaas is het gewoon nog niet gelukt. Nou ja het zal wel dan, hopen Ohja grappig was dat mijn baarmoedermond erg naar voren ligt en ze zei dat het dan miss goed is om na de seks op je buik te blijven liggen, dan verzamelt alle sperma zich daar.... het was een bakerspraatje zegt ze maar het kan helpen, en er was ook een stel dat gelijk zwanger was toen ze dat gedaan hadden. Nou, ik heb dat weleens effe gedaan, op buik liggen, maar vaak niet zo lang, meestal draai me dan toch weer om omdat het niet lekker ligt. Maar zal vanavond effe een half uurtje blijven liggen zo
@Korey, hopen dat t nu gewoon raak is na HSG, maar vind wel dat jullie lang zelf aan de bak moeten. Jullie hebben er al zoveel rondes opzitten.
Ja helaas... we zouden eigenlijk na ronde 12 de hsg krijgen maar toen was er geen plek. Dus nu na ronde 13 hem gehad. Maar ja als de hsg goed was en sperma ook laten ze je altijd nog proberen... Meestal laten ze je sowieso een jaar proberen voor je allerlei onderzoeken krijgt, en gelukkig had ik al veel onderzoeken gekregen na een halfjaar dus dat scheelt ook wel tijd. Naja, niks aan te doen en maar hopen dat het waar is wat ze zei, dat ik nu iets meer kans heb door de olie-HSG.
Vanmiddag om 16:00 uur toch maar een ovulatietestje gedaan. Althans... 2, met dezelfde urine. De bovenste is een " normale " van Sensitest, de onderste een extra gevoelige, ook van Sensitest. Heb een lange menstruatie gehad deze maand ... normaal duurt deze 4 a 5 dagen, dit keer waren het 4 hevig bloedende dagen en 2 dagen wat minder, sinds gisteravond helemaal gestopt. En, ben ook ruim 3 dagen érg ziek geweest ... Waarom de ovutest deed vanmiddag? Ik was gewoonweg nieuwschierig... Word er niet wijzer van, want de gewone is negatief en de extra gevoelige ook, maar iets donkerder. Eigenlijk wilde ik pas vanaf de 23ste testen, maar omdat mijn menstruatie ineens zo lang duurde, had ik even geen geduld. (Zoals altijd... )
Goedenavond en welkom aan alle nieuwe dames! Ik lees wel mee, maar ben de laatste dagen wat meer op de achtergrond. Even bijgekomen van een lange reeks werkdagen. Nu kan ik er weer tegen aan op alle fronten Ik heb vanavond mn eerste ovutest gedaan. Die was nog erg dunnetjes. Twijfel of ik er morgen dan toch ook een zal doen, vind het zo zonde als het nog veel te vroeg is. Maar ik wil de piek natuurlijk ook niet missen. Volgens de app die ik gebruik zou ik mijn ei a.s. zondag kunnen verwachten, maar die app is eigenlijk alleen gebaseerd op de menstruatiedagen van mijn eerdere cyclussen.
Ik ook vandaag Mn eerste ovu test gedaan en zag er t zelfde uit als die van jou. Ik ga maar gewoon elke dag testen . Vandaag cd 9 en jij?
@Sanne2204 je ovu gaat niet sneller komen door vroeg te testen dus ik zou ze nog even in de kast laten liggen @Korey ik vind het wel extreem lang duren hoor voor ze je willen helpen .. hoe voel je je daar zelf bij? @MotorMeisje @Melis94 succes met testen de komende dagen
Ik denk dat dit redelijk normaal is. Eerst een jaar proberen en dan onderzoeken en als het goed moet zitten moet je nog even geduld hebben. Ik zou ook niet graag iui hebben nu, toch heel klinisch en je moet veel naar ziekenhuis en man moet zaad geven in potje en ik met de benen wijd in de beugels. Liefst lukt het op de natuurlijke manier.
@noukie 1992 ik heb ook niet getest met een verwachting van... Ik ben (nog steeds) nieuwschierig wat mijn lichaam doet en hoe mijn cyclussen in elkaar zitten. Ook omdat ik een heftige menstruatie achter de rug heb gehad en dit nooit heb gehad de afgelopen maanden... Was echt ontzettend beroerd. De eerste keer met ovulatietesten ging voor mijn gevoel goed, 17 dagen voor mijn volgende menstruatie. Denk wel dat je dat hebt gevolgt, toch? Die ovulatietesten blijven nu écht tot de 23ste in de kast hoor, hahaha, beloofd! De 23ste zit ik weer 17 dagen voor mijn volgende menstruatie, dus hoop dan weer dat hij mooi op en af loopt met een piek.
Hier is de eisprong normaal geweest, wel nog geen echte temperatuurstijging, dat komt hopelijk morgen! En dan kan ik weer op het wachtbankje..!
Hallo dames, mij wil graag met jullie meeschrijven! Zoontje van juni 18. Nu gaan we voor een brusje! Ik ben bezig met ovulatie testen, zeer onregelmatige cyclus! tot nu toe ei nog niet gevonden maar dat zal vast niet lang meer duren! ik ben overgestapt van de gevoelige van sensitest naar de gewone. De gevoelige gaf een wat onduidelijker beeld omdat daar al best donkere lijntjes verschijnen die niet positief zijn maar het dus wel onduidelijk maken! Ik ben benieuwd, succes allemaal! groetjes!
NOD-lijst 1 t/m 15 december 2020 ♡♡♡♡♡ 1 december (2) Rrbaby - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 17 (eerste ronde IUI en hopelijk de laatste) 2 december (4) SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 5 Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 2 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Emmetjeboogschutter- 35 jaar- 1e kindje - ronde 9 3 december (4) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 Avdsx - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 14 4 december (3) BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Kate87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 (1e na MK) Louise92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 5 december (0) 6 december (1) MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 december (1) Fissie - 33jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 2 na mk) 8 december (5) Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Melis94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na vmk) Luchia - 25 jaar - 2e kindje - ronde 10 Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MA 9 december (0) 10 december (4) Mamavantwee37- 38 jaar - 3e kindje - ronde 4 Ikke22812 - 30 jaar- 3e kindje - ronde 1 Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Noa1987 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 december (0) 12 december (1) Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 13 december (1) Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 december (0) 15 december (2) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (28) Wachten op ovulatie (25) Wachtbankje (3) Tuurtest (0) Zwanger (0) Negatief (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 1 t/m 15 december 2020 ♡♡♡♡♡ 1 december (2) Rrbaby - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 17 (eerste ronde IUI en hopelijk de laatste) 2 december (4) SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 5 Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 2 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Emmetjeboogschutter- 35 jaar- 1e kindje - ronde 9 3 december (4) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 Avdsx - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 14 4 december (3) BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Kate87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 (1e na MK) Louise92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 5 december (0) 6 december (1) MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 december (1) Fissie - 33jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 2 na mk) 8 december (5) Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Melis94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na vmk) Luchia - 25 jaar - 2e kindje - ronde 10 Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MA 9 december (0) 10 december (4) Mamavantwee37- 38 jaar - 3e kindje - ronde 4 Ikke22812 - 30 jaar- 3e kindje - ronde 1 Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Noa1987 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 december (0) 12 december (1) Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 13 december (1) Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 december (0) 15 december (2) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (28) Wachten op ovulatie (25) Wachtbankje (4) Tuurtest (0) Zwanger (0) Negatief (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 1 t/m 15 december 2020 ♡♡♡♡♡ 1 december (2) Rrbaby - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 17 (eerste ronde IUI en hopelijk de laatste) 2 december (5) SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 5 Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 2 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Emmetjeboogschutter- 35 jaar- 1e kindje - ronde 9 3 december (3) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 Avdsx - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 14 4 december (3) BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Kate87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 (1e na MK) Louise92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 5 december (0) 6 december (1) MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 december (1) Fissie - 33jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 2 na mk) 8 december (5) Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Melis94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na vmk) Luchia - 25 jaar - 2e kindje - ronde 10 Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MA 9 december (0) 10 december (4) Mamavantwee37- 38 jaar - 3e kindje - ronde 4 Ikke22812 - 30 jaar- 3e kindje - ronde 1 Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Noa1987 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 december (0) 12 december (2) Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 capo - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 13 december (1) Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 december (0) 15 december (2) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (28) Wachten op ovulatie (26) Wachtbankje (4) Tuurtest (0) Zwanger (0) Negatief (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik vind het altijd heel snel gaan tot mijn ovulatie. De teleurstelling verwerken van een negatieve test en je menstruatie en voor je het weet is het alweer ovulatie testtijd. Ik ga vandaag beginnen met testen, gebruik clearblue met gezichtje dus hopelijk word hij weer lekker duidelijk.
Goedemorgen dames! Hier nog steeds geen positieve ovulatietest Voel wel wat krampen in mn liezen die ik elke maand heb en herken als "groeipijn". Hopelijk wordt het niet weer zo'n lange cyclus