Hier weer een soort van blaasontsteking gevoel en steekjes, dat heb ik vaker vlak voor m'n menstruatie. Einde oefening denk ik..
NOD-lijst 1 t/m 15 december 2020 ♡♡♡♡♡ 1 december (1) mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 17 (eerste ronde IUI en hopelijk de laatste) 2 december (7) SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 5 Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 2 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Emmetjeboogschutter- 35 jaar- 1e kindje - ronde 9 Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje- ronde 2 DanielleG - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 3 december (3) Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 14 Kate87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 (1e na MK) Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 (1e na mk) 4 december (3) BlueEyedSoul88 - 32 jaar- 2e kindje - ronde 7 Louise92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 5 december (2) Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 10 Mamavantwee37- 38 jaar - 3e kindje - ronde 4 Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18, eerste keer IUI 6 december (3) Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3(ronde1 na vmk) 7 december (7) Fissie - 33jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 2 na mk) Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Rrbaby - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Jorohi - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Avdsx - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 8 december (4) Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Melis94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na vmk) Luchia - 25 jaar - 2e kindje - ronde 10 Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MA 9 december (0) 10 december (2) Noa1987 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 11 december (1) Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 12 december (1) capo - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 13 december (1) Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 december (0) 15 december (2) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (37) Wachten op ovulatie (6) Wachtbankje (29) Tuurtest (1) Zwanger (2) Negatief (0) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Krijg het vrijwel onmogelijk op de foto. Zo licht lijntje maar zit ook pas op 6 dpo dus test van de week opnieuw wat mooi al zoveel positief nieuws
Licht lijntje??? Dit is meer een 9/10 dpo test haha. Ik zou snel nog een test doen als je die hebt. Want t lijkt bijna onmogelijk zo’n duidelijke op 6 dpo. Of ben je misschien toch wat verder?
Ik was 24 november bij de gynacoloog toen zagen ze een grijs gebied kleine bloeding van eisprong ei. Ik heb geen idee dus wanneer hij exact geweest is. heb helaas begin november voor het eerst een miskraam moeten ervaren na de miskraam enorm stekende eierstokken direct en voelde de eisprong bizar goed (nog nooit gehad) extreem hoog libido ook en nu nul zin in sex maar wanneer die is geweest weet ik dus niet exact ik heb geen testen gedaan. Vind wel heel raar na miskraam voelde ik mij nul zwanger ineens super lekker in mijn vel mijn partner zij ook je bent weer veel leuker en nu sinds 3 dagen weer alles terug. heb wel verhoogde vruchtbaarheid ben tweemaal door de pil heen zwanger geworden en bij de andere twee keer ook binnen 2 weken na proberen. Vind het allemaal heel onwerkelijk leef nog beetje met het verdriet van mijn miskraam dus heel apart om dit zo te zien. de gynacoloog zij wel tegen mij dat ik heel snel weer zwanger zou zijn en niet moest nadenken omdat stress slecht is.
Dit lijkt me bijna onmogelijk een 6dpo test! Ik denk dat je een stuk verder bent! Zon 10dpo gok ik.. Gefeliciteerd!!
Dankjewel denk dat ze gynacoloog al een vermoeden had en dat het een soort innesteling was wie je zag want hij moest iemand anders erbij halen, andere gynacoloog. En die vertelde dit is perfect je zult snel zwanger zijn. moet wel zeggen nu ik vorige zwangerschap en met miskraam denk wel 30 testen gedaan heb van alle merken die van de action het fijnst zijn. Dus als mensen gaan testen ik raad die echt aan. Zijn super goedkoop en hebben bij mij altijd het beste resultaat. En de Kruidvat 1 voor 5 euro. Iemand anders hier ook positieve ervaringen mee?
@Mammavan1, ik had 3 en 4 dpo wat rozeverlies, een ovulatiebloeding dus. Dus het kan heel goed dat je nu al 9 of 10 dpo bent hoor. Voor nu ben je zwanger!! Ik snap je onzekerheid wel heel goed. En dat zal ook wel blijven ben ik bang, maar probeer te genieten. Als je onzeker bent, bel morgen even met de gyn, misschien kan hij/zij je gerust stellen.
@Wensvooreenderde begrijp ik en voel mij ook weer zwanger. Alleen door miskraam en ook weleens na positieve test week later toch heftiger ongesteld ook soort miskraam onzekerheid. voor mij begint een zwangerschap nu denk ik bij 8 weken en een positieve echo
Haha en de gynacoloog heeft het al geprobeerd en mijn vriend ook. Maar bij mij lukt dat nog niet Komt hopelijk straks vanzelf