Het is dus nog even afwachten... spannend.. wanneer wil je gaan testen? Ik wil eigenlijk niet testen vooraf ik weet bijna zeker dat me ms doorgaat komen. Bij me eerste zwangerschap zoveeeel last van me borsten en nu eigenlijk ook helemaal niets meer. Doe het een beetje om teleurstelling te voorkomen al word ik dan ongesteld dan ben je toch ook weer teleurgesteld haha. Volgens ff zit ik op 13 dpo maar volgens mij berekening 12 dpo. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt
Ik wil eigenlijk pas testen op 11 of 12dpo. Dus het nog even knijpen haha. ik snap je wel, het is toch iedere maand stiekem een teleurstelling als het niet zo mag zijn. Je kan het zeker ook uitstellen. Bij mijn eerste zwangerschap (mk) testte ik pas laat positief (4 dagen na nod). Ik had voor nod eigenlijk helemaal geen symptomen dus het kan zeker nog. Ik had in jouw plaats al wel getest haha. Maar ik ben ook echt een grootverbruiker wat dat betreft. Hoop toch dat het raak is. Ik heb op de een of andere manier een goed gevoel over deze maand, maar ben bang dat het dadelijk toch niet zo mag zijn en dan voel ik me een beetje dom....
Dat wil vaak wel iets zeggen hoor, ik had dat dus bij de eerste ook, echt een gevoel nu is het gelukt stiekem ook wel twijfel of bang voor de teleurstelling. Dus wie weet je hebt dit gevoel niet voor niets! En dom voelen hoef je echt nooit, we hebben het alleen niet in de hand helaas. Nog een paar daagjes goed spannend dus, over 3 of 4 daagjes wil je gaan testen. Als ik nog niet ongesteld ben ga ik denk ik ook over 3 daagjes testen.
Mijn man heeft zelfs vannacht gedroomd dat het zover was, ik hoop stiekem dat dit een teken is. Nu ikzelf nog even erover dromen haha. Knap als je zolang kan wachten hoor, ik hoop echt op een dikke vette streep voor jou!
Hier nog een foto van men test nu die is opgedroogd, hij is iets donkerder opgedroogd Weet niet of jullie hem kunnen zien nu Weet zelf ook niet wat ik er van moet vinden hoor
NOD-lijst 1 t/m 15 december 2020 ♡♡♡♡♡ 1 december (1) mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 17 (eerste ronde IUI en hopelijk de laatste) 2 december (7) SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 5 Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 2 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Emmetjeboogschutter- 35 jaar- 1e kindje - ronde 9 Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje- ronde 2 DanielleG - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 3 december (3) Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 14 Kate87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 (1e na MK) Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 (1e na mk) 4 december (3) BlueEyedSoul88 - 32 jaar- 2e kindje - ronde 7 Louise92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 5 december (3) Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 10 Mamavantwee37- 38 jaar - 3e kindje - ronde 4 Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18, eerste keer IUI 6 december (3) Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3(ronde1 na vmk) 7 december (7) Fissie - 33jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 2 na mk) Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Rrbaby - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Jorohi - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Avdsx - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 8 december (4) Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Melis94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na vmk) Luchia - 25 jaar - 2e kindje - ronde 10 Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MA 9 december (0) 10 december (2) Noa1987 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 11 december (2) Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 capo - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 12 december (0) 13 december (1) Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 december (0) 15 december (2) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (38) Wachten op ovulatie (3) Wachtbankje (30) Tuurtest (1) Zwanger (2) Negatief (0) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Mezelf ook op wachtbankje gezet. Gisteren en vandaag nog getest en lijntje is niet meer dikker geworden dan dat deze vrijdag was.
Hi dames, ben niet zo actief geweest hier deze ronde maar nu december aanbreekt kom ik toch weer even mee praten. Morgen ben ik 8 dpo, deze ronde geen ovulatietesten en ook niet getempt. Ook maar 1x inseminatie gedaan dus acht mn kans erg klein. Heb ook totaal geen testdrang, vind het wel fijn om er even niet zo mee bezig te zijn
Weet niet of ie te zien is maar net weer even getest en wel nogsteeds een vaag tuur streepje! Ben erg benieuwd of hij er morgen ook nog staat en snel wat duidelijker word! Wel een goed teken op 9 dpo nu
Ja we zullen het zien Wou echt nog niet testen maar kan me echt niet inhouden als ik al die testjes zie passeren en dan denk ach baat het niet dan schaadt het niet, gewoon doen
Jullie testen helpen niet zo goed met het bedwingen van een testdrang Vooral ook omdat ik een volle week na velen pas zit... deze website helpt me wel op mijn testdrang te temperen: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/. Vorige keer had ik een duidelijke positieve test bij 12dpo, maar hoop dat ik gewoon menstruatie af kan wachten.