@mamavantwee37 @noukie 1992 dankjewel Heel blij met de cb, ik was zelf nog wat huiverig eerlijk gezegd, maar nu niet meer! Toch nog pas 11dpo dus blijf nog even voorzichtig. @Jorohi bij mijn vorige zwangerschap testte ik echt pas na nod dus wil echt niks zeggen!
Wat jammer meid, ik blijf duimen voor je van niet! Je zit ook nog erg vroeg in je cyclus dus houdt moed ❤️ Hier zakt de moed me toch ook stilletjes in de schoenen, bij mijn eerste zw had ik nu al lang een positieve test. Ik weet dat iedere zw anders is, maar toch je verwacht het toch een beetje... Enigste plus is dat men temp nog steeds stabiel is
Bekijk net je temp kaartje je hebt echt wel een mooie innestelingsdip gehad op 7 dpo ! Wat leuk te zien
Ik heb zelf PMS vaak komen me klachten een week voor me menstruatie tevoorschijn en geef ik de hoop vaak al op omdat ik dan weet dat het niet raak is Misschien dat je deze keer wat minder snel HCG aanmaakt Misschien een goed teken dat je temperatuur nog niet gezakt isWanneer is je NOD? Je had laatst wat vage streepjes toch op de Kruidvat testen of was jij dat niet?
@Avdsx wow wat mooi heb je ook al ergens last van Even een klaaag momentje ik voel mij vandaag echt een opgezwollen meloen
ik had een vaag streepje op men sensitest maar die is nu al 3 dagen na elkaar hetzelfde en je moet verdomd goed turen om hem te zien dus dat is echt niets. Vorige ronde had ik met de kv 2v5 echt mega duidelijke streepjes zeker na afleestijd, ze hadden alleen geen kleur (dus die gebruik ik voor nu even niet meer). Tja vorige zw had ik een innesteling op 4 - 5 DPO en op 8 dpo een licht positieve test. Dus ja dat is mijn referentiepunt nu. Al weet ik dat ik toen echt een heel vroege innesteling had. Maar waar het hart van vol zit..
Hier een vreemd kaartje en nog steeds niet ongesteld ondanks de krampen die ik zo nu en dan ervaar Vanmorgen bij het opstaan staan kokhalzen... M'n man keek mij heel gek aan Laatste keren dat ik dit had was met de zwangerschap van onze dochter en afgelopen juli toen ik pril zwanger was. Misschien is het toeval
NOD-lijst 1 t/m 15 december 2020 ♡♡♡♡♡ 1 december (1) mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 17 (eerste ronde IUI en hopelijk de laatste) 2 december (7) SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 5 Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 2 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Emmetjeboogschutter- 35 jaar- 1e kindje - ronde 9 Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje- ronde 2 DanielleG - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 3 december (3) Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 14 Kate87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 (1e na MK) Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 (1e na mk) 4 december (3) BlueEyedSoul88 - 32 jaar- 2e kindje - ronde 7 Louise92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 5 december (3) Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 10 Mamavantwee37- 38 jaar - 3e kindje - ronde 4 Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18, eerste keer IUI 6 december (3) Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3(ronde1 na vmk) 7 december (7) Fissie - 33jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 2 na mk) Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Rrbaby - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Jorohi - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Avdsx - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 8 december (4) Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Melis94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na vmk) Luchia - 25 jaar - 2e kindje - ronde 10 Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MA 9 december (0) 10 december (2) Noa1987 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 11 december (2) Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 capo - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 12 december (0) 13 december (1) Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 december (0) 15 december (2) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (38) Wachten op ovulatie (2) Wachtbankje (25) Tuurtest (0) Zwanger (5) Negatief (0) Ongesteld (8) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zou het kunnen dat die temp dip de innesteling was? Want dan zou je na 2 dagen op zich wel klachten kunnen gaan krijgen omdat je hcg aanmaakt. Wel vroeg, maar kan wel.
@BlueEyedSoul88 als dat een innestelingsdip is dan zou je 2 dagen later wel iets mogen zien op een testje! Wanneer ga je testen? Spannend!
Het zou kunnen al staar ik me er niet blind op. Klopt, bij mn dochter beste ik 7 DPO met een knaltest positief en de avond daarvoor rook ik inene frituur terwijl dit niet eens in de buurt was De dag van testen stond ik ook strontmisselijk op Afgelopen juli stond ik ook smorgens op en hetzelfde verhaal, weer kokhalzen Ik hou nergens geen rekening meer mee. De tijd zal het vertellen
Spannend al die testen! Balen voor de dames die op rood zijn Even een domme vraag, waar liggen de testen in de Action Heb niet veel liggen nog van vorige keer, dus moet nieuwe halen, maar kreeg ze de vorige keer echt niet gevonden in de winkel ik zit nu op 7dpo, dus veel te vroeg om te testen hoor. Vorige zwangerschap had ik al vroeg emotioneel van tv programma’s (ben ik echt nooit ), verbeterde reuk en gevoelige tepels. Maar door de borstvoeding die ik nog 2x per dag geef durf ik echt niet meer te zeggen of mijn borsten gevoelig zijn. Heb ook idee dat ik me een zwangerschap inbeeld hoor, de wens is zo groot en dan wil je gewoon symptomen hebben. Overigens ga ik zo naar een vriendin op bezoek en denk dat ze gaat zeggen dat ze zwanger is, vind dan wel lastig om leuk te reageren. Werd 2 weken geleden ook verrast door een vriendin die zwanger was en die pas nog zei van nee we beginnen echt nog niet aan kinderen.....
Ja klopt inderdaad! Bleef nog steeds wel hopen natuurlijk haha. Maar ik had op 7 dpo een innestelingsdip en op 9dpo had ik ineens een klein beetje roze bij afvegen. Dat vond ik wel wat aan de late kant.