Haha heel herkenbaar hoor dat begint bij mij ook altijd vanaf morgen.. Ja klopt dat was ook het gekke bij mijn beide zwangerschappen had ik eigenlijk geen symptomen in het begin en de andere pogingen waar ik dacht nu klopt het allemaal werd ik ongesteld. Ik denk dat je door de spanning sowieso allerlei dingen gaat voelen en inbeelden.. Ik hou wel mijn temperatuur curve bij dus dat is eigenlijk de enige data waar ik redelijk van durf uit te gaan. Hoge temperatuur en geen spotting voortijdig! Hou je ook temperatuur kaartje bij? Wachtbankjesbox terug
Ja denk niet dat deze test een correct positief streepje bevat. Het grijze streepje lijkt te veel naar links te zitten. Wat jammer.. niet om je valse hoop te geven maar soms kun je echt pas positief testen op je NOD zelf. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik pas een tuurstreepje op mijn NOD. Had de test al weggelegd omdat ik dacht na 16 pogingen weer een negatieve test in handen te hebben. Kijk ik later weer bij daglicht was er toch met heel veel moeite een streepje te zien. Die geloofde ik natuurlijk niet maar pas 3 dagen daarna (lees 17dpo) testte ik echt een goed streepje. Heb geloof ik nog nooit zoveel stress gehad met wachten maar was wel succesvol uiteindelijk. Ik ben daarom wat huiverig met vroeg testen kan ten onrechte teleurstelling geven. Zo lang je niet ongesteld bent is er nog steeds een kans!
Aii wat balen @Sanne2204 ! Vrees ook dat het niet helemaal een eerlijke streep is. Zeker op deze termijn zou je wel duidelijker moeten zien! Sterkte meis!
NOD-lijst 1 t/m 15 december 2020 ♡♡♡♡♡ 1 december (1) mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 17 (eerste ronde IUI en hopelijk de laatste) 2 december (7) SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 5 Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA Johanna01 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 2 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Emmetjeboogschutter- 35 jaar- 1e kindje - ronde 9 Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje- ronde 2 DanielleG - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 3 december (3) Korey - 37 jaar - 2e kindje - ronde 14 Kate87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 (1e na MK) Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 11 (1e na mk) 4 december (3) BlueEyedSoul88 - 32 jaar- 2e kindje - ronde 7 Louise92 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 5 december (3) Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 10 Mamavantwee37- 38 jaar - 3e kindje - ronde 4 Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 18, eerste keer IUI 6 december (3) Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3(ronde1 na vmk) 7 december (7) Fissie - 33jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 2 na mk) Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Rrbaby - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Jorohi - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Avdsx - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 8 december (3) Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Melis94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na vmk) Luchia - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 9 december (0) 10 december (4) Noa1987 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Kattenmama - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 Lins87 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6 met OI 11 december (3) capo - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Babsssss - 26 jaar - 2e kindje - ronde 61 Sanne2204 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 12 december (2) Karin0423- 36 jaar - 2e kindje- ronde 3 Lizzy93- 28 Jaar - 2e kindje - ronde 1 Beertje29 - 34 jaar - 3de kindje - ronde 3 13 december (2) Inez95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje - 2e ronde na MA 14 december (0) 15 december (2) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 8 Fringe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (44) Wachten op ovulatie (1) Wachtbankje (15) Tuurtest (4) Zwanger (8) Negatief (0) Ongesteld (16) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) helaas ineens uit het niks, lees geen krampen oid, rood bij t afvegen. Dus geen langere lf, alleen een kortere ronde.
helaas ineens uit het niks, lees geen krampen oid, rood bij t afvegen. Dus geen langere lf, alleen een kortere ronde. [/QUOTE] Aah jammer zeg !
Hè neeeee @Mamastier @Beertje29 Ik herken dat ook van mijn eerste zwangerschap (ronde 4 was het raak). De eerste rondes: alleen maar klachten en hopen en moeilijk doen. Ronde 4 testte ik volgens mij pas toen ik 3 dagen overtijd was en dacht "oja, misschien ben ik zwanger". Hopelijk is dat nu (ook ronde 4) weer zo. Alhoewel ik er nu niet zo luchtig mee ben getuige mijn activiteit hier Ik temp niet. Niet nodig voor eisprong (die heb ik afgelopen ronde ook een keer gemeten met een paar testjes en ik zat perfect in waarin ik haar verwachtte). Maar het zou nu wel spanning kunnen wegnemen. Van de andere kant: is het niet gelukt dat gaan we dat op een manier weten. Ofwel bloed, ofwel een negatieve test, ofwel temperatuurdaling. We moeten er ergens aan geloven wat dat betreft, het een is misschien soms wat eerder dan het andere.
Ja had met de ovulatietesten een hele duidelijke eisprong. Mn borsten doen ook echt zeer. Over een paar dagen nog maar een poging doen? Mn nod is 12 december
Hahaha rond die tijd hoop ik weer in de goede dagen te zitten Vandaag me NOD maar nog steeds geen bloed te bekennen maar me lichaam kennende kan het elk moment opkomen
Vanmiddag even een stress moment. Had wat lichtroze slijmverlies.. in combinatie met krampen was ik heel bang om nu ongesteld te worden, maar het zette niet door. Ben nu ongeveer 7/8 DPO. Zijn er dames die dit herkennen?
Ahhh nee wat balen. Hier net wat roze slijm bij het afvegen. Ik verwacht dan morgen ongesteld te worden al heb ik stiekem klein beetje hoop op een innestelingsbloeding. Maar goed ongesteld is een betere verklaring want ook pijnlijke tepels en dat heb ik dan altijd. Mijn lf zou dan 11 dagen zijn.
@capo Helemaal waar, we gaan het zien! @Fringe Niet uit ervaring maar kan zeker een innesteling zijn. Nu afwachten of het wegblijft het lichte bloedverlies dan is het zeker een positief teken!
Net een testje gedaan toch nog.. Niet zo heel erg bekend met deze testjes dacht toch wat te zien en in het negatief lijk ik wat te zien. Zien jullie ook iets of verbeeld ik me nou iets? Maar het lijkt wel een dun lijntje