Heb deze ronde ook me piek niet kunnen vinden met behulp van ovulatie testen dus misschien toch inderdaad later
Spannend hoor @Luchia en @MotorMeisje, ik hoop dat jullie snel een positieve test hebben. Succes met afwachten!
Ik hoop het ook maar denk dat ik gewoon wat later ben. Anders had ik toch wel verwacht laatst een keer een licht lijntje te hebben op een test. Hoe gaat het bij jou?
Ik word gek van het wachten.. nadeel van thuiswerken is dat je geen afleiding hebt van collega’s. ik had gister dus wat lichtroze slijm (lekkere details) en was bang om ongesteld te worden, omdat ik ook krampen had, maar vanmorgen niks aan de hand. Ik denk dat ik zaterdag een vroege test probeer..
Jazeker.. helemaal wit zowel in de ochtend als in de avond. Nu ga ik wachten tot vrijdag of zaterdag. Denk ik
Whooop lekker hoor! Gefeliciteerd! Kom je naar het bevalling topic? https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/♡-uitgerekend-16-31-augustus-2021-♡.710343/ Weet niet precies wanneer je uitgerekend bent..
Hoi! Vandaag op DPO12 aanbeland. Ik verwacht vrijdag mijn NOD. Nog niet getest, ga ik ook niet doen. Op z'n vroegst zaterdag pas. Als me dat lukt Nu heb ik wel spierpijn in mijn kuiten. Zo dat een symptoom kunnen zijn...? Ik lees eigenlijk dat kuitkrampen pas vanaf 2e trimester voorkomen (niet door Hcg worden getriggerd ofzo).
Ik ben naar het 1-15 augustus gegaan. Volgens de berekening zou ik uitkomen op 16 aug maar ik krijg zoiezo een keizersnede met 39 weken dus dan word het een week eerder.
Ja een week al. Maandag voor 't laatst geweest, had me voorgenomen pas het weekend weer omdat het anders toch weer van die gekke indroolstreepjes worden waar ik me ziek op tuur.
Zo spannend! Voor jou geldt écht geen bloed geeft moed... Ik duim dat je dit weekend een goed streepje gaat zien! Is het uniek voor jou uberhaupt om zo lang overtijd te zijn? Of schommelt het altijd wel? Zeker van je eisprong?