@WinMom90 @Maudje123 Sterkte dames ben benieuwd naar de uitslag❤️ Menstruatie is eindelijk gisteren gestopt wat een ellendige 4 dagen had veel bloedverlies. Zit nu op dag 6 van m’n cyclus ovulatie verwacht ik dus volgende week woensdag.. Maar dat voel ik vanzelf wel want heb altijd gigantische ovulatiepijn.Anyway 5 januari mijn NOD en 7 januari gaan we een weekend naar de winterefteling dus ik zit totaal niet op een menstruatie dan te wachten
@WinMom90 ik moet veel aan je denken. Ik vind t zo’n raar verhaal allemaal. Lege baarmoeder, knallende en oplopende testen, en nog geen goed uitsluitsel wbt de bloedtesten. Ik hoop stiekem voor je dat je idd later je ei hebt gehad en er nu iets moois aan t groeien is… mijn duimen draaien voor je!
Ohhhhh en Chanan, ook voor jou vrouw!! Best bizar eigenlijk hè nu ik erover nadenk. Drie dames uit één NOD clubje met zoveel onzekerheid!
Hier vanavond ineens gigantisch felle steken in m'n buik. Darmen ook wat van de leg, dus naar de wc en (sorry voor details) na de grote boodschap ook ineens weer bloed bij afvegen en daarna nog druppel in de wc. Mijn gevoel klopte dus dat mijn baarmoeder nog niet leeg was waardoor de testen op liepen! Hopelijk zet het nu wél door.
Volgens haar was alles rustig in de bm.. en alles schoon.. nu heel licht rood, bijna roze met veel slijm, dus er moet nog wat hebben gezeten, dat kan niet anders.. Maar ben heel gek gezegd wel blij gezien ik met de hcg waarde van maandag sowieso geen goede hoop had. Dan liever nu, dan over 2 weken..
Echt waar joh! En waren haar bloedingen net als een normale menstruatie? Kom je erachter dat je zwanger bent en dan Ben je al bijna op de helft lijkt me best bizar!
Sorry er gebeurd elke keer iets geks met dit forum.. ik had dit antwoord gegeven op iemand zijn dat haar zus 4 maanden ongesteld was en toen al zwanger bleek te zijn
ik bloed wel net als normaal alleen heb ik dus geen stolsels… ik snap er echt niks van.. een klein sprankje hoop