Ha, Vandaag mijn test in vergelijking met gisteren en eergisteren. Onderste is van nu. Wat vinden jullie ervan??
Nee klopt las al dat het zaad best lang tijd nodig heeft door Corona ik heb het vorig jaar deze tijd ook gehad we wachten nog op de uitslag
Heb opnieuw de sensitest in huis gehaald. Deze ochtend toch bezweken, helaas een negatieve test. Morgen weer testen
Ik ga naar rood. Ben doodmoe, humeurig, vet haar en spotting neemt toe. Hopelijk breekt t morgen al door. Kan ik weer door.
Jammer! Wat was het mooi geweest als dit het gouden ei was. Hopelijk komende ronde raak en misschien tot snel, hier aftellen tot NOD.
Ja t is niet anders, wil nu echt snel ongesteld worden. Zo ertegenaan hangen maakt super humeurig ben echt even geen leuke vrouw en moeder Succes met wachten!
Ahh jammer!! Hopelijk de volgende ronde een groot succes. Snap je wel hoor dat je nu hoopt dat het doorbreekt, zo "aankwakken" is heel vervelend.
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 december! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 december (1) Kanoet - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 2 december (3) Amarens - 42 jaar - 3e kindje - ronde 2 Bruce - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 3 december (2) Dominique87 - 34 jaar- 1e kindje- ronde 7 Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 89 (7 jaar+5 maanden) 4 december (3) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 Groenebomen -36 jaar - 3e kindje - ronde 1mmm 5 december (4) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 14 Chanan82 - 39 jaar - 3e kindje - ronde 2 na MA Vlindermama93 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje 24 weken 6 december (2) Stacey4 - 36 jaar- 4e kindje(1e kindje samen)- ronde 2 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz Femke - 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 7 december (2) Wachtenduurtlang123 - 25 jaar - 2e kindjes - ronde 4 Lille - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D ronde 5 8 december (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 19 9 december (2) Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 9 Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje- ronde 2 10 december (1) sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 31 11 december (2) MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 12 december (1) Flops - 26 jaar - ronde 2 13 december (2) JEKPlus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz MommyW - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 14 december (1) capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 (2e na vmk) 15 december (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (28) Wachten op eisprong (14) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Welkom @Femc ! En wat balen voor jullie @sabrinab1986. Knuffel voor jou! @GroeneBomen ik duim voor een goede ronde volgende maand. Ook een knuffel voor jou! Ik ben inmiddels drie bh's verder en de pijn in mijn borsten wordt steeds meer (komt dus niet door de bh). Ik heb wat vaker een weeïg gevoel, maar dat heb ik wel vaker voor m'n nod. Ik heb ook het idee dat ik wat vermoeider ben, maar dat is wel vaker zo op vrijdag. Lastig te bepalen dus... Tot nu toe heb ik nog geen testdrang dus mijn doel blijft wachten tot woensdag! Vandaag 9/10 dpo. Mijn gevoel is goed, nu nog even geduld. Hoe gaat het wachten jullie af dames? Wanneer komen de eerste testjes?
@GroeneBomen wat jammer weer meid @Maudje123 de dipsticks Vraag geregeld aan men zoontje of hij graag een broertje of zusje zou willen. Zijn antwoord was altijd volmondig Nee.. deze week was het plots ja mama, ikke grote broer ik wil een zusje hij zei gisteren ook al tegen men moeder dat ik een baby in de buik heb kon het daar uitleggen, nee mama ik ben nog steeds niet zwanger, of toch niet dat ik weet
Dankjewel! voor mij is het nog te vroeg om te testen, zit vandaag nog maar op 4 dpo normaal. Dus kmoet nog wel even wachten. Maar ik voel al wel paar dingen, maar ik wil nog niet te hard hopen
Heerlijk he die kwaaltjes haha. Hier iedere maand weer, maar nu anders dan anders, maar ik ga nergens vanuit.. Vorige week én deze week buikgriep hier in huis dus misschien daar van ofzo.. Ik wil zo lang mogelijk wachten met testen, maar ik ken mijzelf dus het wordt denk ik zondag of maandag (8/9 dpo) al is de kans dan nog klein op een positieve test
Sodeju m'n lichaam heeft er zin in... zal t nog lang duren voor ie echt springt? Flink verschil tussen vanmorgen en nu net (met niet heel geconcentreerde urine)
Het is vooral lastig te bepalen waar het door komt idd met alles wat rond gaat. 8/9 dpo is wel vroeg.. maar snap wel dat je het leuk vindt om te testen hoor Ik doe elke maand mijn best om te wachten tot nod, soms lukt het wel, soms niet. Heb voor de zwangerschap van mijn zoon gehad dat ik positief testen rond 10/11dpo en dat het daarna toch mis ging. Die teleurstelling was zo groot dat ik weet dat het verstandiger is om te wachten... @Flops dat is een knaller idd! Bij mij zit er vaak minder dan 24 tussen voordat ie springt. Maar ik denk dat dat bij iedereen verschillend is..