Breekt even in. Ik testte beide keren negatief op 9 dpo en op 10 dpo pas een héél licht tuurstreepje! Je bent dus nog mogelijk te vroeg.
Oooh dank u wel voor de hoop. Is ronde 8 alweer en woensdag naar de gynaecoloog dus hoop dat het deze maand toch eens lukt
Vandaag geen gelegenheid voor gehad. Morgen toch maar langs Kruidvat. Testen komt wel goed! Wel spannend!
Piek was zo te zien gisteravond? De avond ervoor het gezellig gemaakt.. hopelijk is dat genoeg want ik denk niet dat er meer in zit voor nu haha.. spannend Iemand een positief verhaal met een enkele keer gezellig maken vóór de eisprong?
@capo zeker wel, veel plezier! Pff hier plots weer stront verkouden… gelukkig geen koorts ofzo, wel erg vervelend
Ik had die ochtend een wat donkerdere streep en heb eigenlijk met clearblue nog geen positieve test gehad. Dus eigenlijk ben ik deze maand de grip er een beetje op kwijt. Vanmorgen ging mijn temperatuur wat omhoog. In 2 dagen van 36,0 naar 36,14 en vandaaag 36,21... Dus ik vermoed dat de piek nu voorbij is. vorige week zaterdag, maandag, woensdag en vanmorgen hebben we het gedaan.. Hopelijk is het genoeg geweest.." Wat denken jullie?
De concentratie van mijn urine was niet anders.. Er zat bij beide momenten 2 uur tussen drinken en testen en plassen ook een hele poos. Temperatuur gaat is vandaag ten opzichte van 2 dagen geleden met 0,2 gestegen dus ik vermoed dat de piek voorbij is. Hopelijk op goed geluk op de juiste momenten naar bed gegaan... Hoe kun je de positie van je baarmoedermond concluderen?
Eerst even kijken wat voor jou zelf de normale stand is van je baarmoedermond en aan de hand daarvan kan je kijken wanneer die hoog/zacht/open is. Als ik kijk naar mezelf dan voel ik echt een uitstekend deel wanneer ik niet vruchtbaar ben en wanneer ik wel vruchtbaar ben zit de baarmoedermond echt super hoog, is zacht en voel bijna geen rand tussen mijn "muur" en de mond
Ja snap precies wat je bedoelt. Mede omdat je zo vaak hoort dat dames al zo vroeg positief testen Morgen weer of sla je een dagje over?