Nu zit ik trouwens weer in twijfel ( ik moet echt stoppen met googelen)donderdag 25 nov had ik een positieve ovulatietest de dag erna ovulatiepijn (altijd al gehad) heeft tot zaterdagmiddag geduurd. Maar nu lees ik dat je ook napijn kan hebben van de ovulatie. Dus kan mijn eitje vrijdag of zaterdag gesprongen zijn. Ik ga maar uit van zaterdag dan zit ik nu op 4 dpo… of toch vrijdag?
Gefeliciteerd alle zwangere dames! En nog heel veel sterkte in het wachtbankje. Ik lees veel mee. Aangezien jullie graag turen…. Ik heb vanmorgen getest (en de dagen daarvoor ook)… herhaal zeker weten doe ik het niet… ondanks temp en positieve ovu test. Maar vermoedelijk ben ik vandaag 9 dpo. Vanmorgen dacht ik wat te zien op de sensitest 25 ml… dus naar de Kruidvat geracet om gauw een ultravroege digitale test te halen. Dit zijn echte Tuur testen… dus ik denk niet dat het goed op de foto komt. Ik zag echt wat binnen de tijd irl … Kortom wat denken jullie?!
Ik zie eigenlijk meteen wel "iets" een schaduw, wat misschien een mooi lijntje kan gaan worden in de komende dagen
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 december! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 december (1) Kanoet - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 2 december (4) Amarens - 42 jaar - 3e kindje - ronde 2 Bruce - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 Arlene - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 3 december (2) Dominique87 - 34 jaar- 1e kindje- ronde 7 Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 89 (7 jaar+5 maanden) 4 december (3) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 Groenebomen -36 jaar - 3e kindje - ronde 1mmm 5 december (5) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 14 Chanan82 - 39 jaar - 3e kindje - ronde 2 na MA Vlindermama93 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje 24 weken Finca - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 (1e na vmk) 6 december (3) Stacey4- 36 jaar- 4e kindje- 2e ronde Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz Femke - 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 7 december (2) Wachtenduurtlang123 - 25 jaar - 2e kindjes - ronde 4 Lille - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D ronde 5 8 december (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 19 9 december (2) Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje- ronde 2 Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 10 december (2) sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 31 Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 9 11 december (1) MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 december (3) Flops - 26 jaar - ronde 2 capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 (2e na vmk) Yasminnetje - 32 jaar- 4e kindje - ronde 1 13 december (3) JEKPlus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz MommyW - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Fiennemien - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 ( in 1 jaar) 14 december (0) 15 december (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (33) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (22) Zwanger (2) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Helaas geeft de ultravroege CB een niet zwanger aan… zucht… morgen maar weer testen. Fingers crossed…
Ik ben wel eerlijk in dat gezien de leeftijd de kansen klein zijn. Maar inderdaad de wens is groot nu.
Gelukkig is mijn temp vanmorgen weer omhoog geschoten, weet dat het niks hoeft te betekenen. Hoop toch stiekem wel dat de dip van gister en innesteling is geweest Maar ja na de mooiste kaartjes te hebben gehad, weet ik dat het niks hoeft te zeggen
Ik zou vandaag testen, 8dpo. Maar moest zo nodig plassen vanochtend, dat ik de test helemaal ben vergeten. Ik heb nog niet veel gedronken ofzo. Wel ontbeten (havermout+melk). Zal ik testen? Of toch laten en morgen proberen? Heb niet een hele sterke drang om te testen, maar ALS t kan, dan wil ik wel proberen hoor..
Ach weet je, ik ga er elke ronde vanuit dat het niet lukt. Dit is ronde 19 en dat in combi met mijn leeftijd weet ik dat de kans enorm klein is Maar ja opgeven geeft helemaal geen resultaat dus stug doorgaan
Uhm als je verstandig bent, test je niet. Maar ja ik test altijd en ik hou van turen dus ik zeg testen haha
Ik begrijp je helemaal! De kans is niet groot nee, maar het is ook niet onmogelijk! Het enige wat wij kunnen doen is de moed houden.