Haha, wat een testjes enthousiasme hier deze ochtend! Love IT. Maakt de drang om te testen en jullie te laten turen wel groter. Maar ik dacht vanochtend: lekker snel naar de wc en niet over nadenken. Maar ik heb nog niks gegeten of gedronken, dus misschien ga ik toch stiekem een testje doen voor jullie. Jammer dat ik hem eerst moet zien, was leuk geweest als ik hem kon uploaden en jullie laten zoeken
Op de Kruidvat early lijk ik ook wat te zien… sorry ben een beetje test ziek …. Ik ben ook een paar dagen al een beetje misselijk… en hoofdpijn. Heb dat bij de andere zwangerschappen nooit gehad.
Dit vind ik dan wel weer eerste klas k*t testen. Sorry Ze geven 99 van de 100 keer blauwe lijntjes, ook zonder hcg. Net als de clearblue, trekpleister etc met blauwe streepjes.. Ik vertrouw je eerdere test dan meer haha! Geen mogelijkheid om naar action of kruidvat te gaan?
Ik zit nu op 12 DPO dus testen zou wel kunnen. Maar maandag dus nog witte testen gehad. Dus ik verwacht niet teveel. Moet morgen of vandaag ongesteld worden. Zal zo eens kijken voor jullie haha
Ik heb nog 1 test van Kruidvat liggen. Maar intussen heb ik de ochtend urine al weggegooid. Ik ga morgenochtend wel weer testen… tenminste ik had mijzelf vrijdag voorgenomen. Maar… weet hoe ik ben. Net ook wat 10 miu testen besteld bij sensitest.
Ze hebben het druk bij sensitest haha. Ik test trouwens beter met latere geconcentreerde urine dan met eerste urine
Wat grappig! Heb net de eerste afspraak bij de verloskundige gemaakt en die valt precies op dezelfde dag als de eerste afspraak die ik had bij mijn jongste. 29 december. En 30 december heb ik het toen aan mijn zussen verteld met een echo erbij.
Ok… na die opmerking toch nog een action test gevonden… de Kruidvat bewaar ik echt tot morgen. Deze is dus met tweede urine… na vier minuten. En in het echt beter zichtbaar…