Hier al in bed voel me niet fit super verkouden hoofdpijn En ook verschillende keren steken onder in mijn buik En ook rillingen Wil niet weer griep
Damrs helpen jullie me even? Vanochtebd negatief, gisteren een beetje slijm weer bij afvegen en nu vandaag weer wat natter gevoel en percies een iets geliger afscheiding ma ni opvallend. Wa denken jullie ?
Gelig als het nog nattig is of opgedroogd? Ik heb nu opgedroogd dat het wat geliger is, maar nat wel gewoon wit achtig
Wauw wat hebben jullie veel geklets meiden, moest even flink bijlezen. Sorry dat ik niet op iedereen reageer hoor Mijn ongi zit er toch echt wel aan te komen, voor de zekerheid deze ochtend toch getest, had wat hoofdpijn en pijnlijke borsten, maar de test was toch echt negatief. Hopelijk breekt morgen men ongi netjes op tijd door… Als troostprijs dan maar een nieuwe wagen gaan kopen vandaag .. @WinMom90 Wauw, ik zie hem hoor!!!! ❤️❤️❤️
Ahh nee wat ontzettend balen.. Maar dan is je NOD nog één keer in 2021 toch? Hopelijk dan alsnog knallend het nieuwe jaar in ❤
Gho nee tis zo wa gelig/wit als het nat is bij het afvegen, anders is er een gedroogd lijntje zo als je begrijpt wa ik bedoel
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 december! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 december (1) Kanoet - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 2 december (4) Amarens - 42 jaar - 3e kindje - ronde 2 Bruce - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 Arlene - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 3 december (2) Dominique87 - 34 jaar- 1e kindje- ronde 7 Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 89 (7 jaar+5 maanden) 4 december (3) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 Groenebomen -36 jaar - 3e kindje - ronde 1mmm 5 december (5) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 14 Chanan82 - 39 jaar - 3e kindje - ronde 2 na MA Vlindermama93 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje 24 weken Finca - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 (1e na vmk) 6 december (3) Stacey4- 36 jaar- 4e kindje- 2e ronde Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz Femke - 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 7 december (2) Wachtenduurtlang123 - 25 jaar - 2e kindjes - ronde 4 Lille - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D ronde 5 8 december (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 19 9 december (2) Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje- ronde 2 Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 10 december (2) sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 31 Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 9 11 december (1) MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 december (3) Flops - 26 jaar - ronde 2 capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 (2e na vmk) Yasminnetje - 32 jaar- 4e kindje - ronde 1 13 december (3) JEKPlus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz MommyW - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Fiennemien - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 ( in 1 jaar) 14 december (0) 15 december (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (33) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (21) Zwanger (2) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ooh nee dat herken ik niet echt, maar heb wel eens gelezen als er wat slijm vermengd is met oud (bruin) bloed het wat gelig kan worden, verder geen idee haha
Ik had al ff gespiekt naar je temp, dus ik had ook al niet echt veel hoop meer wat dat betreft. Maakt het niet minder klote natuurlijk
Haha jz kweet et ook niet, ik zal wel afwachten, morge nog eens testen. En ik heb er nog de vroege vn sensitest. Morge doe ik de extravroege nog eens. We zullen wel zien
Wat betekent het als een zwangerschapstest ver na afleestijd een lichtroze streepje vertoont, die binnen afleestijd niet te zien was? Is dat het beruchte indroogstreepje waar ik hier op het forum vaak over lees?