Waarschijnlijk een indroogstreep inderdaad! Daarom staat er altijd een tijd bij waarbinnen je het moet aflezen.. soms zijn ze echt donker ook super vervelend
Oeh die heb ik ook, die staan er bekend om dat ze geen indrogers hebben Maar of dat echt zo is weet ik niet Heb je een foto?
Er wordt lekker veel gekletst vandaag ladies! Super leuk! Ik hoop op nog veel meer roze in deze lijst. En ik tuur uiteraard ook graag mee Jaaaaa ik zie 'm ook!! Spannend! Ik hoop voor je dat ie mooi gaat oplopen Ik zie zeker een streepje en ook bij je latere post!! Hopelijk gaan je testen mooi oplopen!!
Ja dat las ik dus ook. Vandaar dat ik het vreemd vond toen ik dat streepje zag vanmiddag. Maar aan de andere kant, ze geven niet voor niets aan dat buiten afleestijd er niet meer gekeken moet worden. Die kans is er dan toch denk ik dan. 2e van onderen. Ik weet niet of het voor jullie zichtbaar is.
De 3e van boven lijkt ook een lijntje te hebben.. lastig, zou gewoon blijven testen vorige cyclus had ik deze; ook van sensitest maar geen goede streep gekregen uiteindelijk (wel een super zware menstruatie)
Nee, foto is na een uur gemaakt.. zat al de hele tijd te turen omdat ik dacht iets te zien (wat er niet was?) maar daarvoor niet.. heb 4 van die gekke streepjes gehad ook indringer met k2v5 maar is dus niks geworden
Ja jammergenoeg wel, gisteravond na de test was het echt wit. Vandaag zag ik pas dat streepje toen ik de test van vanochtend erbij plakte. Die is helemaal wit, zoals je ziet. Ben benieuwd of die morgen ook ineens een streepje vertoont. Urine van gisteravond was wel veel geconcentreerder dan die van vanochtend. (niet 1e plas)
Vervelend is dat. Maar ja ik ga niet uit van streepjes na afleestijd. Ik wil mezelf niet voor de gek houden. Hoe mooi zo'n streepje ook is.