Oeh spannend! Ik duim! Ja is ook vroeg plus dat de kwaliteit hier na uploaden ruk is Zie dit ook gewoon als negatief hoor
Dat herken ik ook! Zie ik ineens een quote van een bericht dat ik denk huh? Waar stond dat dan. Dus als ik eens iets overspringen, ik negeer niemand bewust hoor haha!
Ah nee dat is niet heel hoopgevend Vind t knap dat je er zo goed mee om gaat. Na zoveel tijd toch nog zo sterk ❤
Ja we zijn gewoon dankbaar dat we al een kindje hebben en mocht ons nog een kindje gegeven worden, dan is dat heel mooi. Zo niet, ook goed. We hebben voorlopig nog niet bedacht om anticonceptie te gaan gebruiken. Want wie weet?
Nee ik zou inderdaad ook niet terug naar anticonceptie gaan. Hebben wij ook gezegd stel, het lukt ineens niet meer dan is het maar zo.. maar ik ga dan niet terug aan de ac want wie weet komt er ineens die verrassing. Maar heb hoe dan ook echt respect voor je en gun het je van harte ❤
Jaa dat is waar.. maar het moment moet toch eens komen, en ik hoop dat december jou maand wordt! En anders knallend het nieuwe jaar in!
Ik hoop het echt! Ik ben echt heel gelukkig met de 2 kindjes wat ik al heb hoor, maar zou er graag nog eentje met mijn nieuwe partner willen
Gister een mail gehad van de fertiliteitspoli. We mogen 7 dec gewoon komen maar alles word weer alleen gedaan. Enkel de 1e afspraak, terug plaatsing of zwangerschapsecho mag je partner mee. Ik vind het gek dat ik alleen moet komen terwijl we te horen moeten krijgen hoe we nu verder gaan en welke onderzoeken nog nodig zijn want dat gaat toch ook over mijn man.. Maargoed voor nu zijn we vooral opgelucht dat het door kan gaan...
Fijn dat het in ieder geval door gaat. Snap dat het een opluchting is. Ik hoop dat ze snel kunnen versoepelen en hij toch bij meer aanwezig kan zijn. Juist hierbij kan je de aanwezigheid van je partner goed gebruiken.
Ik heb gewoon weeeer getest vandaag. Ik had nog 1 midstream van action liggen en moest heel nodig, die moest dus op. Nadeel van midstream, zo makkelijk te gebruiken. Natuurlijk negatief. Ik voelde ook de hele tijd prikjes/branderig gevoel in mijn baarmoeder. Midden onderbuik. Deze ronde voel ik zo weinig itt de vorige rondes. Altijd last van van alles. Dus dit viel me weer op Maar goed. We gaan weer verder met de orde van de dag. @Maudje123, vanmiddag nog een testje? Wie weet ben je een middagtester Nee hoor, je zit nog op 8 dpo, is nog vroeg.
Ja hoor ik doe er vanmiddag lekker nog een eentje als ik niet teveel thee heb gehad Balen dat je negatief hebt getest
Vandaag opnieuw negatief getest, vanochtend ook mn booster vaccin gekregen, al hele dag last van diarree, krampen ter hoogte van eistokke, wat misselijk kan ook door het vaccin nu mss komen, of zit mn menstruatie er aan te komen? mn nod is pas maandag normaal, ik word krankjorum van mn lijf maar ik hoop er ergens niet meer op, wnt sochtends testen is toch beste of kan je ook later testen?