Ook Sensitest of wat anders? Ook met die tegoedkaart van postcode loterij.. geldig tot 21 november. Kwam hier de 24e eindelijk eens binnen terwijl hij in de week van de 21e al in mijn postnlapp stond. Vooral als het weer slechter is (harde wind gister, flinke natte sneeuwbuien vandaag) komt het niet..
Jaa ik zou 'm gister al moeten krijgen.. eergisteren al verzendbevestiging. Maar onze postbode heeft geen zin in werken denk ik..
Ook sensitest idd, achja is niet meer nodig. Heb ik er wel al wel liggen voor de volgende ronde natuurlijk
A la how i met your mother 1 iemand in vertrouwen nemen die steeds je drankje bijvult? Lees wijnglas met appelsap ofzo..
@WinMom90 ik hoop dat je t snel ontvangt. Mijn ervaring is heel slecht, niet alleen postnl hoor. Alle postbedrijven zijn *** in december. Wij proberen dus altijd in november al alles te bestellen.
Wij hebben al sinds we hier wonen dezelfde bezorger van postnl de DHL is een totaal ander verhaal.... Heb (nog) geen pms symptomen gespot, misschien blijft het wel een keer weg
Ja klopt, je hebt je eisprong en daarna stijgt je temp. Zo kan ik altijd mijn eisprong bevestigen Een positieve ovulatietest garandeert geen eisprong
Jaa normaal zou ik er rond deze tijd niet moeilijk om doen.. het is druk, BlackFriday, sinterklaas, kerst etc. Maar dit was in november al zo, oktober ook al.. En er is gewoon nergens post bezorgd vandaag hier..
Ben voor collega's vaak ook de bob Alleen de laatste keer niet, maar toen was het hier in de binnenstad. Kon ik op de fiets af
Wat een klote ronde ei niet gevoelt met Corona thuis en vanaf vanavond menstruatie kramp lijkt net of mijn lichaam helemaal vanslag is door Corona