Nou misschien iets duidelijkere foto… Sensitest heeft geen voorgedrukte streepjes toch? streepje is wel echt heeeeel licht roze
Kan van innesteling zijn hè en krampjes/ ongi gevoel had ik bij mijn zwangerschappen zo vroeg ook, dat ik dacht dat ik gewoon ongesteld ging worden Ik duim superhard voor je dat het goed zit
Vandaag dag 4DPO (of misschien 5 al, maar heb niet getempt) (en jarig ). Geen kwaaltjes nog, zou ook bijna nog niet kunnen. 12 dec is mijn NOD (op 13DPO) en dan gaan we als het nodig is pas testen. Precíes 1 jaar nadat we positief testten voor ons overleden zoontje, dus ik duim echtechtecht op wat magie. Heb niet perse enorm veel vertrouwen omdat we 'maar' twee keer seks gehad hebben (de middag voor de piek en de avond de dag na de piek). Zou wel goed getimed moeten zijn toch?
Dan zal dat t zijn! Ik had 27 en 28 positieve ovu test. 29e nog pijn dus ga ervan uit dat ie de 30e gesprongen is. Dat maakt 1 dec 1dpo Dus vandaag wel 3, maar dan staat jou nod in het lijstje nog verkeerd! De foto van jou in het daglicht zie ik idd nog beter! En @WinMom90, nog niet de hoop opgeven hè! Spannende dag vandaag
Nee want de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 14 november. 28 dagen later zit ik op 12 december. ik heb een wat eerdere ovulatie gehad.
Klinkt wel als goed getimed hoor! En wat zou dat bijzonder en mooi zijn zeg, ik duim heel hard voor je dat het zo mag zijn en idd echt kwaaltjes zou nog niet echt kunnen…
@noukie 1992 Balen meis. Sterkte. We gaan voor een positieve afsluiting van dit jaar voor je!!! @WinMom90 Wat ontzettend spannend... Fijn dat de Action-test is opgelopen! Maar ik snap je onzekerheid. Houd ons op de hoogte en wij duimen als een gek met je mee!! @Yasminnetje Wooow gefeliciteerd @Femc Duimen dat het inderdaad een late innesteling is.... Zou goed kunnen hoor!! @Lialin Shit, hopelijk is het niet de voorbode van je ms maar dit klinkt niet hoopvol Sterkte @Chanan82 Ik zie wat hoor! Misschien moet je man een leesbril vragen van de Sint Voorzichtig gefeliciteerd
Aha maar je lf kan toch niet ineens langer zijn? De fase tussen menstruatie en eisprong kan wel langer of korter zijn maar als je normaal gesproken een beetje een regelmatige cyclus hebt kan niet ineens je LF langer zijn geloof ik maar correct me if im wrong hoor!
Gefeliciteerd met je verjaardag! Seks was wel goed getimed zo te lezen, hopelijk heb je een mooie tweede streep op 12 december, lijkt me ook wel heel spannend als de zwangerschaps weken precies gelijk lopen met die van vorig jaar
Hmmmm daar zit wat in dan zou ik een kortere cyclus hebben deze maand dus.. Vervelende is dat 12 nov mijn mirena spiraal is verwijderd en ik dus 2 dagen daarna mijn menstruatie had, ik had normaal gesproken altijd een cyclus van 28 dagen maar dat weet ik nu dus niet omdat die spiraal er net uit is. Dus zou het dan betekenen dat mijn NOD ipv 12 dec dan nu 10 dec is….?