Jaa, maar alleen met streepjes testen.. Die clearblue geven alleen maar onrust vind ik persoonlijk. Oploop van gisteren naar vandaag was behoorlijk, dus dat geeft wel hoop.
Zijn er trouwens meer dames die het al met hun moeder bespreken voordat je uber zwanger bent? Mijn moeder weet dat dit weekend mijn NOD is en vroeg zelf ook naar de testen. Ook mijn lieve buurvrouw, een soort bonusoma voor de kids heb ik het al verteld omdat zij voor mij een grote steun is voor als het mis gaat.
Benieuwd naar alle testjes morgen! Hopelijk zijn ze voor alle dames die vandaag getest hebben opgelopen zou zo mooi zijn! @WinMom90 ik bespreek alles met mijn moeder, dit weet ze niet (dat ik op het wachtbankje zit. Omdat mijn cyclus zo ontzettend onregelmatig is is er ook geen pijl op te trekken. Ze is na mijn man wel de eerste die het hoort als ik zwanger mag zijn! (L)
Mijn vorige zwangerschap wat dus uiteindelijk een MA was heb ik pas wat later aan mijn moeder verteld. Ik wist dat ze niet honderd procent enthousiast zou zijn… Dit omdat ik al twee kinderen heb en ze vond het wel genoeg. Uiteindelijk was ze wel super enthousiast over nog een kleinkind. Gister heb ik haar nu wel heel vroeg verteld weer in verwachting te zijn. Ze zei wel “ je kon het niet naar je neerleggen?”… daarna was ze wel weer enthousiast. Maar denk dat ik nog vaak genoeg ga horen als ik even klaag …. Jij wilde een derde. Ach ja… inderdaad het gevoel dat ik en mijn gezin niet compleet waren overheerste. En ja het wordt waarschijnlijk een drukke chaos. Maar uiteindelijk komt het allemaal goed.
Had het wel gewild maar ik ben zonder moeder opgegroeid dus die vlieger gaat hier niet op Met mijn zussen heb ik qel een hele goede band maar nee daar heb ik het niet mee besproken en die weten het ook nog niet.
Zo, we trappen deze zwangerschap af met een kwaal die ik bij de zwangerschap van mijn dochter heb gehad. Een verstopte neus. Pas na de bevalling kon ik weer vrij ademen en weet nog heel goed tijdens de bevalling dat de vkundige zei; adem in door je neus.. Ja vrouw dat gaat een beetje lastig. Ik lig hier niet voor de lol zo door m'n mond te hijgen alsof ik door de duivel bezeten ben.
Tipje off topic: hier hetzelfde euvel. Kwam er per toeval door een huisarts in mn sportgroepje achter dat dit zwangerschapsrhinitis kon zijn. Met fluticason neusspray (veilig voor zwangeren) heb ik de hele derde zwangerschap vrij door mijn neus kunnen ademen incl beter slapen! Dus wellicht uitzoeken waard. Oeps zie nu ook dat ik in verkeerde topic zat te lezen, dacht dat ik in onduidelijke zwanger en ovulatietesten topic zat, maar goed gratis tip is nooit weg. Gefeliciteerd voor alle dames op roze!
Ooww nice!!! Dank voor de tip! Hihihihiii toch blij dat je hier terecht bent gekomen met je super tip. Heb bij m'n dochter 9 maanden lang door moeten bikkelen.
Ik weet dat het niet gebruikelijk is om hier een kaartje in te zetten, maar ik werk mog maar net met deze app. Is het zo dat woensdag mijn eisprong was of mijn piek.? We hebben het zat, zo en do gedaan... kan en mag ik nog moed hebben??
Loopt niet echt op hier Heb toch nog predictor early besteld, die komen vanmiddag. Als die niks aangeeft dan stop ik met testen
Is roze inkt met 2 strepen, nou ja in mijn geval elke keer maar 1 streep Maar die zijn wel goed, maar best prijzig Plusje is volgens mij clearblue
Dit is mijn opbouw so far… die van vandaag staat er niet bij. Ik ben nu 12/13 dpo. Zelfs FF is niet helemaal zeker. Dus voor 10 dpo zie ik bij jou toch echt wel iets. Ik duim voor je