Ja inderdaad een sensitest staat toch goed bekend En voor degenen die denken dat ik pcos heb of in de pre menopauze zit, dit is niet het geval. Dus daar kan het niet door komen. Ook heb ik geen standaard verhoogd hcg gehalte Dus vertel het maar
Shit is dat hè Maudje, in zekere zin is een forum als dit heel fijn, om te delen maar ik kan er ook jaloers door raken!
Nou net weer getest met ochtendurine ik wordt knettergek. Nu is de sensitest negatief en zie ik een heeeeeeel licht streepje bij de k2v5 test. Pfffffff ik vrees het ergste hoor
Hier lijkt de tijd minder donker dan gister.. Gisteren 2e urine nu 1e urine.. maar goed andere is droog en deze nat, dus maar ff afwachten. Had nu alleen wel meer verwacht
Ja maar is toch vreemd de sensitest gaf met 7dpo al een licht streepje en de kruidvat was gister negatief. Nu is het andersom. De bovenste foto is de sensitest van eergister en de onderste kruidvat van 20 min geleden… Zie je ook het streepje of beeld ik het me gewoon in
Haha ja ben nog altijd wel verbaasd, morgen gewoon nog eens testen, want heb het gevoel dat ik het me verbeeld of zot word
Dat had ik ook echt tot deze morgend, daarom ben ik nu verbaasd en heb het gevoel dat ik het me inbeeld of zot word
@Yasminnetje, ik zie helaas geen lijntje op jou kv test van vandaag @Femc, dat is geen tuurstreep, dat is een streep !! @Maudje, op die van jou zie ik helaas niks vandaag @WinMom90, heb je foto’s?
Ik vind negatief sowieso altijd lastig om te zien, maar ik zie vooralsnog niks Wilde dat ik je gerust kon stellen…