8DPO, nog steeds te vroeg eigenlijk.. Net lekker een zachtgekookt ei gegeten, hopelijk de laatste voor de komende maanden. Denk zelf een heeeeeel licht lijntje te zien bij die van de action, kv niet, ovulatie test word nog steeds donkerder. En m'n borsten groeien nog vrolijk verder, temp vandaag gedipt naar 36.4 is normaal een constante 36.6-36.7 na ovulatie, beetje kramp in m'n baarmoeder, nog 4 dagen tot m'n NOD
Dit is een mooie streep hoor! Voorzichtig gefeliciteerd!! Ik zie ook niets op die van KV en een licht streepje op de sensitest. Toch de komende dagen even afwachten denk ik.. @Maudje123 wat rot voor je die onzekerheid. Ik blijf hopen voor je ♡ Ah ik duim ook zo voor jou! Misschien wachten tot morgen als er 48 uur tussen zit en die testen met elkaar vergelijken? Dan kun je de oploop beter zien. Ook al is wachten lastig
@Femc duidelijke streep hoor! Geen turen nodig. @Yasminnetje ik lijk wel wat te zien, maar moeilijk. @Maudje123 lijkt wel wat gaande te zijn op je testjes inderdaad. Stabiele hoge temperatuur ook.
Kruidvattest is nu opgedroogd waardoor ik het streepje iets makkelijker op de foto krijg het blijft turen hoor… Ik test einde vd dag nog een keer… Wie kan even meeturen
Goedemorgen, moest even flink wat bijlezen. @Maudje123 dit is niet leuk meer… ik hoop voor meer duidelijkheid voor je… @Femc super gaaf! Mooi streepje. @Flops ik zie het wel een bij jou ook @Yasminnetje … ik duim voor jullie. hier gister en vandaag ook weer testen gedaan maar dan nu met action aangezien mijn sensitesten nog steeds niet binnen zijn… . Ik maakte mij vanmorgen een beetje zorgen dat de action test nogal vaag leek. Nu opgedroogd is die wel beter… ik test nog door tot de knaller. En dan moet ik van mijzelf stoppen. Want ik weet dat een goede oploop (sorry dames) niet alles betekend. Ik ben pas wat meer gerust bij een goede termijnecho. Tot die tijd willen mijn man en ik het stilhouden…. Tenminste… ik heb toch wel wat steun nodig dus ik heb het mijn beste vriendin en mijn moeder verteld.
Snap ik! Beter misschien 48u er tussen laten zodat je ook echt een verdubbeling qua oploop kan zien? Maar snap de testdrang ook hoor keep us posted
Het je kan iets minder geconcentreerd zijn met je urine. En het is na 48 tot 72 uur een verdubbeling. Bij elke vrouw is dat anders. Ik zie nog steeds twee hele mooie streepjes.
Daar is echt oploop, bij mij hangt het stil sinds eergisteren alles vrijwel gelijk.. dus ben bang dat het op houd
@WinMom90 dat hoeft echt niet. Soms verdubbelt het pas na 72 uur! Het beste is idd om dinsdag pas weer te testen. Maar ik weet dat je net als ik dat waarschijnlijk niet volhoudt…
Ik heb nog één kruidvat test.. die idd als er geen bloedverlies komt later in de week maar proberen, maar mijn hoop is door vorige keer miskraam wel weg hoor Zelfs bij die zwangerschap liepen ze beter op
Ik heb trouwens vanmorgen niet getest. Ik weet 100% zeker dat de test van gisteren een indrooglijntje heeft gegeven. 5 dpo kan never nooit niet positief zijn. Vandaag 6 dpo en vanmiddag lekker sinterklaas vieren met opa en oma, gedachten verzetten. Ik wil niet eerder testen dan dinsdag!