Hoeveel tijd zit er tussen en hoeveel DPO ben je? Het is nog zo licht! Oploop van heel licht is ook nog steeds licht, zeg maar. Probeer hoop te houden! Liefs
Dit zijn toch 2 verschillende? Misschien niet 2 verschillende testen met elkaar vergelijken. Ik zie dat er veel met verschillende testen getest word. Waarom is dat eigenlijk? Je maakt jezelf toch alleen maar gek als je op de een wel iets ziet en op de ander niet? Terwijl er altijd verschil zit in gevoeligheid en al zit er geen verschil in dan is t nog per merk verschillend toch? Ik vind t zo jammer dat jullie je al zo gek maken vaak al zo ver voor nod! Natuurlijk moet iedereen dat voor zichzelf weten hè. Probeer niet te oordelen, wil t alleen begrijpen ☺️
Dit zijn inderdaad twee verschillende, maar allebei vandaag gebruikt voor dezelfde urine. Mijn NOD was gisteren. Ben sinds vrijdag aan het testen met beide testen.
Maar dit zijn verschillende testen. Daar kan het ook aan liggen. Misschien even met dezelfde testen proberen en dan vergelijken.
Heeft het zin om op 9DPO hcg te laten prikken als je toch al bloed moet laten prikken? M'n ferritine is dramatisch laag dus mag dat weer laten bepalen samen met mn vitamines Mits er morgen überhaupt een lijntje lijkt te zijn...
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik heb nooit bloed laten prikken op hcg maar als ze toch eenmaal bloed moeten afnemen...why not?
Heeft de 1 niet oevallig meer hcg nodig als de ander en dat het verschil in ligt? Ik roep maar wat hé.. maar wie weet
Dit is het bij mij. Op de foto; Kruidvat vanochtend. Bovenste sensitest vanochtend zelfde urine! Mega licht ivm k2v5, ondanks zelfde urine. Onderste sensitest vandaag middag/avondurine (best wat gedronken vanmiddag) Zeg het maar, ik weet het niet maar vind ze sowieso te licht voor NOD. Al moet ik wel zeggen dat ik ook pas later dan sommige anderen positief testte. Ik ga het gewoon afwachten.
De middelste is wat licht inderdaad maar de eerste en de laatste, vooral omdat die pas gedaan is in de avond en nadat je hebt gedronken, vind ik er prima uitzien
Jaa alle sensitest zijn zoveel lichter dan de k2v5. Ook van voorgaande dagen, die 2e hier op de foto is de eerste echt duidelijke van Sensitest.. 14 dpo is mijn NOD. 1 dec eerste tuurstreepje..
Jaa alle sensitest zijn zo in verhouding met de k2v5, ik snap niets hoe dat kan want zelfs een action test was duidelijker van de week dan de sensitest. Ik ga nu gewoon afwachten.. morgen niet testen en maar afwachten wat er gaat gebeuren.
Die sensitesten waren bij mij ook geen succes eigenlijk, ik had vanochtend ook kv 2v5 gedaan. Maar kvind jou testen ook al mooi hoor!
Ik denk idd wat je zegt, “gewoon” afwachten. Wel heel lastig maar denk voor jezelf wel beter. Mocht ie dinsdag toch echt een stuk donkerder zijn dan ben je wellicht wat keer gerustgesteld. Ik denk ook dat je je niet moet vergelijken met andere dames. Sommigen testen echt veel eerder een donkerder streepje. Ik testte zelf bij mijn dochter 1 dag na nod ongeveer t zelfde streepje als jou, ook op de senstitest (wel 4 jaar geleden maar wel dezelfde dipsticks) wellicht geeft dat een beetje rust! Laat je niet gek maken en probeer je gedachten (hoe moeilijk ook) een beetje te verzetten! Zet m op!
Ooo oke duidelijk. Heb geen ervaring met de sensitesten. Ik zou idd een dag of twee even wachten met testen en dan kijken wat het doet.
Gek he.. je zou toch juist bij die gevoelige testen verwachten dat ze duidelijker zijn.. Maar zowel action als k2v5 veel duidelijker dan sensitest.
Als er een innesteling is geweest dan zou je kunnen laten prikken op hcg denk k! Anders heeft t geen zin! Maar miss proberen dan weet je of er al een innesteling heeft plaatsgevonden of nog niet… denk ik!