Nee ik ook niet veel ervaring mee maar ging er vanuit dat zo'n sensitest toch wel duidelijker zou zijn dan k2v5 of action. Maar voor m'n eigen rust morgen niet testen.. Hopelijk blijf ik dan even wat rustiger haha.
Meeste stress geeft mij eigenlijk die minimale oploop van de afgelopen 2 dagen op de k2v5 haha. Nu gewoon even niet testen en dan zien we uiteindelijk wel, hopelijk pakt het goed uit!
Ja idd vandaar dat ik vandaag ook een hele dag verward ben geweest, morgen test ik weer eens en dinsdagochtend, ik heb voor de zekerheid ook al dinsdagavond een afspraak gemaakt om bloed te laten nemen.
Wij lopen hetzelfde op… en ik heb toch echt net zulke testen… bij mijn vorige zwangerschap had ik voor het eerst getest op 18dpo… (ik wist niet dat ik zwanger was)… daar spatte het eraf… Dit is mijn vijfde zwangerschap (twee kinderen)en ik heb altijd dit soort streepjes gehad bij NOD. Dus ik weet niet hoe donker je ze wil hebben? Qua opbouw is het zo afhankelijk van hoeveel je gedronken hebt, welk moment van de dag etc. En dan nog bouwt het bij de één sneller op dan bij de ander. Kortom, druk maken heeft echt geen nut. En dit zijn echt mooie testen ook op je NOD. Zo niet dan moet ik mij ook heel erg zorgen gaan maken…. foto is de test van 18dpo van mijn vorige zwangerschap (augustus 2021).
@WinMom90 Hierbij onze testen naast elkaar… links die van mij > rechts die van jou. die van mij zijn action testen… sensitesten komen nu dinsdag pas binnen denk ik…
Dat had ik vrijdag ook en toch voelde ik me niet alsof ik mn regels ging krijgen, ik hoop voor jou dat het ook niet zo is
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 december! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 december (1) Kanoet - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 2 december (4) Amarens - 42 jaar - 3e kindje - ronde 2 Bruce - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 Arlene - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 3 december (2) Dominique87 - 34 jaar- 1e kindje- ronde 7 Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 89 (7 jaar+5 maanden) 4 december (3) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 Groenebomen -36 jaar - 3e kindje - ronde 1mmm 5 december (5) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 14 Chanan82 - 39 jaar - 3e kindje - ronde 2 na MA Finca - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 (1e na vmk) Vlindermama93 - 2e kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje 24 weken 6 december (3) Stacey4- 36 jaar- 4e kindje- 2e ronde Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz Femke - 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 7 december (2) Wachtenduurtlang123 - 25 jaar - 2e kindjes - ronde 4 Lille - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D ronde 5 8 december (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 19 9 december (2) Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje- ronde 2 Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 10 december (2) sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 31 Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 9 Yasminnetje - 32 jaar- 4e kindje - ronde 1 11 december (1) MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 december (3) Flops - 26 jaar - ronde 2 capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 (2e na vmk) 13 december (3) JEKPlus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz MommyW - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Fiennemien - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 ( in 1 jaar) 14 december (0) 15 december (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (33) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (11) Zwanger (6) Ongesteld (8) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ja die dagen vooruit, dat wil ik ook! Hier de boel weer aan kant, hele leuke sinterklaas middag gehad maar man, wat een slagveld is het huis gelijk. Dus maar weer gestoft, gezogen, gedweild, wc geboend, vaatwasser draait en (nieuw) peelgoed weer opgeruimd. Op naar kerst! Hebben jullie nog Sinterklaas gevierd? Het leidde echt even lekker af! Ik heb trouwens extra vroege testen van Telano besteld, jullie daar ervaring mee? Vond ze prijstechnisch wel fijn. Zes voor tien euro. Vanaf mijn miskraam in augustus tot half november elke week positief getest (mega lang Hcg in mijn lijf gehad) pas na de eerste menstruatie op 15-11 was de test negatief. Dus heb zo'n 12 weken lang zo'n 2 keer per week getest of t eindelijk af liep dus dacht: ik neem nu eens goedkopere. Action kom ik van de week niet meer dus dan maar zo! Dames, slaap lekker en morgen weer nieuwe kansen!
Geen sinterklaas gevierd Ik heb toevallig vorige ronde wat telano testen gekregen, vind ze beetje twijfelachtig. Maar ik vraag mij af welke testen wel goed te vertrouwen zijn Maar er zijn er genoeg die ze meer dan prima vinden
Pffff vandaag maar ff afleiding gezocht die testen maken me knettergek. Morgenochtend weer een poging. Korte samenvatting: Eergister ochtend tuurstreepje sensitest midstream. Gister sensitest midstream negatief en heeeeeeel licht tuurstreepje kv 2v5. Vanmorgen ochtendurine kv 2v5 ik zag heel licht een streep kreeg het bijna niet op de foto. Half uur later duidelijke streep (toch indroger) Vanmiddag minder geconcentreerde urine toch nog een poging Kv 2v5 Heeeeeeel licht tuurstreepje 1e foto is sensitest van eergister 2e foto kruidvat 2v5 vannochtend vlak na testen. 3e foto half uur later. Morgenochtend weer een poging. Misselijkheidsvlagen komen nog steeds tot kokhalzen aan toe pfff
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 december! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 december (1) Kanoet - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 2 december (4) Amarens - 42 jaar - 3e kindje - ronde 2 Bruce - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 Arlene - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 3 december (2) Dominique87 - 34 jaar- 1e kindje- ronde 7 Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 89 (7 jaar+5 maanden) 4 december (3) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 Groenebomen -36 jaar - 3e kindje - ronde 1mmm 5 december (5) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 14 Chanan82 - 39 jaar - 3e kindje - ronde 2 na MA Finca - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 (1e na vmk) Vlindermama93 - 2e kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje 24 weken 6 december (3) Stacey4- 36 jaar- 4e kindje- 2e ronde Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz Femke - 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 7 december (2) Wachtenduurtlang123 - 25 jaar - 2e kindjes - ronde 4 Lille - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D ronde 5 8 december (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 19 9 december (2) Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje- ronde 2 Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 10 december (2) sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 31 Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 9 Yasminnetje - 32 jaar- 4e kindje - ronde 1 11 december (1) MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 december (3) Flops - 26 jaar - ronde 2 capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 (2e na vmk) 13 december (3) JEKPlus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz MommyW - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Fiennemien - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 ( in 1 jaar) 14 december (0) 15 december (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (33) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (12) Zwanger (6) Ongesteld (8) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. Oh ja wachtbankje, even vergeten!
Gadverdamme zit ik dan ben met mijn man op bed gegaan hij gedouched en tanden gepoetst maar hij stinkt zo kan er niet van slapen en de hele dag rugpijn wat straalt na mijn bekken ken dit allemaal niet en waarschijnlijk geen ei gehad anders nu 10 dpo maar dat kan gewoon niet weet ff niet waar ik het moet zoeken
Ff weer getest, ik kan het nog altijd niet geloven 1e foto met sensitest, nu kwam er wel een streepje, maar dat was wel veel trager als de kv 2v5. 2e foto is kv 2v5, daar kwam gelukkig ook terug eentje op. Het zijn nog wel lichte streepjes maar het zijn streepjes he