Ik voel nog geen menstruatie aankomen, maar voel me ook niet zwanger dusja. Volgens ovulatietesten zou ik nu 13 dpo zijn volgens temperaturen 11 dpo dus ik volg de temp methode.. Dan zou ik over 3 dagen gaan menstrueren. Morgen afspraak bij de fertiliteitspoli
Ik hoop zooo dat het goed zit.. want over 3 dagen vind ik de oploop echt minimaal.. En dan nu ook nog kruidvat testen met onderbroken strepen
Ja onderbroken controlestreep heb ik er ook al van gehad hoor en negatieve testen. Misschien maak je traag hcg aan he. Ex collega testen op 15 dpo heel licht maar. En is ondertussen enkele maanden geleden bevallen dus het kan. Nog even moed houden
Ik zit trouwens te denken he… Ik ben vandaag 10 dpo of 9 (is even een twijfel posi ovulatietest was 25 nov) Zoals ik heb begrepen is de innesteling tussen de 5 en 12 dagen na bevruchting…. Hoe kan je dan voor die 12 dagen hcg meten in het bloed? Of ben ik nu lichtpuntjes aan het zoeken..
Het kan zeker. Als je laat innestelt, bijv pas met 12 dagen, dan is het logisch dat je nu nog niks geen hCG in je bloed hebt. Dat wordt pas ingemaakt vanaf een succesvolle innesteling.