♡ NOD-lijst 1 t/m 15 december! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 december (1) Kanoet - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 2 december (4) Amarens - 42 jaar - 3e kindje - ronde 2 Bruce - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 Arlene - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 3 december (2) Dominique87 - 34 jaar- 1e kindje- ronde 7 Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 89 (7 jaar+5 maanden) 4 december (3) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 Groenebomen -36 jaar - 3e kindje - ronde 1mmm 5 december (5) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 14 Chanan82 - 39 jaar - 3e kindje - ronde 2 na MA Finca - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 (1e na vmk) Vlindermama93 - 2e kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje 24 weken 6 december (3) Stacey4- 36 jaar- 4e kindje- 2e ronde Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz Femke - 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 7 december (2) Wachtenduurtlang123 - 25 jaar - 2e kindjes - ronde 4 Lille - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D ronde 5 8 december (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 19 9 december (2) Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje- ronde 2 Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 10 december (2) sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 31 Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 9 Yasminnetje - 32 jaar- 4e kindje - ronde 1 11 december (1) MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 december (3) Flops - 26 jaar - ronde 2 capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 (2e na vmk) 13 december (3) JEKPlus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz MommyW - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Fiennemien - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 ( in 1 jaar) 14 december (1) Bloemm90 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 15 december (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (34) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (13) Zwanger (6) Ongesteld (9) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Dames wat schrijven jullie veel en snel! Morgen 8dpo. Ik moet morgen om 7 uur in de auto zitten dus niet vergeten nog even te testen. Ik kon mij vanmorgen natuurlijk niet inhouden, kinderen nog even in hun ledikantjes, ik test uit de verpakking, vergeet ik er een bekertje onder te houden. Ennnnn weg ochtendurine. Afijn. Dat scheelt toch weer een test en 7 dpo blijft ook veel te vroeg. Heb trouwens wel echt last van een kramperige buikpijn, zijkant van mijn borsten voelt echt niet fijn. Heb zelf sterk het gevoel dat ipv een positieve test mijn menstruatie wel eens sneller dan verwacht zou kunnen doorbreken.
Ik sluit hier even aan, kom van de NOD lijst september, wat een dramatische ronde was voor veel. 7e ronde na een pauze. Gezellig gehad tijdens vruchtbare dagen waar we geen rekening mee hielden, oeps . Heb alleen geen idee wanneer mijn eisprong is geweest, geen ovu test gedaan en geen temp bij gehouden. Wel alle lichamelijke kwaaltjes gehad dus hij is zeker wel ergens geweest tussen 18 en 20 CD gok ik.
Hier nu pijn bovenbenen en soort krampen of zeurderig gevoel onderbuik.. Hopelijk duid het op iets positiefs maar ben bang voor wat ik aantref als ik wakker wordt..
Vreselijk hè die spanning? Blegh, kon de tijd maar even vooruit! Slaap lekker, ondanks de zenuwen! Hier trouwens ook last van bovenbenen? Liezen? Lastig aan te wijzen..
Ja pijn bovenbenen soms teken menstruatie hier.. dus wellicht ook voor toch miskraam? Weet niet of dit ook klachten zijn bij groei baarmoeder en banden? Hopelijk deze week geen bloed en gewoon een mega knaller Al durf ik bijna niet meer te testen
@Dutchgirl1991 wat verdrietig, sterkte. @WinMom90 ik hoop voor je dat het goed blijft gaan en je zorgen onterecht zijn. Degenen die nog voor nod zitten, het kan nog hè. Maar ik snap dat je liever niet te veel hoop hebt. De teleurstelling voelt dan groter, wanneer het toch niets blijkt te zijn. ♥️
Goedemorgen, Vannacht wakker geworden met steken en krampen in onderbuik… Zou het dan toch nog een innesteling zijn…? Ben vandaag 10 of 11 dpo… kan me het niet voorstellen. Ik reken nog steeds op mijn menstruatie
Mijn temp is omlaag gedonderd vandaag Maar ik heb het dan ook weer 04.00 zien worden.. Manlief zaagt hele bossen om.. Vanmiddag fertiliteitspoli heb wel angst dat ze gaan zeggen probeer nog maar een halfjaartje ofzo. Zeker nu met die aangescherpte regeltjes allemaal.. Stijf van de zenuwen.
Hoi vanochtend weer getest en mooi donker streepje, gisteren bloed laten nemen, en mn hcg waarde is 82, mooi toch ? Foto vergeten te nemen zie ik juist .