Nou, ben er van overtuigd dat m'n bloed van gister ook negatief zal zijn en ik dus over twee dagen ongesteld ga worden... alleen op de action zie ik een heeeeeel vaag lijntje; ik geef op
Thanks dames ❤ Ondanks het nu zo vroeg was doet het pijn.. Ben alleen, manlief werken en m'n moeder ook. Ik ging er al vanuit, maar het hakt er wel in.. Vooral icm het verhaal van mijn schoonzusje die de meeste wel weten is dit enorm pijnlijk en oneerlijk.. En het voelt als falen..
Onderste is van vanmorgen. Het lijkt gelijk te blijven. Ik ga nu morgen niet testen. Ik ga overmorgen testen. Kijken of ik dan wel opbouw zie. Als ik eind van deze week knaller heb (bij mijn vorige had ik die rond 18dpo al. Ben nu 15/16 dpo) dan laat ik bloed afnemen bij de huisarts. Helaas als het bij mij niet goed zit komt het er niet uit. Placenta blijft ook altijd zitten of resten daarvan na curettage. Daarom in september mijn zesde curettage gehad… ik hoop zo dat dit goed zit …
Je mag verdrietig zijn, het is gewoon niet leuk. Even jezelf flink verwennen. Heb je wel verdiend na alle wisselende emoties en stress. Je hebt zeker niet gefaald.
Tuurlijk hakt dit erin, het is iets wat je zo ontzettend graag wilt. Niet leuk dat je nu ook nog alleen bent Maar je moet het echt niet als falen zien en al helemaal niet tegenover die schoonzus van je, dat station moet je echt passeren meid Maar ik heb zo met je te doen hè, had het je zo gegund ❤
Ik snap na mijn verloop dat je je nu zorgen maakt.. het hoeft niets te zeggen, bij iedereen gaat het anders natuurlijk. Ik hoop dat het bij jou beter uitpakt ❤
Mijn temp heeft nog niet de daling gemaakt wat ik verwacht had, 0.1 gedaald, maar wel buikpijn Dus zal wel gewoon ongesteld worden Mij kennende gooi ik er straks toch nog een action tegen aan Als daar dan echt niks op staat dan stop ik ook met testen
Awh het is ook heel verdrietig meis. En natuurlijk doet dit pijn het is en blijft een verlies. Heb je wel steun om je heen?