Jaa normaal wel.. maar manlief al naar het werk toen bloeden begon en mijn moeder werkt nog 2 dagen per week, en uiteraard net vandaag en morgen.. verder heb ik niet echt personen waar ik zoiets mee kan bespreken..
Had mij al aangemeld bij verloskundige, dus hun ook maar gelijk op de hoogte gebracht en net een mailtje dat de dienstdoende verloskundige vanmiddag belt. Is dat standaard? Of nog controle? Maar met deze termijn zag je sowieso al niets toch?
Ik heb bij mijn dochter toen een vervroegde echo gehad bij kennismakingsgesprek gesprek. Je ziet niet veel maar wel wat.
Ze kunnen bij een inwendige echo evt de zwangerschapsring zien volgens mij Maar controle lijkt me nooit weg hoor maar kan me voorstellen dat je niet echt zit te wachten op een bezoekje aan de vk
Ja vorige keer wel geprikt, maar weet niet of ik daar nu wel echt zin in heb.. Heb de laatste maanden al zoveel moeten bloedprikken dat ik er eigenlijk wel ff klaar mee ben.. Ik wacht het telefoontje wel even af
Nee eigenlijk totaal niet.. schoon zal mijn baarmoeder wel zijn naar zo'n korte zwangerschap.. en een zwangerschap gaan ze niet meer vinden, dat weet ik wel zeker
Ik zit vandaag op 8 dpo, cyclus dag 23. Negatieve test vanmorgen. Ik meende op de Action test een schaduw te zien. Maar zeker geen duidelijk zichtbare lijn. Kruidvat 2 voor €5 was omo wit. Morgen weer een dag!
Ooooh dat kan ik me zo goed voorstellen. Had toen nog niet gereageerd op dat schoonzus verhaal maar ik vond dat echt heel naar om te lezen. Ik heb daar ook geen goed woord voor over. Maar wat rot dat je alleen bent joh! Hier mag je in elk geval je ei kwijt hoor! Ik durf om dit soort redenen ook gewoon niet vroeg te testen. Mocht ik streepjes hebben en zelfs oploop dan weet ik het geloof liever niet denk ik dan is het ook niet zo’n ontzettende klap als het wel misgaat! Anders was je nu “gewoon” ongesteld geworden ofzo!
1,5 uur na het testen (ja ik weet dat je niet meer moet kijken ) Gekke duidelijke indroger op de dr original test, action streepje is hetzelfde gebleven en ook bij de Etos early zie ik nog steeds heeeeeel vaag iets... denk dat het niks is, durf niet eens de huisarts te bellen voor de uitslag van m'n beta
Ik zie helaas helemaal niks. Alleen een pennenstreep op die ene test links. Die moet je helaas ook als negatief beschouwen
Menn, alles begon zo goed hier in deze lijst en nu toch alweer zoveel nare testjes! Onduidelijkheid, verdriet etc etc. Niet tof dames! Ik leef met iedereen mee die onduidelijkheid en/of verdriet heeft en baalt en in een mineur zit!
Ja echt balen, er vallen er veel te veel van de wachtbank. Ik vrees zelf ook echt. Krampen nemen af vandaag, borsten op en af gevoelig, droog down under. Dan kan ik op mijn vingers na tellen dat mijn menstruatie eraan komt.