Hoeveel dpo zit je zelfde uitslag had ik gister alleen was ik toen 9 of 10 dpo dus kan er theoretisch gezien nog een innesteling plaats vinden ga er niet van uit hoor haha
Zelfde, gister zat ik op 9DPO, maar mijn periode zou donderdag al beginnen dus nee het is klaar.. lekker potje gejankt en nu weer afleiding zoeken Ben maar begonnen aan de kerstkaarten.. je moet toch wat Haal de volgende keer geen action testen meer, alle 4 hadden ze echt een zichtbaar lijntje Vrijdag een belafspraak met de huisarts, m'n vitamine waardes bespreken (ferritine is nog steeds maar 13 na al maanden vitamines slikken) maar ook meteen het een en ander vragen voor wanneer het (hopelijk) een keer raak is ivm vroeggeboorte protocol en alles wat dan meteen opgestart zou worden dan
@Maudje123 en @Flops, ook zo jammer, einde oefening ook voor jullie. Niet tof! Hopelijk kunnen jullie er weer een beetje positief tegenaan?
Sorry het grijpt mij allemaal heel erg aan. Ik ben nu zo bang. Zucht. Ik wil een paar dagen vooruit spoelen. Maar tot die tijd ga ik hier offline. Dit is gewoon even te veel. Sterkte @Dutchgirl1991 @WinMom90 @Maudje123
Tot nu toe nog niet echt eigenlijk, m'n man wilt eigenlijk niks doen in mijn vruchtbare periode; waren nu 2 maanden "toeval" vakantie en een veel eerder ovulatie. Ben dus bang dat het de komende tijd niks gaat worden, en ondertussen ben ik elke maand ziek van m'n periode Ben ff niet in m'n hum vandaag, heb m'n afspraken afgezegd en ben gaan poetsen/dweilen, wel al een mooie nieuwe ovulatie kalender geknutseld
Oo jeetje wat een droevige berichtjes allemaal. Iedereen...echt ontzettend veel sterkte, vooral @WinMom90 Heel klote allemaal
Ik heb vanmiddag gesprek gehad met de verloskundige. Ze was heel lief en gaf veel tips.. kon ook even mijn ei kwijt mbt het dubbele gevoel maar ook hoeveel steun ik hier heb ❤ We gaan voor nu geen onderzoeken doen. Ook echt geen zin in inwendige echo, en bloedprikken eerst ook niet. We gaan komende week even aankijken en als de test straks gewoon afloopt, en ik geen andere klachten krijg is het goed. Mocht er toch iets bijzonders zijn gaan we wél verder kijken. Volgende week sowieso nog even een telefoon consult..
Ah wat fijn. Grijp alle hulp aan die er is. Kun je vanavond nog wel even uithuilen en geknuffeld worden door je man?
Je kunt hier alles kwijt en mocht je meer behoefte hebben dan mag je me altijd een pb sturen of via app ❤