Dat mag, dit is niet leuk, ik vind het onwijs jammer voor je , en ben je je nod al gepasseerd dan? Hebben ze al iets laten weten met het telefoontje?
Jaa nod was afgelopen weekend.. Jaa heb verloskundige gesproken. Volgende week nogmaals even telefonisch contact. Indien er geen gekke dingen komen hoef ik gezien termijn 4+3, niet op controle tenzij ik zelf natuurlijk twijfel. Verder fijn gesprek gehad met haar
Oh dat is fijn om te horen, dat je toch een fijn telefoontje hebt gehad met haar! Probeer nu maar even te genieten van die knuffels en steun. En als er iets is, ik ben ook altijd luisterend oor
Ik zit vandaag op 8/9 DPO. Sinds vandaag af en toe duizelig. En een hongerklopgevoel bij een lege maag (vlaagjes van misselijkheid). Ik had op 4/5 DPO ‘s avonds in bed een flinke steek links in mijn bm. Verder probeer ik rustig af te wachten tot zondag (NOD) om te testen (tenzij ik ongesteld word).
Lief dat je het vraagt! Met mij gaat het goed! Ik voel me heel goed! Soms moet ik mezelf even vertellen dat ik zwanger ben. De moeheid zal binnenkort wel komen verwacht ik.. dus ik geniet hier nog even van. Afgelopen weekend heb ik het m'n zus verteld, ik heb haar het afgelopen half jaar ook op de hoogte gehouden, dus wel heel leuk om dit dan ook te delen! Vanmorgen nog een laatste test gedaan, die knalde ❤ dus ik wacht nu tot de eerste echo over 2 weken. En dat vind ik ook wel weer spannend!
@WinMom90 in zie je bericht nu pas wat ontzettend verdrietig weer! Ach meid toch, ik wil je een dikke knuffel geven. Wat een tegenslag dit ❤️
Ik zie het al ik hou jullie echt niet bij Lees zoveel mogelijk mee en vooral leef ik mee. Lastige momenten na een licht positieve test en de onzekerheid. Sterkte voor alle dames hier. Denk dat ik ook minder aangesloten ben omdat ik deze ronde zo weinig weet. Niets bijgehouden en geen enkel idee of er überhaupt wel iets rond de vruchtbare dagen gebeurd is. Meestel maken we het wel minimaal om de dag gezellig de hele maand door maar deze maand heeft er toch ook een keer of 2 wat langer tussen gezeten. Ik wacht NOD af maandag en wie weet 1 testje zaterdag of zondag, verder maar mijn goede voornemens voor de nieuwe ronde plannen. ALLES BIJHOUDEN!! Haha
Ik hield het vanmorgen dus niet meer... ben nu 9 of 10 dagen door. Maandag is mijn nod. Volgens mij is dit wel een goed streepje voor die termijn? Of toch te licht? Afgelezen en foto binnen afleestijd. Tis een sensitest ultra gevoelig.
Hier twijfel temp gezakt maar wel misselijk en kramp vandaag of morgen zou nod moeten zijn Ook slecht geslapen vanaf 4 uur wakker ben wel in bed gebleven tot wekker ging. Geen idee of dit invloed heeft op temp
Hier ook twijfel. Temperatuur is gezakt van 36,4 naar 36,0. Vannacht wel tijdje wakker geweest en ook uit bed. 4,5 uur daarna getempt Mijn cyclus is deze maand een stuk langer dus geen idee wanneer mijn nod is..
Dankjewel! Ik heb geen ervaring met zo vroeg positief testen dus houd nog met alles rekening, dringt nog niet helemaal door ofzo dat ik echt zwanger kan zijn!