Ik ga uit van mijn menstruatie morgen.. zonet weer negatief helaas. Dit was mijn laatste test want voel het al aankomen voor morgen Nog veel succes voor de mensen die nog moeten testen En de rest heel veel succes in de volgende ronde. Hopelijk een goede ronde
Succes! Is er een bijzondere reden om je bloed op hcg te laten testen? Heb dat bij m’n eerste zwangerschap helemaal niet gehad. Of is het gewoon iets dat je kan doen als je dat wilt?
OMG. Ik zie een STREEP. Op een gekke plek, ken deze testen ook niet. Gewoon giere Hollander en goedkope testen (telano) gekocht. Maar Ik zie streep. Whaaaaaa. 9 dpo, avond!
Gho dat weet ik nu niet, dat is volgens mij om mee te bepalen hoever je al kan zijn. Je zit dat aan de waarde, maar morge moet ik terug om te kijken of het oploopt, zei mn dokter omdat het redelijk pril is. Maar vorige keer heb ik da ook moeten doen, en toen kwam er cmv uit wat later vals positief bleek dus mij ongerust gemaakt voor niks tot de helft van mn zwangerschap en toen heeft mn dokter over de telefoon even naast zijn neus weg gezegd ' hou rekening mee dat je de zwangerschap misschien moet afbreken' en uiteindelijk heb ik een gezonde dochter op de wereld gezet MAAR nu geen cmv te zien dus ben al een stuk rustiger, nu hopen op een oploop vn mn waarden. Sorry voor de lange tekst
Thanks en lief Kanoet en Maudje dat jullie zo laat nog even reageren! Ik lig te stuiteren in bed. Toch wel weer spannend, gaat het oplopen, gaat het deze keer wel goed? Afwachten maar! Slaap lekker!
Helaas wel. Lichaam heeft niet altijd door dat het fout is of op verkeerde plek zit. Ik vind de test voor je termijn ook niet super en in combi met de trage oploop en al dat bloedverlies zou ik vooral even alert zijn op oploop: laat wel even met 6 weken echo maken of eerder als je nare buikpijn krijgt met knaltesten
Dames even snel nog een berichtje voor het slapen.. Sorry vandaag verder niet zo actief. Erg moe, later toch wat heviger bloedverlies en ineens overal spierpijn, heel apart.. Dus buiten zwemlessen en dergelijke om even rustig aan gedaan en op de bank wat geprobeerd te ontspannen. Ik probeer morgen even bij te lezen. Fijne avond nog allemaal ❤
Goedemorgen, Nou die van mij is negatief (kv 2v5) ik zag een licht streepje maar achteraf bleek dat de weerkaatsing van het voorgedrukte streepje. Mijn NOD is morgen dus ik wacht op m’n menstruatie, gek genoeg voel ik nog geen tekenen.
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 december! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 december (1) Kanoet - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 2 december (4) Amarens - 42 jaar - 3e kindje - ronde 2 Bruce - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 Arlene - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 3 december (2) Dominique87 - 34 jaar- 1e kindje- ronde 7 Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 89 (7 jaar+5 maanden) 4 december (3) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 Groenebomen -36 jaar - 3e kindje - ronde 1mmm 5 december (5) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 14 Chanan82 - 39 jaar - 3e kindje - ronde 2 na MA Finca - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 (1e na vmk) Vlindermama93 - 2e kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje 24 weken 6 december (3) Stacey4- 36 jaar- 4e kindje- 2e ronde Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz Femke - 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 7 december (2) Wachtenduurtlang123 - 25 jaar - 2e kindjes - ronde 4 Lille - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D ronde 5 8 december (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 19 9 december (2) Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje- ronde 2 Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 10 december (3) sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 31 Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 9 Yasminnetje - 32 jaar- 4e kindje - ronde 1 11 december (1) MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 december (2) Flops - 26 jaar - ronde 2 capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 (2e na vmk) 13 december (3) JEKPlus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz MommyW - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Fiennemien - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 ( in 1 jaar) 14 december (1) Bloemm90 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 15 december (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (34) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (13) Zwanger (5) Ongesteld (11) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ik heb mijzelf vast op rood gezet. Testen nemen af. Temperatuur is nog wel hoog. Maar verwacht dat het dit weekend doorbreekt. Ik neem nu in het geheel afscheid. Mijn man wil niet meer na de missed Abortion en curettage in September en nu dan een vmk. Zit nu even in een zwarte periode. Ik heb gelukkig al twee prachtige kinderen. Maar had graag nog een derde erbij gehad. Maar kennelijk zit dat er gewoon niet meer in. Succes iedereen. Ik duim voor jullie.
ooh moppie. Wat ontzettend naar. Niet alleen de vmk nu, maar ook het gevoel of het besluit van je man. Heel veel sterkte. Neem vooral even de tijd en rust om alles te laten bezinken, en wie weet wat de toekomst brengt dan nog (als de mist is opgetrokken). @xDanielle voor jou ook een hele dikke knuffel Zoveel rondes al, erg verdrietig dat het deze ook niet geworden is