Dit zijn de kruidvat plus testen, deze geven heel vaak vals positief jammer genoeg Haal de kv 2v5, die zijn veel beter
Hoi! Ik ben nieuw hier.. ik wilde ff wat met jullie delen. 4 december is m’n NOD en inmiddels 6 dagen verder.. en waaronder vandaag tweede negatieve test. Ik heb gemiddeld cyclus van 27/28 dagen en zit nu al op dag 34.. Enige dag waarop ik me 100% kan herinneren dat we seks hebben gehad is 5 december.. maar dat zou zelfs als ik een late eisprong heb gehad toch nooit tot een bevruchting kunnen leiden? Of zou m’n eisprong 2 weken later kunnen zijn? (Dat zou de negatieve testen wel kunnen verklaren missxhien?) verder gebruik ik al jaren geen pil oid dus ontpillen is ook niet een reden. Dingen die mij opvallen zijn: - na eisprong normaal gesproken tot aan NOD mega veel last van m’n borsten, nu totaal niet.. - gevoelige tepels - heeeeeel veel dunne afscheiding - poosje geleden rare steken bij m’n linkerlies - afgelopen week gerommel in m’n buik en constant ongi gevoel. willen jullie eens zeggen wat jullie denken? En herkennen jullie iets in m’n verhaal? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want die onzekerheid is echt niet chill
Al had ik gisteren van action early ook een heeel licht streepje en ook op cb. Vanmorgen zag ik daar geen streepje op.
♡ NOD-lijst 1 t/m 15 december! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 december (1) Kanoet - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 2 december (4) Amarens - 42 jaar - 3e kindje - ronde 2 Bruce - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 Arlene - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 3 december (2) Dominique87 - 34 jaar- 1e kindje- ronde 7 Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 89 (7 jaar+5 maanden) 4 december (3) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Dutchgirl1991 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 Groenebomen -36 jaar - 3e kindje - ronde 1mmm 5 december (5) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 14 Chanan82 - 39 jaar - 3e kindje - ronde 2 na MA Finca - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 (1e na vmk) Vlindermama93 - 2e kindje - ronde 2 na stilgeboren zoontje 24 weken 6 december (3) Stacey4- 36 jaar- 4e kindje- 2e ronde Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 na bbz Femke - 30 jaar- 2e kindje- ronde 1 7 december (2) Wachtenduurtlang123 - 25 jaar - 2e kindjes - ronde 4 Lille - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D ronde 5 8 december (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 19 9 december (2) Deb1988 - 33 jaar - 1e kindje- ronde 2 Miracle90 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 10 december (3) sabrinab1986 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 31 Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 9 Yasminnetje - 32 jaar- 4e kindje - ronde 1 11 december (1) MerryGoRound - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 december (2) Flops - 26 jaar - ronde 2 capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 (2e na vmk) 13 december (3) JEKPlus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na bbz MommyW - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Fiennemien - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 ( in 1 jaar) 14 december (1) Bloemm90 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 15 december (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (34) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (11) Zwanger (6) Ongesteld (15) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Nope niks nakkes nada Maar komt gewoon door die spuit, in denk dan maar zo, beter nu het einde van de cyclus in de war, dan straks in een nieuwe cyclus Temp wel weer iets omhoog naar 36.6, maar wel te laag voor een zwangerschap
Alle testen met blauwe lijntjes of plusjes zijn onbetrouwbaar helaas.. Ook geen clearblue met deze plusjes of streepjes kopen dus haha.
Dames, ik heb even een dagje afstand genomen van het forum. Ook geen test gedaan gisteren, even helemaal niets.. Bloeding is sinds gisteravond nog minimaal, dus al vrij snel minder. Ik temper nu wél even van hoe en wat en temp is echt laag. Net wél een test gedaan maar tov een eerdere van action is er geen afloop en is hij super duidelijk. Verloskundige nog gesproken woensdag maar ik heb geen pijn dus een beetje in twijfel. Maar ik stuur zometeen even een mailtje met foto, of een echo of bloedonderzoek misschien toch handig is. Zie mijn action test van net..
Kan zijn dat je laat hcg aanmaakt? Een keer een verstoorde cyclus kan ook (ben je gevaccineerd)? Maar als 4 dec je nod was kan je van 5 december niet zwanger zijn geraakt lijkt me. Maar eigenlijk kan alles, ik zou de huisarts bellen die kan je denk ik het best verder helpen! Succes en hopen op een mooie uitkomst!
Wat een onzekerheid meid Wat een onzekerheid meid Me schoonzus werd ook maandelijks ongesteld tijdens de zwangerschap de eerste 4 maand kwam er pas na 5 maand achter dat ze zwanger was