NOD-lijst 1 t/m 15 december 2021

Discussion in 'NOD forum' started by WinMom90, Nov 5, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maudje123

Maudje123 VIP lid

Aug 2, 2020
    12,413
    7,936
    113
    Female
    Snap ook niet dat ze daar zo moeilijk om moeten doen, ze hoeven alleen elektronisch even een formulier klaar te zetten, that's it

2. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    Jaa ik snap het ook niet echt..

Kijk ik weet in mijn geval dat het eigenlijk geen goede zwangerschap kan zijn.
    Dus het liefste heb ik morgen of maandag gewoon een lichtere test..

3. Maudje123

Maudje123 VIP lid

Aug 2, 2020
    12,413
    7,936
    113
    Female
    Ik snap wat je bedoelt, hier word je niet wijzer van en zorgt alleen maar voor stress en onzekerheid

4. Femc

Femc Actief lid

Mar 18, 2019
    338
    370
    63
    Female
    Fijn dat je toch mag gaan bloedprikken! Maar ik vind het nu wel ook gek dat het geen 2e keer mag? Ik ben vrijdag voor de 2e gaan laten bloedprikken omdat mn huisarts dat aanraadde om te zien dat het opliep. Ik haad maandag hcg waarde 82 en vrijdag (gisteren) had ik hcg waarde 503. Dus het liep mooi op en nu was het gewoon wachten tot de echo en das nu juist waar ik geen geduld voor heb :roflmao: ik mag 7 januari gaan voor echo :D

Kanoet, Flops and WinMom90 like this.
  5. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    Jaa oploop of afloop bekijken in mijn situatie lijkt mij het handigste.. maarja wie weet zijn mijn testen snel lichter. Laten we het hopen!

Fijn dat het bij jou goed opgelopen is.
    Dat is toch fijn.. alleen dat wachten tot die echo duurt idd zooooooo lang :o:

6. deb1988

deb1988 Lid

Nov 9, 2021
    18
    34
    13
    Female
    Ik kan wel zeggen dat als je ineens op een andere manier gaan tempen dat het een vertekend beeld kan geven. Zelfs met een oorthermometer krijg je een verkeerd beeld. Vanuit mijn werk (zorg) kan ik zeggen dat het via de poeperd het beste veel geeft.

7. Kanoet

Kanoet Actief lid

Apr 10, 2019
    136
    215
    43
    Female
    Hee dames, Ik kon jullie berichten niet bijhouden zoveel!

Wat vreselijk voor jullie @WinMom90 @Chanan82 en @Maudje123 dat jullie zo in onzekerheid zitten. Ik denk steeds aan jullie ❤ ik hoop voor jullie dat je snel duidelijkheid hebt en gun jullie zo een goede zwangerschap.

Goed van je WinMom dat je zoveel contact hebt met de vk en niet afwacht.

@Femc gefeliciteerd! Wat fijn dat er zo'n goede oploop te zien is.

En wat betreft het temperaturen.. ik denk dat het ook uitmaakt waarvoor je je metingen gebruikt. Ik temp altijd oraal en daarmee kan ik heel goed mijn eisprong vinden (i.c.m. ovulatietesten). Ik gebruik het puur voor mezelf en begrijp ook dat er metingen tussen kunnen zitten die minder betrouwbaar zijn, omdat ik oraal meet. Zo maakt iedereen een eigen afweging en dan weet je zelf ook hoe betrouwbaar je metingen zijn :)

Femc, Chanan82 and Maudje123 like this.
  8. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    Jaa klopt hoor.. Maar gezien ik deze ronde toch een pauze wou inlassen, en mijn testen een verwarrend beeld geven had ik daar ff geen zin in haha.

Moet ook zeggen dat ik 's ochtends ook steeds tussendoor wakker ben en daardoor de metingen sowieso niet echt nauwkeuri zijn..

9. Femc

Femc Actief lid

Mar 18, 2019
    338
    370
    63
    Female
    Dankjewel :D

10. Kvinne

Kvinne Actief lid

Nov 4, 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Sterkte voor iedereen die op rood staan of wachtbankje ☹️En gefeliciteerd voor de zwangeren!

mij ben inmiddels nog steeds niet ongesteld, 8 dagen overtijd.. ik vind het maar raar.. ik ben echt super regelmatig.. wel al de hele week ongi pijn..

herkennen diegene die over tijd waren en toch ongi zijn geworden dit ook? Of juist de zwangere onder ons?
    Als ik soms een 2 dagen later ben dan krijg ik evht pas buikpijn op de dag zelf en nooit eerder..

11. Flops

Flops Fanatiek lid

Nov 13, 2021
    1,259
    1,018
    113
    Female
    Heb je al getest? Zo ja, wanneer? Ben je zeker van je eisprong?

12. wachtenduurtlang123

wachtenduurtlang123 Actief lid

Nov 5, 2021
    188
    150
    43
    Female
    Ha dames,

Ik heb de test van mijn nu inmiddels 1,5 jarig dochtertje erbij gepakt.
    Ik vind hem erg lijken op de test die ik vanmorgen had. Geeft mij hoop en moed.

Attached Files:

13. Maudje123

Maudje123 VIP lid

Aug 2, 2020
    12,413
    7,936
    113
    Female
    Ik ben dus ook overtijd, ook met vlagen ongi pijn
    Snap er ook niks van

14. MerryGoRound

MerryGoRound Actief lid

Sep 23, 2021
    161
    228
    43
    mij heb ook al bijna een week krampen alsof ik ongesteld moet worden, maar geen bloed en de testen lopen hier mooi op! Ik heb het gegoogeld en daar stond ook dat dat normaal is bij een beginnende zwangerschap ivm groeien van de baarmoeder

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,654
    27,304
    113
    Female
    Misschien toch een eitje dat is blijven zitten?

Maudje123 likes this.
  16. wachtenduurtlang123

Nov 5, 2021
    188
    150
    43
    Female
    Naar mijn idee een mooie oploop...:)
    Vanmorgen met de early etos en clearblue snelle detectie getest.
    Zie foto's
    P.s in het echt zijn ze nog duidelijker hoor..

Mag ik mijzelf op 'zwanger' zetten??;)

Attached Files:

Geriatertje, Maudje123 and Chanan82 like this.
  17. wachtenduurtlang123

Nov 5, 2021
    188
    150
    43
    Female

Attached Files:

18. Angel19966

Dec 7, 2021
    9
    15
    3
    Female
    Goedemorgen.
    Ik heb een vraagje.
    Ik heb een cyclus van 30 dagen en heb geinsemineerd op 24 nov en 28 nov. Op 27 nov gaf mijn ovulatietest positief aan. En wss heb ik tussen de 28ste en de 30ste mijn eisprong gehad.
    Vanaf 8 dec ben ik goed misselijk en af en toe overgeven. Maar op de testen was een te lichte streep gezien.
    Vandaag nou mijn NOD zijn. En heb gisteren heel erg lichte paar druppeltjes bloed gehad bij afvegen. Vandaag weer getest maar nog negatief.

Kan het zijn dat ik gister Innesteling bloeding heb gehad? En vanaf wanneer kan ik dan echt testen ?

19. Kvinne

Kvinne Actief lid

Nov 4, 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    wat me opviel is dat:
    Ik heb twee drie keer eigeel slijm gehad ipv altijd 1x, normaal hou ik het altijd bij maar dit keer niet. 1e keer was naar mijn idee beetje rond dag 15/16 ongeveer.. tweede keer echt super laat misschien wel rond de 24e ofzo en een klein beetje van dat slijm op tweede dag NOD (dag 28). Ik heb dit nog nooit
    meegemaakt en snap er ook niks van. Afgelopen jaar was m’n langste cyclus 30 en langste cyclus ooit was 35 (3 jaar geleden)

Ik heb twee keer getest en eerste keer was dag 31 en tweede dag was dag 34 waaarvan de eerste test flink over datum was en de tweede nieuw gekocht. Allebei spierwit..

Ik heb een stiekeme hoop op een late eisprong en innesteling waardoor ik dus eigenlijk nog niet m’n NOD niet heb gehad en dat dat de reden is dat ik nog negatief test.. maar die kans lukt me super klein..

20. Kvinne

Kvinne Actief lid

Nov 4, 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    spannend zeg, maar je hebt dus wel een lichte streep of is het een echte tuurstreep? Misschien is je HCG gehalte nog erg laag en met een zwangerschap loopt ie als het goed is steeds meer op. Dus je zou over een paar dagen nog een test kunnen doen of als je geduld hebt over 3 a 4 dagen.. je hoort ook wel van vrouwen die pas 10 dagen overtijd pas een echt positieve test hebben.. succes met wachten, spannend!!

Share This Page