Te veel, daarom ben ik hier ook 3 jaar lang niet de neiging gehad om mee te kletsen in een nod topic maar deze keer voelt het zo anders! en die (.)(.) doen zo'n zeeeeeerrrr!
heel heel vaag, misschien? Ik vind het lastig. Er gaan veel streepjes verloren bij het uploaden dus als jij iets ziet staat het er zeker! Morgen weer?
Pff ik denk dat ik het gisteren wilde zien. Als ik nu m’n best doe zie ik wat maar gisteren was duidelijker. verder wel een zwaar hangerig gevoel down under. Ik slaap al een paar nachten niet en ik zweette me vannacht kapot. En mijn tandvlees bloed stevig en het gehemelte is bobbelig (aften)?
Zie hem hier ook amper tot niet. Maar gister wel, en bij je andere test ook. Hier was je ook nog maar 9dpo. Oh bloedend tandvlees was vorige keer bij mij ook een symptoom ja!
Ik voel vanalles. Al een paar dagen flink hoofdpijn. Ik heb 2 dagen flink lies/buikpijn gehad. Ook wat bloedverlies. Nu misselijk en lijkt de koffie me ineens niet meer te smaken. Maar waar welke klachten van zijn weet ik niet. Met covid en antibiotica voor blaasontsteking
Meh Gisteravond veel gedronken? Anders nu niks drinken en om 10/11 nog eens proberen. Maakte bij mij gister wel verschil ps probeer ook eens tegen een witte achtergrond te leggen of foto te maken. Dan zie je ook verschil
Ik voel dingen juist niet hahah. Ik word voor mijn menstruatie altijd wat paranoïde en denk dat alles mijn schuld is. Deze ochtend een meeting die zulke gevoelens bij me op kan roepen, voorlopig voel ik me nog haast euforisch. En ook nog geen puistjes op de kin. Als ik niet zwanger ben mag deze PMS wat mij betreft altijd zo blijven .
Ik ging net terugkijken in mijn album en zag dat ik exact 2 jaar terug op dezelfde datum de eerste positieve test van mijn dochtertje had. Super schattig. Dat moet een teken zijn. bij haar had ik wel tot dpo 12 gewacht dus die was direct aanwezig. Volgens flo ben ik nu uitgerekend op 10-8. Mijn dochter was na correctie op 8-8 gezet en 27/7 geboren
Ja het is vreselijk. Maar ik ben zo intens veel ziek geweest afgelopen half jaar dat ik nu ergens blij ben dat het covid is en ik verplicht thuis moet blijven. Nu kan ik eindelijk even bijkomen en mijn lijf laten herstellen.